BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 30 czerwca 2015, 11:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
jnx napisał(a):

Reasumując : topowe wyniki uzyskuje się z aut w topowym stanie.


Zgadzam się z tym w 100%, znam wiele osób, które miało mega oczekiwania i ciśnienie na moc, ale prawie zawsze stan auta nie pozwalał na ich nawet częściowe zrealizowanie ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 07:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ja jestem kucharz nie mechanik. Nie znam się , moge pisać ,,bzdury'' , ale na podstawie moich doświadczeń , Dodam że te bzdury dla mnie są prawdą
Pieszę co myślę , wy komentujecie ,a ja analizuje i się uczę - wyciągam wnioski i działam.
Niestety czasem jednen mówi to ,a drugi tamto i w tedy już moje dzialania opierają się o metoę prób i bledów.

Nie wiem co jest śmiesznego z lampami? . To nie są depo bo mają znaczek bmw na tyle i znajdz do sedana tak ,a propo jakioekolwiek tylnie lampy w rozsądnej cenie to ci pogratuluje.

Nie wiem czy skrzynia umiera czy co jest jej, bo znowu mam tysiąc rad i juz łeb boli od tego
Rada- skrzynia jest ok , ale jak zaczeła szarpac po wymianie oleju to trzeba ją zakodować lub wgrać nowy program - to pomoże.
Następna rada to jakis plyn do skrzyni zmieniający hydraulike i to w skrzyniach zf w 100% pomaga i niweluje takie własnie problemy jak ja mam.
Następna rada to olej to bo ta skrzynia , aż tak nie szarpie tylko czasem delikatnie szarpnie dwójka - zostaw to i jezdzij bo to wcale nie przeszkadza i praktycznie laik tego nie wyczuje.

Jaki ja mam plan?
Olewam te 440 koni. Można zmienić temat tego tematu z przerobaka na 440 koni na przerobka na ulepa jak Wam pasuje skoro juz takie zdania sie pojawiają.

-wstawiam nowy dpf !!!
-wymieniam wszystkie wtryski na nowe (nie ważne w jakim są w stanie te - tak jak mowileś JNX te piezoelektryczne są na 200 tys i po tym nawet jesli będą dobrze działać to ich wydajność i tak nie bedzie wynosila 100%)
-Poszerzam burty
-wymieniam felgi
- robię chipa.

Ps czytać ze zrozumieniem. Ja napisałem ,że do 10 letniego auta wstawiać nową skrzynie? Chodzilo o uzywaną, skoro są za takie grosze to o czym my mówimy?
Jak bym się trzymal swoich zasad to dziś bym miał dobrą skrzynie i tysiaka w kieszeni , a tak mam minus tysiąc i kłopot !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 08:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Może Koledzy trochę za ostro Cię potraktowali ... Każdy ma trochę racji. Od dłuższego czasu obserwuję temat. Na samym początku pomyślałem sobie to co większość - "nie ma opcji, żeby mu się udało, kolejny bajkopisarz". Niestety moje przypuszczenia jak na razie się sprawdzają, a uwierz mi, nie czerpię z tego żadnej satysfakcji, że Ci się nie udało. Może zmień "doradców", zacznij robić po swojemu. O ludziach wielkich też na początku mówili "wariat". Nie poddawaj się i walcz dalej. Powodzenia.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 10:59 
grzeszak napisał(a):
Może Koledzy trochę za ostro Cię potraktowali ...


wlasnie sie nad tym zastanawialem, czy za ostro, czy nie... hmmmmmmmmm

zatem przejrzalem Caly temat, dla mnie to fantastyka, w ogole nazwa tematu - za pierwszym razem myslalem, ze juz jest 440 koni - mysle sobie o fajnie !- ale nie ma, no ale OK, na starcie zabawy z Turbo, cos tam sie dzieje, IC itd.... wiec myslalem, ze niebawem bedzie... a potem.... czysta fantastyka... teoretyzowanie jakie Auto bedzie miec osiagi, ile do 100, jakich to aut nie objedzie , dobieranie felg do +400ps auta :oczami: i jeszcze mnostwo innych rzeczy.

Pomijam juz te lampy, wychech, czy precyzyjne wyciecia na idriva... jak doczytalem, ze kolega mial M5 E39, ale za droga w utrzymaniu i R6 diesel bedzie tansze... nie no kurde panowie, szanujmy sie.

Nawet jak Auto wyjedzie z 450 koniami za 2 tygodnie, to i tak nie rozumiem tego tematu, gdzie buduje sie super Auto, a Autor przy popsutej listwie sie zastanawial, czy ja kleic :-k No i jeszcze to:

alduwiel napisał(a):
Jaki ja mam plan?
Olewam te 440 koni. Można zmienić temat tego tematu z przerobaka na 440 koni na przerobka na ulepa jak Wam pasuje skoro juz takie zdania sie pojawiają.


Nie rozumiem tego, naprawde nie czaje. Przeciez zakladajac temat z 440 koniami nie majac ich, to normalne, ze przy 1. lepszej wtopie ludzie beda narzekac, a teraz rage quit? Powazne rzeczy sie dzieja i kolega mysli o tym, by zmieniac felgi?

alduwiel napisał(a):
-wstawiam nowy dpf !!!
-wymieniam wszystkie wtryski na nowe (nie ważne w jakim są w stanie te - tak jak mowileś JNX te piezoelektryczne są na 200 tys i po tym nawet jesli będą dobrze działać to ich wydajność i tak nie bedzie wynosila 100%)
-Poszerzam burty
-wymieniam felgi
- robię chipa.


Dla mnie to jest Matrix i naprawde nie wiem co o tym myslec heh


Góra
  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 11:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1718
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57X
Garaż: były dwie e46 328Ci i 330d a teraz jest e61 535d http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141217
nie rozumiem po co nowy dpf, turbo da się ustawić jak są sprawne a skrzynie da się naprawić. wywalisz z 5-6 koła ale będziesz wiedział że wytrzyma te moce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 11:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:cenzura: dostaje szału ze wszystkim do :cenzura: :cenzura: :cenzura: :cenzura:


od godziny 11 tworze posta z odpowiedzą i z racji iż nie mopżna zbytnio edytować to go chciałem dopieścic na maksa i :cenzura: :cenzura: :cenzura: :cenzura: sie wukasował przed chwilą


:cenzura: :cenzura: :cenzura: :cenzura: :cenzura: wybaczcie ale juz drugi raz nie wyjasie co i jak oraz dlaczego :cenzura: :cenzura: :cenzura:


W skrucie - mam nowy plan który obejmuje
-nowy dpf
-nowe wtryski
-przywrócić egra
-inne felgi
-poszerzenie burt
-malowanie
-chip

No i nie wiem co ze skrzynią...

Jezu zlituj się nademną :rozpacz: tyle tekstu . Ja tu sie produkuje jak :rozpacz:

Generalnie załuje mojej decyzji z ttymi przerobkami.
Tak jak radzil mi Mariusz z innego forum to trzeba było zostawić dpf i egra.
wstawić Icka i wielkie turbiny chipowac i ztyknie.


Ostatnio edytowano 1 lipca 2015, 11:49 przez Alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 11:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Jednak najważniejsza sprawa to czy po tych wszystkich grubych modach 335d będzie palić mniej od M3 w poznańskich korkach? :luka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 12:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
O Jezu dobra postaram się to opisać jeszcze raz :zdegustowany: ale w wielkim skrócie

Co do tego czy to auto to zlom czy nie to może wypowiem się tak
Więc było sobie dobre 335d z przebiegiem 233 tys w chwili gdy je kupowałem. Potwierdzony przebieg, pełna historia. Masa faktur dokumentów itp słowem historia auta udokumentowana i prowadzona na 6+
Czy to duży przebieg czy mały jak na dizla w wieku 9 lat? Wydawało mi się ,że ok tym bardziej ,że to pewny przebieg , a nie to co w polsce gdzie każde auto ma 160 tys i brak ksiazek ,a gdzie mowa o potwierdzonej histori serwisowej prowadzonej do samego końca?
Z kąd miałem wiedzieć ,że skrzynia wysiądzie (nawet nie planowalem wymiany oleju) że wtryski piezoelektryczne są na 200 tys?



Ja chce mieć wreszcie dobre auto , tak abym mogł nim jeżdzić do woli.
Nie ukrywam,ze sporo czasu spedzam w aucie i robie duże roczne przebiegi , nawet kosmicznie duże. Auto chce miec sprawne - a nie co chwila u mechanika.


Mam już po dziurki w nosie tych przerobek, które defacto jedynie doprowadzają do większych klopotow i problemów. Pochaaniają worki z kasą i tony czasu.
Mam dosyć smrodu z rur wydechowych i okopconych koncowek.
Ten zeszły wtorek z czwartkiem mnie dobił psychicznie. Najpierw skrzynia potem ten nieudany chip.
Boje się myśleć co się bedzie działo dalej jak bedzie te 420-440 koni. Pompy wysokiego ciśnienia? rozrząd?

Wybaczcie, ale mam dosyć nie mam na to już nerwów, sił i czasu.
Zakladam nowe wtrsyki i dpfa po to ,aby miec spokuj na przyszle 200 tys ,ktore de facto zrobię bardzo szybko.

Myślę ,że jak będą nowe wtryski i nowy dpf to 400 koni może wyjść, a jak nie wyjdzie to i tak dobrze bo wolę mniej i świety spokuj niż więcej i co chwila jakiś klopot.
Włozyłem już kupę kasy i zadbam o to aby to auto doprowadzić do idealnego stanu, ale potem chce mieć spokuj.

A więc tak
Mała turbina dmucha i jest ok. podciśnienia też ok. Zepsuta jest ta zapadnia/ dzwignia/klapa przepuszczająca powietrze do ICka
Dlaczego brakuje 15 koni? Bo jak jakiś wtrysk przelewa to reszta jest ograniczana ? czy tak?
Po za tym na 100% brak mocy na dużej turbinie to wina źle zaślepionego egra bo chialem delikatnie dokręcić, aby kolektor nie pekł więc, albo by trzeba dokręcić zaslepke i uszczelnić te nieszczelnośc , lub wywalić zaślepke i przywrócić egra.

jedyna dobra wiadomośc to nowy strightpipe. Stary był na rurze 5 cm (fabryczna ma 6cm) i raz mnie to wkurzalo to i napewno korkiem bylo (w końcu zwężenie)
nowy ma 7,5 cm grubości i co ciekawe , ale to zaczeło gadać :szok: rożnica w mocy pomiedzy wydechem 5 cm a 7 cm jest nie wyczuwalna, za to rożnica dzwieku jest kolosalna.



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Może to i ulep ale nie mam zamiaru zmieniac przodu na polift. Te auto mi się takie podoba i tyle
Kupie te listwy do wnetrza pod CIC pomaluje i wsadze szeroki laczek na tyl - dla mnie to i tak szczyt marzeń takie auto


Ostatnio edytowano 1 lipca 2015, 12:58 przez Alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 12:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
alduwiel napisał(a):
Ja chce mieć wreszcie dobre auto , tak abym mogł nim jeżdzić do woli.
Nie ukrywam,ze sporo czasu spedzam w aucie i robie duże roczne przebiegi , nawet kosmicznie duże. Auto chce miec sprawne - a nie co chwila u mechanika.


Widzę mały błąd logiczny. Kosmicznie duże przebiegi roczne + na maksa dopakowany diesel = spora awaryjność i częste wizyty u mechanika.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 13:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No własnie i dlatego odpuszczam parcie na 440 koni .

JNX ile wyjdzie z nowym sprawnym w 100% dpfem i nowymi sprawnymi wtryskami o 100% wydajności?


Ostatnio edytowano 1 lipca 2015, 13:03 przez Alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 13:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 566
Lokalizacja: Nowy Sącz
Moje BMW: E46 xDA
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150371
Co ty masz z tym dpf-em? :orany: :zdziwko:

_________________
Obrazek

viewtopic.php?f=6&t=150371


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 13:27 
:szok:

jest 1. lipca, temat zalozony od 15 Maja... nagle dzis sie okazuje, ze juz nie bedzie skoksowanego 335d???? Bo duze przebiegi? :szok: i tak normalnie przechodzisz do porzadku dziennego?

Mam wrazenie, ze albo sie nagle zorientowales, ze ten samochod jest strasznie trefny i sie w ogole nie nadaje nawet na chipa +5PS albo w ogole nigdy nie chciales robic tego auta na 440PS. Boje sie pomyslec jakie to M5 poprzednie bylo. Tak to wyglada po prostu. Mam podejrzenia, ze o wiele wiecej tutaj kitu nam nawciskales, dowodow nie ma, ale takie mam wrazenie. Troche niefajnie wobec czytelnikow galerii.

Hokus pokus czary mary, bedzie super car i ostry lomot dla M3, a teraz co, zmeczony zyciem polpolift/polprzedlift z quad wydechem?

No nic, powodzenia robienia duzych przebiegow ze straight pipsami, ja bym nie byl Taki odwazny, zeby cos takiego poczynic.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 13:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Jakie kity?

Słuchaj ja z tym autem walcze od poczatku marca i zwyczajnie sił mi barknie bo caly czas coś. Jestem bliski oblędu i ryczeć mi sie już chce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 13:54 
Byc moze. Takie po prostu wrazenie odnosze czytajac wszystko. Moze zbyt wiele srok na raz chcesz ciagnac za ogon, nie wiem. Moze najpierw trzeba skonczyc jedno, potem za drugie sie brac. Ogarnac do stanu uzywalnosci, jakies drobne ulepszenia, typu car Audio, felgi, a dopiero na koncu myslec o powaznych modach? Nie wiem juz sam.

Mam tylko nadzieje, ze jakos z tego wyjdziesz i za Jakis czas bedzie mozna podziwiac w tej galerii calkiem przyzwoite E90 :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 14:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:wstyd:


Ostatnio edytowano 1 lipca 2015, 14:31 przez Alduwiel, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 14:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 8#p2068098 to twój temat ?. :niepewny:

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 14:34 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No.
Ale draka tam wyszła :zdegustowany:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 14:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2192
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
palec216 napisał(a):
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 8#p2068098 to twój temat ?.



nie gość ma ten sam nick i to samo auto, mało tego te same problemy ale to nie jego temat :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 14:48 
Forest.maxbimmer pocisnął :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 1 lipca 2015, 14:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
palec216 napisał(a):
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=269072&p=2068098#p2068098 to twój temat ?. :niepewny:

No, to nie mój temat :super: generalnie taki dziwny zbieg okoliczności




A co do tej e90 to mi kolega doradził co robić. Na luzie zepchnąć trupa do rzeki i po kłopocie :rotfl:


Ostatnio edytowano 1 lipca 2015, 15:14 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL