Mała aktualizacja.
Dostalem info od Michala.
Moje auto juz w sumie wystrojone, jeszcze kilka drobnostek i mozna odbierac.
Michał zrobil mi dwie mapy, pierwsza na 1.2 bara którą starał sie upodobnic do tej z ostatniego sezonu (bo po prostu dobrze sie na niej jezdzilo i byla bezpieczna dla silnka ) i druga na 1.5 - 1.55 bara. Mowi ze stroil na lotnisku w Kąkolewie i moje auto dostalo około 30 przejazdow na wot na 4 biegu i jest malina. 3.5stopnia zapasu do stuku przy -5 na dworze dobrze rokuje na bezpieczenstwo silnika przy wyzszych temp zewnetrznych ktore beda w wakacje. Cytuje- obstawiam ze bedzie mozna śmiało gnoić

Mam teraz EBC zamiast MBC wiec tez jest bezpieczniej. Powiedzial tez ze na szerokim pasie lotniska na pierwsze mapie tej na 1.2 bara auto w sumie nie robi wrazenia ale juz na drugiej mapie robi wrazenie i to niemale
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
W zwiazku z tym ze mam teraz EMU a nie DET Michał ustawił mi zabezieczenie przed złym AFR na WOT. W zwiazku z tym ze mam teraz EBC i EMU mam tez fajnego boost cuta ktory jak zobaczy, ze doładowanie jest za duze np.1.65bara to wytnie mi kilka cykli tylko ale auto dalej bedzi jechac i drugi boost cut na 1.7 ktory odetnie wszystko.
No i ode mnie.
Michał to dobry człek, polecam z czystym sumieniem, nie dosc ze sie zna to, JA wiem po prostu wszystko mimo ze moje auto jest 300km ode mnie.
Nie wspominam juz o informowaniu na bieżaco i fotorelacji z kazdej drobnostki, wiem nawet jak dlugo ile km i ile paliwa spalilo moje auto, gdzie bylo strojone i wszystkie najdrobniejsze szczególy. Pełna profeska.
Zdjec juz chyba wrzucal nie bede bo w googlu duzo tego silnika rozebranego w drobny mak znajdziecie sami
Pzdr i do zobaczenia na obwodnicy w srodku nocy
