BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 18:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 maja 2015, 20:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
zapraszam do szubina :) jak cos to priv

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 maja 2015, 17:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 128
Moje BMW: X1 E84
Kod silnika: N47D20C
Świece już wymienione i nie wracają tamte błędy cylindrów :)
Została jeszcze ta dodatkowa pompa:

Obrazek

Napiszcie czy łatwo ją wymienić i jak się dokładnie nazywa, za co odpowiada?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 maja 2015, 06:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 286
Lokalizacja: Olecko
Moje BMW: E46/ E39
Kod silnika: M54B30/ M57D30
Garaż: E46 330CI Coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151304
E39 limo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 94&start=0
bedi_24 napisał(a):
sprawdz Zawór regulacji cisnienia przy pompie CR prawdopodobnie jest uszkodzony

Jak można go sprawdzić?

_________________
Obecna E46 330CI Coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151304

Obecna e39 viewtopic.php?f=6&t=105594

Była e46 http://forum.bmw-3city.pl/viewtopic.php?t=6908


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 maja 2015, 14:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 128
Moje BMW: X1 E84
Kod silnika: N47D20C
Sprawdziłem dziś tą funkcje REST i przy wyłączonym ciepłym silniku powietrze leci bardzo ciepłe więc ta pompa chyba działa... więc nie wiem czemu ten błąd jest...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 maja 2015, 19:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
icrew napisał(a):
Sprawdziłem dziś tą funkcje REST i przy wyłączonym ciepłym silniku powietrze leci bardzo ciepłe więc ta pompa chyba działa... więc nie wiem czemu ten błąd jest...

ten błąd ma bardzo dużo ludzi a w rzeczywistości wszystko działa więc jak jest ok to znaczy że jest ok :)

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 maja 2015, 19:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Bazuka napisał(a):
bedi_24 napisał(a):
sprawdz Zawór regulacji cisnienia przy pompie CR prawdopodobnie jest uszkodzony

Jak można go sprawdzić?

najprosciej podmienic od kogoś :) wtedy będziesz wiedział

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 9 maja 2015, 14:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 343
Lokalizacja: Brodnica
Moje BMW: E91
Kod silnika: M57T2D30
Witam. Od czasu do czasu, sporadycznie, pojawia mi się taki oto błąd sondy lambda...

Obrazek

Zawsze przy ostrzejszej jeździe a fizycznym objawem jest chwilowa odcinka mocy(szarpnięcie).

Rozumiem, że chodzi o sondę główną - sterującą?

Może ktoś powiedzieć coś więcej?, byłbym bardzo wdzięczny i z góry dziękuję.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 9 maja 2015, 20:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
224 Sonda lambda przełączanie Bank 2 Czujnik 2

masz gaz ??

czy to sie dzieje tylko na benzynie ?? musial bys zobaczyc na live data czy napiecia skacza blad wskazuje jak by sonda sie zacinała i napiecie przestawały zmieniac wartosci

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 9 maja 2015, 20:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 343
Lokalizacja: Brodnica
Moje BMW: E91
Kod silnika: M57T2D30
Nie, silnik nie zaznał LPG. Generalnie sondy ładnie skaczą, z tym ta jedna od czasu do czasu robi takiego psikusa. Dodam też, że raz nawet udało mi się to zaobserwować w LIVE DATA jak sobie nagle stanęła i przestała skakać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 9 maja 2015, 21:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
no to mozesz szykowac kase na nowa sonde bo ta niebawem pewnie zdechnie i juz wcale nie bedzie zmieniac napiec

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 9 maja 2015, 21:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 343
Lokalizacja: Brodnica
Moje BMW: E91
Kod silnika: M57T2D30
No to pytanko... BOSCH czy NGK?, bo oryginał BMW to koszt ponad 800zł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 maja 2015, 09:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
wsadzaj BOSCHA koszt około 200zł bo taka tam własnie siedzie bedzie taniej niz ngk i konkretnie
w twoim silniku sa zwykłe sondy 1V generalnie wsadził bys uniwersalna i tez by działała
gorzej jak sa sondy siemensa sa 5V i nie ma uniwersalnych a siemensa i ngk sa drogie ok 400 - 500zł

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 maja 2015, 12:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 343
Lokalizacja: Brodnica
Moje BMW: E91
Kod silnika: M57T2D30
Ok. Dzięki wielkie bedi :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 maja 2015, 16:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 343
Lokalizacja: Brodnica
Moje BMW: E91
Kod silnika: M57T2D30
Tak już na koniec, dla pewności. Chodzi o tę sondę tak?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 maja 2015, 18:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
tak :ok:

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 15 maja 2015, 14:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
Auto: e39 m52b28 kombi z 97 roku.
Problem: kiedy przyspieszam mocno zapala się kontrola trakcji. ABS chodzi normalnie. Kiedy zgaszę, poczekam 10s, odpalę to znowu kontrola trakcji się nie świeci i działa. Jadę spokojnie, wszystko ok, dam ognia - zapala się.

Jest jeden błąd w module ABS:

27 Leerlaufdrehzahlanhebung Rueckmeldung
Error frequency : 255
Fahrzeuggeschwindigkeit 72.50 km/h
ASC passiv geschaltet
ABS-Regelung passiv
BLS nicht betaetigt
ASC-Regelung passiv


I tylko to. Skasuję, przyspieszę mocno znów się pojawia. W tłumaczeniu na angielski błąd nazywa się 27 Idle speed feedback signal

Będę wdzięczny za wszelkie pomysły.

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 15 maja 2015, 15:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
czujnik predkosci
licznik ci dziala ??

sprawdzałes jak zachowują sie predkosci na kołach w inpie w live data ?? podłącz kompa i sie z kims przejedz i niech ktos patrzy czy sa równe predkosci czy podczas dodawania gazu któres koło nie traci sygnału

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 15 maja 2015, 15:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
tak, WSZYSTKO inne w aucie działa. Zresztą gdyby gubiło sygnał to wywalałoby abs, byłby błąd czujnika (tak sądzę)

patrzyłem na te prędkości, pokazuje je równiutkie ale zaraz po ruszeniu połączenie się zrywa. i nie mówie tu o przyspieszaniu tylko po prostu po 5sek coś się krzaczy.

ten czujnik prędkości to gdzie jest? z tego co czytałem do licznika idzie sygnał z lewego tylnego czujnika ABS

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 15 maja 2015, 16:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
wladekkow napisał(a):
tak, WSZYSTKO inne w aucie działa. Zresztą gdyby gubiło sygnał to wywalałoby abs, byłby błąd czujnika (tak sądzę)

patrzyłem na te prędkości, pokazuje je równiutkie ale zaraz po ruszeniu połączenie się zrywa. i nie mówie tu o przyspieszaniu tylko po prostu po 5sek coś się krzaczy.

ten czujnik prędkości to gdzie jest? z tego co czytałem do licznika idzie sygnał z lewego tylnego czujnika ABS



nieraz jak gubi sygnał to nie zawsze pokaze bład tego czujnika . jest kilka innych błedów co moze pokazac np błąd sfałszowania odczytu i nie pokaze jakie koło

połaczenie moze sie zerwac ale tylko po przekroczeniu 20 kmh bo takie wartosci sa w inpie i jak je przekroczysz to program stanie ale jadac mniej nie powinno przerwac połaczenia moze cos z sterownikiem abs sie dzieje
czujnik predkosci to własnie czujnik abs sygnal idzie z lewego tylnego kola tak jak piszesz

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 15 maja 2015, 16:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
no to się zgadza bo do 18km/h na pewno widziałem odczyty potem zdychało. zatem pewnie było to 20km/h (sprawdzę przy okazji).

Błąd mam tylko jeden i jest to ten 27 o którym piszę.

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL