BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] odpala i nie odpala co robić?
PostNapisane: 14 listopada 2007, 19:23 
pomocy!! mam BMW 740i i mam kłopoty z odpaleniem ale NIE ZAWSZE!!! rano ją odpalam i jadę np 100 km, zatrzymuję się gaszę silnik. zaczyna się cyrk :zly: , ponownie próbuję odpalić, kręci rozrusznik ale nie łapie, kręcę raz drugi trzeci i nic. po kilku dniach wracam do auta a ono jak nowo narodzone odpala i jadę. robi tak niezależnie od pogody i co kilka dni co kilka tygodni. wymieniłam przepływomierz ( wykazał to komputer ale auto nie zmieniło zachowania). czasami czuję drgania auta po odpaleniu silnika. pomocy!!![/scroll][/center]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2007, 20:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
ze ze go telepie to normale ja tez to mam ale da sie tego pozbyc poprostu nowe swiece i przewody kopółka i palec a z tym odpalenie to tez mam problemy z tym poprostu rozrusznik przy duzej wilgoci on no pada krótko mówiąc:P nieumiem ci wytłumaczyc co tam sie zepsuło bo to nieda sie opisac:P jedz do elektryka on sie zajmmie rozrusznikiem i będzie ok:P

_________________
było:P e32 735i ,e34 2,4 td ,e36 320i ,e36 323i coupe , e39 740 , e32 735,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2007, 20:45 
rozrusznik mi kręci ale sprawdzę jeszcze świece. a co do przewodów to u mnie ich nie ma ( na kazdej świecy jest cewka ) mam silnik 8V 16zawor. 4,0l. byłam wcześniej u elektryka ale wykazało tylko przepływomierz. i co dziwne inny elektryk nie widział zadnego błędu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2007, 21:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
yyy cewak niema pjacie ja mam 3.5 l 6-rzedówke i mam kabelki :P i czas je na smietnik bo juz są do dupy:) heh więc niemam pojcia to tam u ciebie nie tak:P a kiedy siece były wamieniane:P bo wiesz siwce niesą drogie z NGK i kiedy miałes wymianie filt paliwa ,powierza ?? a masz w nim gaz?

_________________
było:P e32 735i ,e34 2,4 td ,e36 320i ,e36 323i coupe , e39 740 , e32 735,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2007, 21:22 
nie mam gazu, a świece wymieniałam 1,5 roku temu, filtry jakieś pół roku temu,


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 08:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
hmmm to nie tak zle :P to moze aparat zapłonowy rabi sabie jaja :P:P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 12:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Radom
sprawdź potencjometr przepustnicy

_________________
http://www.liquimoly.bazarek.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 19:06 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
JEdz na porzadny komputer , najlepiej do ASO, bo czesto nie pokazuje wszystkich błedów.

Ja stawiam na

1) pompe paliwa ( pochodzi troche a pozniej , zagrzana , sie przycina przy odpalaniu

2) czujnik połozenia wału korbowego

3) moze to byc nawet uszkodzone DME silnika ( akurat to miałem u siebie w 740 tce )



przede wszystkim nalezy wykluczyc usterki czujnikow

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL