moze byc, ale wolalbym dolozyc do ultragripa 9, duzo lepiej sie jezdzi i smiem twierdzic jak juz wiekszosc testow na 2015 ktore sie pojawily ze jest to najlepsza opona na ten sezon jesli chodzi o stosunek jakosc / cena / zywotnosc i wydajnosc, pomijajac continentala ktory jak wiadomo niekoniecznie po latach sie sprawdzi i nie patrzac na drozsza opone michelin alpin 5, ktora jest duzo drozsza...i ktora mimo wszystko wolalbym za continentala jesli mialbym go kupic, bo mieszanka sie nie starzeje, a to tez wazne. ultragrip zajmuje w najnowszych testach na ten rok 2 miejsce. zlano michelina za osiagi na suchym asfalcie, jako że są niby slabsze przez budowe opony niz innych opon zimowych... nie sadze by bylo to az tak wazne w zime i wazniejsze od tego ile opona wtytrzyma oraz od osiagow na mokrym i lodzie.
http://www.oponeo.pl/artykul/testy-opon ... 55-r16-91hpojawily sie tez testy gdzie nokian wr d3 zwycieza na sniegu trakcją, (z tego co wiemy ta opona jezdzi na suchym bdb, ale ma problem na mokrym) np.:
http://www.oponeo.pl/artykul/test-opon- ... 55-r16-91hale nie sadze gdyby pojawil sie tam michelin alpin 5 ze nokian bylby lepszy na mokrym, lodzie i sniegu, bo to nie mozliwe i smieszne, patrzac na budowe opony michelin alpin 5 i na mieszanke jaka tam zastosowano oraz czas ktory ja tworzono (4lata), tym bardziej ze nokian wyszedl duzo wczesniej i wiedzieli jakie opony robi konkurencja
na internetach jest czeski test i filmy na yt gdzie jest opisane jak ta opona jezdzi w porownaniu do osiagow continentala... i wychodzi na to ze lepiej...hamuje, lepiej daje sie sterowac w skrecie i dobrze radzi sobie na lodzie i mokrym (testowali na zamarznietym jeziorze w Finlandii przednionapedowym golfem VII 1.6 TSI i podobno rewelacja w porownaniu do innych opon), tak wiec testy z internetu testami...