BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 13:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 439
Lokalizacja: WZW
Moje BMW: E30/36/38
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161933
zgadzam się z kolegami
po 1 primo zawsze się wymienia 2 amory
po 2 mój kolega kupił używki za 100 pln sztuka i pojeżdził na nich ze 2 miechy!!
a po 3 kayaba przód 260 pln x2, kayaba tył 140pln x2
z wymianą wyjdzie około 1000 więc nie warto się bawić w jakieś używki!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 00:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: Wwa
A czy sa jakies gotowe zestawy do obnizenia, tył 20 i przód 40?? zalezy mi bardziej na tym przodzie bo nawet na felgach 17' stoi wysoko

_________________
Ile by nie byÂło, to i tak jest za maÂło!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 00:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Osobiście takich nie widziałem. Są natomiast komplety: seryjne, 40/40 i 40/60. Do E30 chodzą po 1000 PLN, do E36 chyba taniej. Sprawdź na Allegro. Możesz też sam dobrać sprężyny i amortyzatory, jeśli firma tych zestawów Ci nie odpowiada.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2007, 02:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2174
Lokalizacja: Tiegenhof
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16 :]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=27899
Cytuj:
i co sądzicie o tych amorkach????? http://www.allegro.pl/ite...dnie_nowe_.html

Mam dokładnie te BILSTEINY, dzisiaj właśnie mechanik mi wymieniał. Mam je w samochodzie zaledwie kilkanaście godzin ale mogę je polecić w 100% :cwaniak:

_________________
>>> MOJA e36... :] <<<

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL