BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 12:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 80  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 9 sierpnia 2014, 20:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1419
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Ja sie zastanawiam czy jest sens narazie pakowac gtb1752v a potem w miedzyczasie robic kolektor pod nowe turbo czy moze od razu spawac i pakowac wieksza turbine? Tylko teraz dylemat co wybrac zeby bylo to cos rozwojowego :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 9 sierpnia 2014, 20:29 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
deejeys, ma wakacje :) (bana) więc na odpowiedź musisz poczekać :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 9 sierpnia 2014, 21:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Chyba dziecko mu się będzie rodzić i dlatego poprosił o płatny urlop.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 sierpnia 2014, 15:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7542
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Miałem wkleić film z hamowania w GCS mojego 320td z gtb1752v zrobionego u Roger-Nysa , więc wklejam :
https://www.youtube.com/watch?v=voLbkai ... e=youtu.be
Myślę ,że jak na tą moc i moment to nie kopci aż tak bardzo ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 sierpnia 2014, 16:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
No nie wiem stary. Nie chcę się wymądrzać, ale jak dla mnie to on kopci !! Mamy podobną moc i po zrobieniu 2000km stwierdzam że nie kopci. Po poprzednim sofcie miałem całą usyfioną klapę bagaznika - nie dalo się tego myjką cisnieniową domyć. Teraz auto jest czyste, a i w lusterku nie widać dymu przy butowaniu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 sierpnia 2014, 16:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7542
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Ale nie kopci jak u Ciebie na filmiku :) poza tym moc mamy podobna tylko zobacz jaki przebieg mocy i momentu - śmiem przypuszczać ze raczej nie nawiązałbyś walki z compactem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 sierpnia 2014, 16:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 522
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e46 328ci
Ale to kopci :(

_________________
viewtopic.php?t=45082


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 sierpnia 2014, 16:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Bo jest lżejsze, to fakt. Niech się inni wypowiedzą. Filmik filmikiem, ale liczy się to co na drodze. Ja śmiem przypuszczać że masz cały tył zasyfiony ;)
I moment w piku to nie to samo co płaski przez większość obrotów...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 sierpnia 2014, 17:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7542
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Nałożyłem nasze wykresy - możesz porównać. Co do tylu jest czysty - sam sie obawiałem jak to będzie ale jest lepiej niż w poprzednim e91 po wycięciu dpf.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 sierpnia 2014, 18:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
///david napisał(a):
Co do tylu jest czysty - sam sie obawiałem jak to będzie ale jest lepiej niż w poprzednim e91 po wycięciu dpf.

w E91 wyciąłeś DPF, a robiłeś program? gdzie?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 sierpnia 2014, 18:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7542
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Program robiło mi TC - dwukrotnie zatkało mi dpf po programie od nich , więc w końcu go wywaliłem - wtedy się okazało , że auto kopci - wcześniej wszystko wychwytywał dpf. Może mieli jakiś felerny dzień na tym grupowym chiptuningu bo chłopakowi który robił w tym dniu e60 525d też zatkało dpf po programie od TC - dopiero GCS to poprawił , z resztą jest filmik z tym 525d jak kopci jak batory po wycięciu dpf. Gość który kupił ode mnie e91 pojechał na nowy program do innego tunera i twierdzi, że teraz jest ok.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 sierpnia 2014, 19:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
///david, jak dla mnie to kopci zdecydowanie za "intensywnie" :kwasny:

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 sierpnia 2014, 19:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Pomiar na hamowni - rozpędzanie auta trwa tylko 7 sekund, jakby auto zostało odpowiednio dociążone wygenerowałoby o wiele więcej dymu. Standardowo pomiar auta trwa minimum 15sekund tak więc w rzeczywistości ten compact kopci jeszcze mocniej.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 sierpnia 2014, 23:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
Na 7 sekundowym wybiegu turbo nawet nie napompuje dobrze boostu jak nie napompuje to przeplywka nie zmierzy, a jak przeplywka nie zmierzy to paliwa nie podaje ecu.
Dlatego na filmiku nie widać prawdziwego zadymienia jakie generuje te auto...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 18 sierpnia 2014, 20:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1419
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Diesel musi dymic :wstyd:
Ale niestety musze przyznac racje reszcie... Dym jest zbyt obfity. Wiadomo ze moc duza, ale w porownaniu z Toba to Kunio, praktycznie nie mial dymu ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 18 sierpnia 2014, 20:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7542
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Po montażu turbo z alpiny d3 będzie korekta softu to wtedy sie ograniczy ten dym , choć naprawdę nie ma tragedii - zderzaka nie mam okopconego jeszcze ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 18 sierpnia 2014, 20:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
Bo masz ori kran wsadź tłumik z prostymi końcówkami to zobaczysz hehe :P
Trochę mu tam zadymiłeś pomieszczenie, aż gcs zamyka szyberdach przed spalinami :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 20 sierpnia 2014, 15:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e46 320d
Witam, zarejestrowałem się na tym forum zęby opisać moja przygodę, historie z Rogerem z Nysy. A wiec od początku auto to 320d z 2002r, kupiłem je w październiku 2013, od razu po kupnie szukałem speca od tych aut żeby sprawdził mi samochód, chciałem wiedzieć na czym stoję i tu z pomocą przyszedł wujek google i tak w trafiłem do Krzysztofa. Po obgadaniu tematu telefonicznie ze chce wykonać logi dynamiczne jak i sprawdzenie turbiny, egr, wywaleniu klapek, ustaliliśmy termin przyjazdu. Po przyjeździe odczytaniu błędów i logowaniu wyszło: przebieg 323tkm, 4 wtrysk z korekcja 1.15, zawór n75 nie dokonca sprawy przycinał sie.
I na tym chciałem zakończyć swoja wizytę w Nysie, lecz Krzysiek zaproponował wgranie softu na 185km na dzień tamtejsze wizyty po czym ja sie zgodziłem, odczucia auto nie dymiło a jechało zdecydowanie lepiej.
Dalsza rozmowa przebiegała w następujący sposób, wyjaśnił mi ze jak ogarniemy tematy związane z bolączkami auta i zgodzę się na wstawienie jego regenerowanej turbiny z e60 520d, jaki i jego wtrysku i zaworka n75 to auto będzie dysponować mocą 210-218km. Pomyślałem czemu nie, dogadaliśmy kolejny termin i zjawiłem się na modyfikacje oprócz wyżej wymienionych rzeczy, wypruliśmy precata i założyliśmy nowa odme z aso, korekcja były w porządku. Wgranie softu zajęło może z 7 minut. Odczucia z jazdy auto MOCNE, ale dymu powyżej 3000rpm bardzo dużo, a chce dodać ze wydech końcowy był seryjny czyli fifka w dol. Zapytałem Krzyska czy tak ma być?, on odparł ze tak ze auto musi teraz trochę dymić. Skoro tak mówił to raczej tak miało być to w końcu on jest specjalista na forum a nie ja. Do lipca 2014 z autem nic się działo jeździło, dymiło niby tak jak miało dymić. W połowie lipca zamontowałem wydech końcowy rm motors rm6 i jakie było moje zaskoczenie jak nawet, nie przy pełnym wcisnieniu gazu pojawiały się za mną kłęby czarnego dymu, zgrało się to z utrata mocy w aucie wiec tokiem dedukcji powiązałem te sprawy ze sobą. Umówiłem się na 3 wizytę w Nysie, szybkie logowanie zawór n75! który przecież kupiłem 7 miesięcy wcześniej u Krzyska za kwotę 150zl jest niesprawny. Dal mi swój zawór który nie zbijał ciśnienia do zadanego. Poinformował mnie ze ten zawór może utrzymywac nawet do 3bar ciśnienia, żebym spokojnie wracał do domu i kupił nowy zawór. Wiec następnego dnia pojechałem do aso bmw i kupiłem nowego pireburga, moc wróciła dymienie nie zniknęło. Wiec jak zwykle wujek google milion wpisanych fraz i tak to znalazłem się na stronie TC PERFORMANCE i po obejrzeniu jednego z ich filmiku o bmw z programem z Nysy, zacząłem drążyć temat i tak po przeczytaniu 50 stron forum kilku telefonach wiedziałem już co jest grane. Jakie było moje wku***enie jak pojąłem co mam w sofcie swojego auta. Człowiek dba o ten samochód bardziej niz o siebie wymienia wszystko na czas, a tu takie coś. Postanowiłem zadzwonić do JETRONIK RACE DIVISION WROCLAW i umówić się na hamownie, nie mówiłem przez telefon co dokładnie jest grane z moim autem najpierw sam chciałem się przekonać po kreskach na wykresie czy to wszystko co piszą jest prawda. Pan Bogdan z Jetronik wprowadził auto na hamownie i dokładnie je sobie obejrzał, zaczymal sie wzrokiem na tylnym wydechu i okopconej dokładce mpakietowej. Musiałem wyjaśnić dokładnie punkt po punkcie co i jak jest z autem jak i cala historie. Wiec najpierw Bogdan zgrał soft na kompa i poszedł go obejrzeć wrócił po 20 minutach. Zbulwersowany to najłagodniejsze słowo jakie mogę użyć, poinformował mnie ze hamowanie auta odbędzie się na moja odpowiedzialność ze to co jest w sofcie to totalna klapa i destrukcja dla silnika. Zgodziłem sie co miałem innego zrobić?. Na programie z Nysy wyszło 206km i 421Nm i dymu tyle jakby ktoś oponę pod autem pod palił:). Po pierwszym hamowaniu Bogdan zaprosił mnie do kompa i powiedział tak nie ma sensu ruszać tego gówna, trzeba wgrać serie i od tego zacząć pisanie nowego softu. W miedzy czasie dowiedziałem sie ze to co było wgrane wygląda jak soft od 7 latka który nie wie co gdzie i jak. A doładowanie na poziomie 2.85 nazwał masakra. Zależało mi na łagodnym programie i jak najbardziej bezdymnym zbliżonym do serii. Walczyliśmy 3h z tym wyszło 194km i 397Nm przy doładowaniu 1.65. Dymienie jak seria czyli mały bąk a później cisza i spokój z tylu:). Na potwierdzenie tego co napisałem wklejam linki do wykresów jeden z Nysy, drogi z Jetronik. Nie chce tutaj dyskredytować Krzyska bo mechanikiem jest ogarniętym, ale na Boga ludzie nie dawajcie mu wgrywać swoich softow. Zapewne sie domyślacie ze Krzysiek skasował tez troch kasy za to co robił z moim autem, morał jest jeden na takich rzeczach nie ma co oszczędzać i podstawa to hamownia i ogarnięty tuner. Pozdrawiam.

http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/6f8 ... 1bbf1.html
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/9b8 ... 93efa.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 20 sierpnia 2014, 17:49 
Ile razy trzeba powtarzać, ze ten temat ma nie sluzyc do glupich docinkow, tylko postow na temat, jak post usera brusek wyzej? Reklamacje:

http://bmw-sport.pl/viewforum.php?f=11


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 20 sierpnia 2014, 20:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 237
Lokalizacja: Holandia
Kod silnika: m47n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139043
Moja stara e46 320d na turbo GTB1752v i program od roger nysa nadal po 50 tys kilometrow ma sie dobrze. wiec chyba po prostu mi sie trafilo. nowy wlasciciel jest zadowolony

Teraz moja e90 320d ma turbo GT2056v z 525d mialo byc od alpiny ale okazala sie uskodzona.
Duzy fmic. dolot i kolektor na 2.5 cala.
Nie pasuje wcale tak P&P :looka:
Wydech od 3.0 i downpipe na 2.5 cala

Auto juz odpala, jest w trakci skladania, zobaczymy ile to wypluje :cool:

Program bedzie by TC

_________________
Zobacz moje byłe m52tub28 ---------->> Zobacz moje byłe m47d20 ---------->> Zobacz moje byłe m47n



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 80  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL