Opis testów: (nie jest kompletny, ale pozwala zorientować sie w sytuacji)
w mojej e39 98r wskazania ponizej wchodza wszystkie
natomiast w tescie 17 mam tak:RCC-EMPF----MIN i niewiem o co kaman..
01. FGSTNR: Ostatnich siedem znakow nr. VIN
K:-wewn. oznaczenia BMW
BMWTNR: wewn. nr. BMW oznaczajacy nr. czesi
CI:xx DI:xx BI:xx – kolejne wartosci to index plytki kodujacej,
index zmian i ndex szyny glownej.
DAT: data produkcji – tydzien i rok
HW:xx SW:xxxx/xxxx – wersja oprogramowania i zestaw wskaznikow
CAN:xx AEND:xx – wersja CAN oraz index przeprowadzonych zmian
02. test wskaznikow i wyswietlaczy
03. SI-L:xxxx paliwo zuzyte od ostatniej inspekcji
SI-TAGE:xxxx – dni od ostatniej insekcji (nie zawsze dziala)
04. VBR:xx.xL/100km – chwilowe zuzyci paliwa na 100km
VBR:x.xL/HR – chwilowe godzinowe zuzycie paliwa L/h
05. RW-VBR: xx.xL.100km – srednie spalanie z ostatnich 50km w
RW:xxx km- zasieg na znajdujacym sie w baku paliwie
06. TNK:xx.x/xx.x/xx.xL – poziom paliwadla lewego i prawego czujnika
oraz suma tych wskazan.
TNKANZ: xx.xL – poziom paliwa, wartosc wyswietlana
07. KTMP:xxx – temp. silnika
N:xxxx u/min – obroty silika
ATMP:xx – temp. otoczenia
08. V:xxx km/h – aktualna chwilowa predkosc samochodu
09. VB:xx.xv – ladowanie alternatora
10. LAND:xxx – jezyk wyswietlania
11. wartosci do konfiguracji check kontrol
12. VANK:xxx.x km/h srednia predkosc poj. uzywana przy kalkulacji
planowanego czasu przybycia do celu
ANK: – prawdopodobny czas osiagniecia celu podrozy
13. GONG? – sygnal dzwiekowy, test.
14. DIAGx xx xx xxx – diagnostyczne wartosci OBC
15. PORT A00 do B06 – wartosci portu OBC
16. OELTEMP – temp. oleju
17. ???
18. niedostepny
19. blokowanie OBC
20. korekcja wskazan sredniego zuzycia paliwa
21. reset ustawien OBC