BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] jak wyczyscic silniczek krokowy
PostNapisane: 27 listopada 2007, 09:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: woÂłomin
jak wyczyscic silniczek krokowy pomocy

_________________
domelwwl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 09:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
wymontowujesz go i moczysz np w ropie

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 09:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: woÂłomin
wlorzyc go i ile ma lezec ? a w wodzie moze byc? z gory dzieki lukaszu

_________________
domelwwl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 09:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
w wodzie nie! wydaje mi sie ze 3 godz wystarczą

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 09:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: woÂłomin
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=15991 a moze znajdziesz na to pytanie odpowiedz dizex

_________________
domelwwl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 15:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 107
Lokalizacja: Przybiernów
Moje BMW: E30
Kod silnika: M52B28
dokładnie musi poleżeć w ropie...po tym zabiegu jak weźmiesz go w reke i tak zaczniesz go obracać rolując w rekach musi być słychać jak klapka w środku sie zamyka i otwiera...jeśli moczenie w ropie nie pomoże to trzeba bedzie kupić nowy silniczek:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 16:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: woÂłomin
ok a jaka jest jego budowa co on daje jest mozliwosc ominiecia go to jest silnik 2.0 12v m20 pozdrawiam

_________________
domelwwl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 20:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków / Nowy Sącz
Moje BMW: e34 Touring
Kod silnika: M50TUB20
Pomimo prostej budowy ja swojego do ropy nie wsadzałem i raczej do ropy bym nie wsadził. To nie motorynka. Poza tym od samego moczenia nic sie nie stanie. Nalej do wnętrza trochę benzyny ekstrakcyjnej, zatkaj palcami otwory i poprostu energicznie potrząsaj. Potem wylej brudna benzynę i nalej do środka czystej, potem znowu potrząsaj. Jesli bęzyna nadal będzie zabrudzona powtórz jeszcze raz.

Co do suszenia nie musisz sie jakoś szczególnie przykładać gdyz benzyna bardzo szybko paruje i nawet gdyby we wnętrzu troche zostało to bardzo szybko ruch powietrza wysuszy wnętrze. Jeśli czyszczenie nie pomoże oznacza to zużycie podzespołu i tylko wymiana na nowy.

Jeśli cierpisz na falujące obroty na zimnym silniku sprawdz też oba węzyki, rurę przepływomierza i odmę. Pomimo tego, iż mogą sie wydawać szczelne to podczas pracy stare wężyki bez problemu w miejscach nasuwania na metalowe rurki przepuszczaja powietrze. Dodatkowy efekt to jazda na "pół-ssaniu" czyli zwiekszone zużycie paliwa. Pomaga założenie metalowych obejm lub wymiana na nowe. Klejenie rury od przepływomierza pomaga na krótko stara guma peka obok klejenia.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL