Czołgiem załoga
Muszę wymienić amory z przodu (zwykły zawias), więc przy okazji można coś pomodzić.
Zastanawiam się nad porządnym gwintem, używką z regulacją twardości i caberami lub pakietem m pasztetowym zawiasem.
I tutaj moje pytanie
1. Gwint można ustawić na prawie seryjną twardość, ale nie wiem czy chce to auto obniżać jakoś mocno - szczególnie, że sztywność nadwozia pozostawia wiele do życzenia (nie jest to auto do zapierdzielania)
2. M pakiet - tutaj kolejne pytanie. Moim zdaniem tył stoi idealnie (2cm między światłem rantu a oponą) a przód sterczy i ma 4 cm. Pakując m paszteta z przodu auto opada o 2 cm, robi się delikatny klin i równe szpary w nadkolach - ale teraz pytanie jak to się będzie miało do prowadzenia. Przód m a tył seryjny. Niby różnica niewielka, auto nie służy do szybkiego jeżdżenia.
Poniżej zdjęcia stanu obecnego.
Amen





