BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 11:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: rider3 -->> 535d E61 2008 (LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 4 lutego 2015, 22:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Szwajcaria
Moje BMW: 535d(F11),640d(F12)
Kod silnika: M57Y,N57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 65&start=0
Witam wszystkich, poniżej galeria mojego 535d.
Auto mam od 2 lat -ale zdjęcia zostały wykonane dużo później , po przejechaniu jakichś 25 tysięcy od zakupu.
Historia zakupu to temat na osobny wątek, w każdym razie po samodzielnych poszukiwaniach w Niemczech (Polska z wiadomych względów absolutnie nie wchodziła w grę) kupiłem tą brykę w salonie sieci dealerskiej BMW (rejon Darmstadt) , auto od pierwszego właściciela z oryginalnym przebiegiem 126 tysięcy, książką serwisową prowadzoną do końca, wszystkimi dokumentami z serwisu itd.Auto – prawdziwa bezwypadkowa, bezkolizyjna, igiełka – jak sprawdzałem przy zakupie w stacji DEKRA (konieczność aby dostać tablice celne), to diagnosta powiedział, że rzadko kiedy zdarza się ten model , aby był tak doskonale utrzymany.
Kosztowała przez to worek pieniędzy, ale jest tego warta :).Co autoryzowany salon, to jednak salon.
Po zakupie w innym serwisie, w którym serwisowałem moją poprzednią piątkę, na pytanie o stan techniczny i wizualny usłyszałem:
"bardzo fajna - jak nowa!"
Parę przemyśleń na temat szukania I kupowania auta napiszę póżniej, w osobnym temacie.

Typ 535D (EUR)
Typoszereg E E61 (MUE)
Seria 5
Rodzaj konstrukcji Touring
Układ kierowniczy LL
Drzwi 5
Silnik M57Y
Pojemność skokowa 3.0
Moc 286km
Napęd Tył
Skrzynia biegów Automatyczna
Kolor Black Sapphire Metallic (475)
Tapicerka Exclusive Leder Nappa Erweitert / F1 TAB KO.SW (NANT)– pakiet rozszerzony (boczki drzwi,podłokietniki, itp)
Data produkcji 2008.11.25

Ważne rzeczy :
S205A Automatic Getriebe Automatyczna skrzynia biegów
S217A Aktivlenkung Aktywny układ kierowniczy
S226A Sportliche Fahrwerkabstimmung (15 mm tiefergelegt) Sportowe dostosowanie podwozia (15mm obniżone)
S229A Dynamic Drive Dynamic Drive
S402A Panorama Glasdach Dach panoramiczny-elektryczny
S316A Automatische Heckklappenbetaetigung Automatyczne uruchamianie tylnej klapy
S323A Soft-Close-Automatik fuer Tueren Automatyka miękkiego zamykania drzwi
S456A Komfortsitze elektrisch verstellbar Fotele komfort z pamięcią (obydwa)
S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptacyjne doświetlanie zakrętów
S609A Navigationssystem Professional System nawigacji Professional

Też ważne rzeczy :) :
S255A Sport Lederlenkrad Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S2KTA LM Raeder V-Speiche 277/NL Obręcze BMW st.ie.spr. V 277, j.p.u.
S302A Alarmanlage Instalacja alarmowa
S320A Modelschriftzug Entfall Brak napisu modelu
S322A Komfortzugang Funkcja dostępu komfortowego
S3ACA Anhaengerkupplung Hak holowniczy (elektrycznie wysuwany/chowany)
S423A Fussmatten in velours Dywaniki podłogowe Velours
S428A Warndreieck Trójkąt ostrzegawczy I alpteczka
S430A Innen/Aussenspiegel Automatisch Abblendend Lusterko wewn. Zewn. Z automatyką przyciemniania
S431A Innenspiegel automatisch Abblendend Lusterko wewn. Ściemniane automatycznie
S437A Edelholzausfuehrung Wersja z drewna szlachetnego
S494A Sitzheizung fuer Fahrer/Beifahrer Podgrzewanie fotela kierowcy/pasażera
S502A Scheinwerfer Waschanlage Spryskiwacze reflektorów
S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) – przód I tył
S522A Xenon-licht Światła ksenonowe (bixenon)
S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptacyjne doświetlanie zakrętów
S563A Lichtpaket Pakiet oświetlenia
S609A Navigationssystem Professional System nawigacji Professional (z DVD I twardym dyskiem)
S612A BMW Assist BMW Assist
S614A Internet vorbereitung Instalacja sieci Internet
S615A Erweiterte BMW Online Information Rozszerzona informacja BMW Online
S616A BMW Online BMW Online
S620A Spracheingabesystem Wejście głosowe (sterowanie głosem)
S633A Handy vorbereitung Business/Bluetooth- Sch Instalacja tel. Komórkowego Business
S6AAA BMW Teleservices BMW Teleservices
S6ABA Steuerung Teleservices Sterowanie Teleserwisem
S6FLA USB-Audio-Schnittstelle Złącze USB-Audio
P7MCA Edition Exclusive Pakiet wydania Exclusive
P7RSA Comfort Paket Pakiet komfort
S7SPA Navi Professional mit Handyvorbereitung Bluetooth Nawigacja Professional/(podłączenie tel. Komórkowego przez Bluetooth)
L801A Deutschland Ausfuehrung Wersja krajowa Niemcy
S863A Service-Kontakt-Flyer Europa Spis dealerów Europa
S879A Deutsch / Bordliteratur Literatura pokładowa, niemiecki
S8S8A Laenderspezifische Navi Zustellung (Fuer ACC) Country-specific navigation Control
S8SAA Laenderspezififsche Navi Freischaltung Aktywacja nawigacji charakterystycznej dla kraju
S8SCA Laenderspezififsche Teleservice Freischaltung Aktywacja systemu telefonicznego charakterystycznego dla kraju
S8SPA COP Steuerung Sterowanie COP
S1CBA CO2 Umfang Zakres CO2
S534A Klimaautomatik (mit erweitertem Umfang) Klimatyzacja Automatyczna (rozszerzona)
S544A Geschwindigkeitregelung mit Bremsfunktion Regulacja prędkości z funkcją hamowania
S548A Kilometertacho Licznik kilometrów
S698A Area-Code 2 Area-Code 2 do DVD
S851A Sprachversion Deutsch Wersja językowa niemiecki

Dodatkowo - opis wyposażenia seryjnego (wiem, że niektórzy nie będą chcieli czytać – jak wybierałem model, to takich informacji mi brakowało):
Bezpieczeństwo :
-6 poduszek powietrznych – przednie , boczne I kurtyny
-3 punktowe pasy z napinaczami
-aktywne zagłówki przednie
-funkcja SOS – wzywanie pomocy, na żądanie pasażerów, albo automatyczne w razie wypadku – z podawaniem koordynatów GPS do służb ratunkowych (w razie gdyby np wszyscy byli nieprzytomni)
-monitoring , wykrywający spadek ciśnienia w oponach
-opony Run Flat – umożliwiające dalszą jazdę nawet po przebiciu, pomagające zachować kontrolę nad samochodem w razie nagłego spadku ciśnienia w trakcie jazdy
-pneumatyczne tylne zawieszenie z automatycznym poziomowaniem niezależnie od załadunku (auto nie “siada” pod obciążeniem)
-czujnik zmierzchu – automatycznie włącza/wyłącza światła mijania
-czujnik deszczu – włącza I wyłącza wycieraczki , oczywiście mogą pracować w trybie ręcznym
-pirotechniczna klema akumulatora – zapobiega ewentualnemu zwarciu I pożarowi w razie wypadku
-dwustopniowe światła stopu – w razie mocnego hamowania włączają się jeszcze światła przeciwmgielne z tyłu
-tylne migacze w technice LED
-blokada klamek wewnętrznych oraz przycisków otwierania szyb (gdy z tyłu jadą dzieci)
-funkcja ISOFIX dla mocowania fotelików na tylnej kanapie
-rozwijana siatka oddzielająca przedział bagażowy od pasażerskiego

Komfort:
-elektrycznie sterowane szyby, z ochroną przed nagrzewaniem (funkcjonalność powodująca, że wnętrze nieco mniej się nagrzewa, bo część światła jest “odbijana” )
-centralny zamek z pilotem I komfortowym dostępem (wystarczy dotknąć ręką klamki aby zamknąć/otworzyć auto, kluczyki mogą być w tym czasie gdziekolwiek w kieszeni, torbie itp), nie trzeba ich też wkładać do stacyjki, mogą sobie leżeć w kurtce na tylnej kanapie
-przesuwany podłokietnik ze schowkiem
-wskaźnik temperatury zewnętrznej
-komputer pokładowy z rozszerzonymi funkcjonalnościami (czas podróży, czas do celu itp)
-możliwość programowania 8 klawiszy nie tylko stacjami radiowymi, ale np. Ulubionym adresem do którego chcemy dojechać, klawisza skrótu do jakiejś funkcji w menu itp.
-podgrzewane spryskiwacze szyb
-gniazdo zapalniczki w bagażniku
-funkcja podjazdu pod górę oraz asystent hamowania
-sportowa skórzana kierownica z multifunkcją, chromowanymi wstawkami, automatycznie elektrycznie regulowana wysokość I odległość, z funkcją pamięci ustawień
-funkcja REST – umożliwiająca dogrzewanie kabiny na postoju po wyłączeniu silnika, ciepłem z układu chłodzenia przez 15-20minut
-funkcja wykrywania szkodliwych związków w powietrzu zasysanym do kabiny , a przez to wyłączanie I włączanie nawiewu powietrza z zewnątrz w razie potrzeby
-funkcja przewietrzania wnętrza na postoju (30 minut), z programowanymi czasami włączenia – w lecie można sobie tak przewietrzyć samochód przed wejściem do środka
-możliwość dołączenia zewnętrznego pendrive USB I odtwarzania muzyki – a także skopiowania nagrań na wewnętrzny twardy dysk 60GB.
-możliwość dołączenia zewnętrznego sygnału audio – np z odtwarzacza mp3 albo telefonu I słuchanie przez pokładowe audio
-funkcja “chowania” lusterek zewnętrznych, także z pilota
-lusterka zewnętrzne z pamięcią,elektrycznie regulowane, przyciemniane, podgrzewane, składane
-klapa bagażnika sterowana hydraulicznie, także z pilota, z automatycznie podnoszoną roletą bagażnika, z funkcją regulacji wysokości, na jaką ma się otworzyć (aby np nie uderzyć o sufit w niskim garażu)
-otwierana tylna szyba w klapie, aby zapakować lekkie rzeczy bez podnoszenia klapy
-dzielona tylna kanapa 60:40 z podłokietnikiem wyposażonym w schowek
-skrzynia biegów posiada tryb SPORT a także możliwość ręcznej, sekwencyjnej zmiany biegów

Wygląd :
-pakiet chromu (ramki szyb, wstawki we wnętrzu, dysze spryskiwaczy, nerki) – Edition Exclusive
-skóra Exclusive Nappa – wersja rozszerzona – boczki drzwi, podłokietnik itp
-lakier metallic

Inne:
-odzyskiwanie energii hamowania

Mody do dzisiaj :
-wymiana oleju w skrzyni, razem z miską, filtrem I łącznikiem mechatronica(zaraz po zakupie)
-odblokowanie możliwości oglądania DVD w trakcie jazdy
-odblokowanie składania/otwierania lusterek z pilota
-odblokowanie zamykania szyberdachu w razie deszczu
-wyrzucone słynne klapki (były w stanie bdb, ale po co kusić los :) )
-zakupione alufelgi letnie 17 cali (widoczne na zdjęciach) z nowymi oponami Hankook Ventus S1 evo2 Run Flat 245/45/17
-regularna wymiana oleju silnikowego z filtrami co 15 tysięcy (ASO)
-wymiana tarcz I klocków - tył , oryginały w ASO Bawaria Motors
-dokładka oznaczenia modelu na klapie

Poniżej trochę zdjęć :
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wnętrze :
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

To wszystko, może w przyszłości dojdą następne :)
Pozdro!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 4 lutego 2015, 23:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 249
Fajna piątka z dobrym silnikiem :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 4 lutego 2015, 23:05 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
piękne wnętrze i 5er. :ok: na zewnątrz prosi się o większe koło i może shadow. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 4 lutego 2015, 23:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
damianRC napisał(a):
na zewnątrz prosi się o większe koło:)



Podzielam zdanie przedmówcy chodź pewnie tutaj chodzi o jak największy komfort ? :P


ładna :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 4 lutego 2015, 23:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 484
Lokalizacja: Dwola/ Caerdydd
Moje BMW: 535i
Kod silnika: M62
Piękna sztuka, widać że "jak nowa"
Niech służy :ok:

_________________
I drive real fuckin’ fast, so keep up. If I get my car back any different than I gave it, Monster Joe’s gonna be disposing of two bodies.
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 4 lutego 2015, 23:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Szwajcaria
Moje BMW: 535d(F11),640d(F12)
Kod silnika: M57Y,N57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 65&start=0
@damianRC,
@Szczurek1986:

Myślałem o większym felunku, ale sportowa zawiecha z Active Drive, Dynamic Drive, do tego Run Flat-y, auto i tak prowadzi się niemal jak gokart :)....jest dość sztywne.
Komfort jest ważny, dlatego nie zmieniałem na większe koła.No i dodatkowo musiałbym się bawić we wpisy do papierów, z osobną wizytą w MFK, atestami itp itd, bo w papierach auta są dozwolone tylko 2 czy 3 rozmiary kół, wszystko 17 cali.
Fanem "shadow line" nigdy nie byłem....ale dorzucę jeszcze przyciemnianie szyb, jakieś lepsiejsze LEDy do ringów, tak samo oświetlenie tablicy tylnej, może jakiś detailing.Będzie co dorzucić do galerii :).

Foty mogłyby być lepsze, ale ciężko wyłapać właściwy balans bieli w promieniach zachodzącego słońca, następne będą lepsze.
Pozdro!

_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :)
BMW jest jak piękna kobieta - bywa kapryśna, ale za tą jazdę wszystko jej wybaczysz !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 5 lutego 2015, 00:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
Nie podoba mi się wersja touring, ale jeśli chodzi o wyposażenie,silnik i kolorystykę wnętrza to jestem bardzo na tak :ok:

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 5 lutego 2015, 07:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Wyglada na zdrowa, dobre wyposazenie no i silnik najlepszy :ok:

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 5 lutego 2015, 08:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
E60/61 bez m-pakietu poprostu nie wyglada :( (oczywiscie takie moje zdanie :) )

Za to duzy + za silnik, wyposazenie i przebieg :ok: Widac, ze swieza sztuka.

Co do zmian to pokusilbym sie o wspomniany m-pakiet i lepsze kolo ;)

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 5 lutego 2015, 08:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Z opisu szał, ze zdjęć rozczarowanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 5 lutego 2015, 09:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1005
Ładna zadbana seria ale aż prosi się o relingi, turas bez nich nie wygląda :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 5 lutego 2015, 09:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
dobry silnik, będziesz coś modził z zwiększeniem mocy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 5 lutego 2015, 09:46 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
ale wypas :szok: tylko szkoda, że na zewnątrz to jedno z najbrzydszych BMW.
Dużo by tu pomógł M Pakiet i jakieś koło ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 5 lutego 2015, 10:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 903
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F06 640xd
Kod silnika: N57Z
wszedłem z ciekawości w galerię bo widzę napis - konkretny wypas, pytam się gdzie?

poza dostępem komfortowym i soft close to nic specjalnego

spodziewałem się head up, night vision, tempomat z radarem, grzana kierownica, rolety tylnych szyb, wentylacji i masażu foteli

zdecydowanie brakuje mpakietu i większego koła, te runflaty czym prędzej wywaliłbym, poza wielką utratą komfortu nie oferują nic, mam 19 cali, kolega 17 runflaty i komfort jest większy u mnie

silnik wielki plus, po programie będzie idealnie

bezawaryjności :ok:

_________________
Zdrowaś muzo, bitów pełna, bas jest z Tobą;
błogosławionaś ty między gatunkami i błogosławiony owoc żywota twojego,
DJ. Święta Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami głuchymi,
teraz i w godzinę chill-outu naszego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 5 lutego 2015, 11:07 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
piękne wnętrze i super silnik :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 5 lutego 2015, 11:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Piękne wnętrze i rewelacyjna motorownia , wyposażenie też ok ale chrom line i brak mpakietu a do tego te brzydkie 17" bardzo psują efekt.
Gdyby auto dostało chociaż 18" i wpadłby shadow line to nabrałoby charakteru.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 5 lutego 2015, 11:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: TSZ
Moje BMW: e60 535d
Kod silnika: M57X
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152614
Do konkretnego wypasu to jej trochę brakuje :zdegustowany: , + za motor i kolor wnętrza , niech dobrze służy :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3->535d E61 2008 (polift - LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 5 lutego 2015, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Szwajcaria
Moje BMW: 535d(F11),640d(F12)
Kod silnika: M57Y,N57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 65&start=0
Hej,
@artur441:
M-pakiet wchodzi w grę, ale nie wiem, czy jest możliwy - ze względu na elektrycznie wysuwany i chowany hak.Gdzieś czytałem, że wtedy M-paka nie da się założyć (tzn da się, ale bez tylnego zderzaka ;P ) .Optyka na razie jest seryjna, więc tu nie ma fajerwerków.
@BanDai, conrad:
Bywa, wypas to nie tylko optyka - a większości fajnych extrasów po prostu nie widać.To jednak auto użytkowe , a nie showcar, ale fakt, że dobry felunek i M-pak, do tego przyciemnione szyby i wyglądałaby kompletnie inaczej.
@maciekpkow,maciej1203:
Mamy inne definicje wypasu :) fakt, że są jeszcze te extrasy które wymieniłeś, ale przyznasz, że całkowity golas i biedak to to nie jest :P.
Dynamic Drive nie wkładali do każdej, tak samo nie były seryjnie obniżane, Active Drive też nie było w serii, tak samo jak rozszerzone skóry Nappa , Panorama, sportowa kiera, czy Telematyka z internetem itd.Fakt że nie ma HUD-a czy skrzyni sportowej albo masaży z wentylacją, ale nie pisałem że to "full opcja" - której zresztą jak wszyscy wiemy w BMW nie ma - bo niektóre rzeczy się nawzajem wykluczają.
Dzięki za info o 19-tkach, nie myślałem, że mogą być bardziej komfortowe niż 17-tki Run Flat.
Z tego co wiem, to przy RF jest nieco inaczej ustawiana fabrycznie geometria zawiechy - jest pod takie opony optymalizowana (niech ktoś poprawi, jeśli się mylę).
Za tymi 17-tkami przemawia fakt, że ja sobie lubię pozap....lać na niemieckich autostradach, dają mi na pewno większą szansę na opanowanie auta przy dużej prędkości w razie nagłej utraty ciśnienia w kole (np. najazd na jakąś śrubę przy 200 na blacie, którą zgubił TIR z Białorusi).Przy zwykłej oponie to mógłby być game over, a jak wiadomo , przy +2 pakach na budziku czasu na reakcję i hamowanie nie ma wiele.
Widziałem kiedyś videotest BMW 3-ki które przejeżdżało przez kolczatkę policyjną przy 60kmh(wszystkie 4 koła) a potem robiło slalom.Na normalnych kołach było prawie niesterowalne, a na RF tylko trochę nim bardziej zarzucało, ale przejechał.Na marginesie, wniosek z tego taki, że jak ktoś chce obrobić bank, to tylko opony RF ;).
@Sebuś:
O programie myślałem, z tego co wiem, to skrzynia i silnik bez sensacji zniesie 330km, dopytam jeszcze.
Wszystkim dzięki za opinie i życzenia, szerokości, pozdro!

_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :)
BMW jest jak piękna kobieta - bywa kapryśna, ale za tą jazdę wszystko jej wybaczysz !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3 -->> 535d E61 2008 (LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 5 lutego 2015, 22:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
rider3,

Auto ładne ale wypas to to nie jest ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rider3 -->> 535d E61 2008 (LCI) z konkretnym wypasem :)
PostNapisane: 6 lutego 2015, 11:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 542
Lokalizacja: K-K /München
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M572N
dobre kolo i bedzie git :hyhy:
A powiedz jakie odczucia po wywaleniu klapek?
Sa jakies ubytki mocy?
pozdro

_________________
Sprzedam moja e60.... - viewtopic.php?f=6&t=139031


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL