BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2007, 01:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 663
Lokalizacja: [ LB ***** ]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79102
mam na oku szpere do mojego 320, ale nie wiem jak sprawdzić bez zakładania do auta :zawstydzony:, czy jest sprawna :?:

_________________
E46 330Ci CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2007, 23:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: Siedlce/Otwock
Moje BMW: E36 COUPE 330i 6b
Kod silnika: E36 TOURING 344i 6b
Witam... Jak można rozpoznać ilu procentowa jest szpera. Są jakieś dodatkowe numery, znaczki? pozdrawiam.

_________________
Akrobeta

Zapraszam do mojego świata BMW
Galeria COUPE: viewtopic.php?f=6&t=65577
Galeria TOURING: ........

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2007, 23:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
szpera w bmw ma 25%. inne mogą być tylko po przeróbkach.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 09:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Pytanie do uzytkownikow oryginalnych szper - jak podniose jedno kolo, trzeba uzyc sredniej sily aby nim ukrecic. Nie jest lekko, ale tez nie bardzo mocno. Czasem zdarza mi sie ze przy nawracaniu szpera lekko przepusci, jakby byla slaba - wystepuje to kiedy auto jest zimne. Jak troche pojezdze, szpera trzyma jak szalona - czy to normalne, jako ze jest to mechanizm cierny i musi nabrac temperatury pracy aby dzialala w 100% (czyli w 25 %) ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 10:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 666
Lokalizacja: WGR
Moje BMW: ciemne coupe
tyle już o tym było jak sprawdzić czy jest i czy działa , jedno koło z kół napędzanych trzeba podnieść i kręcić nim jeżeli nie będzie można zakręcić lub będzie się kręciło również to które stoi na ziemi szpera jest i jak najbardziej działa , były tylko 25% ?? Mi się zdaje że ostatnio mi się coś o uszy obiło o jakiejś 40%

_________________
Bokiem Można Wszędzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 11:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
Cytuj:
lub będzie się kręciło również to które stoi na ziemi szpera jest i jak najbardziej działa


ładnego masz powera w łapach :D ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 11:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 666
Lokalizacja: WGR
Moje BMW: ciemne coupe
no może trochę przesadziłem :D

_________________
Bokiem Można Wszędzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 15:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
Cytuj:
Mi się zdaje że ostatnio mi się coś o uszy obiło o jakiejś 40%


na allegro? - przerabiana

może być tak że przy zimnym oleju szpera nie blokuje tak mocno jak po rozgrzaniu.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 15:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 387
Lokalizacja: Ryki
W jednej z dyskusji na forum przewijalo sie zdanie, ze im bardziej rozgrzana szpera, tym lepiej trzyma.

_________________
Link do galerii mojego BMW na BMW-Sport.pl
Link do galerii mojego BMW na TwojaFura.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 15:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 666
Lokalizacja: WGR
Moje BMW: ciemne coupe
nawet gdyby , to nie przekroczy 25% blokowania drugiego koła nawet jak olej się rozgrzeje nie wiem jak bardzo

_________________
Bokiem Można Wszędzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 16:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 387
Lokalizacja: Ryki
Pewnie masz racje :)

Slyszalem tez plotki, ze podczas ostrej zabawy nawet most bez szpery potrafi sie zachowywac jak ten w nia wyposażony. Kwestia oczywiscie temperatury.

_________________
Link do galerii mojego BMW na BMW-Sport.pl
Link do galerii mojego BMW na TwojaFura.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 21:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: Siedlce/Otwock
Moje BMW: E36 COUPE 330i 6b
Kod silnika: E36 TOURING 344i 6b
hmm... w końcu nie wiem jak można sprawdzić, ilu procentowa... 25% czy 40%... pozdro

_________________
Akrobeta

Zapraszam do mojego świata BMW
Galeria COUPE: viewtopic.php?f=6&t=65577
Galeria TOURING: ........

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 22:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 387
Lokalizacja: Ryki
NIE MA 40% szpery. Oryginalna BMW jest albo 25%, albo jest kombinowana i tego nie zmierzysz. Taka jest konkluzja w każdym temacie o zaszperowanym moscie.

_________________
Link do galerii mojego BMW na BMW-Sport.pl
Link do galerii mojego BMW na TwojaFura.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 22:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Cytuj:
hmm... w końcu nie wiem jak można sprawdzić, ilu procentowa... 25% czy 40%... pozdro


Do amatorskiej jazdy niewazne, raczej nie odczujesz tego. 40% robila alpina badz inny tuner

Cytuj:
Slyszalem tez plotki, ze podczas ostrej zabawy nawet most bez szpery potrafi sie zachowywac jak ten w nia wyposażony. Kwestia oczywiscie temperatury.


po ostrej jezdzie jak nie mialem szpery auto trafilo na podnosnik, spuszczali mi olej, zakrecilem sobie kolem - drugie krecilo sie w ta sama strone, wiec pojawil sie efekt szpery lecz bardzo slaby zapewne. Ale jak widac jest to mozliwe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 22:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
40 procentowa szpera byla w m3 GT
tylko ze to limitowana wersja i napewno nie ma kilku tysiecy szper z demontażu takich aut


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL