Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.
Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.
Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp. BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw
Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.
13 s 100-200 niezle to wyglada. Czyli teraz moc okolo 290hp i 350nm - jetem ciekaw ile ten malutki silnik zniesie.. Pakuj to turbo do czegos wiekszego Adamo bedzie miazga.
No tu na nagraniu jest 13.5s, dziś w nocy temperatura sprzyjała i wysokie 12s Uwzględniając przekłamanie licznika czyli pomiar 100-203 wychodzi 13.5s, jeśli to jest realny czas 100-200 rodem z rl to byłoby fajnie. Bardzo blisko M3 a przecież będzie dużo lepiej. Choć wiadomo, to tylko prosta... Jakby nie było na razie jestem mega zaskoczony efektami, znacznie przerosły moje oczekiwania Na razie odpuszczam testy bo nie zmieszczę się w 10l/100km
Chyba pierwsza grubsza awaria po około 5000km, padł termostat! M52/M54 wcale nie są takie kiepskie a przynajmniej nie przy takich mocach więc powinno być dobrze, zresztą... Tu nie ma nawet 50KM z cylindra.. Kiedyś padały jak muchy ale to jest przeszłość, można zrobić tak aby było szybko i bezpiecznie. No i bezawaryjnie
13 s 100-200 niezle to wyglada. Czyli teraz moc okolo 290hp i 350nm - jetem ciekaw ile ten malutki silnik zniesie.. Pakuj to turbo do czegos wiekszego Adamo bedzie miazga.
Ja tam widzę 14s, ciekawe czy pokryje się z RL, choć doświadczenie niestety tego nie potwierdza. Jak na Home Made - świetny wynik
_________________ I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L) Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD II wicemistrz GPP 2015 Street RWD Wicemistrz GPP 2016 Street RWD Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD
Zgadzam się z Lincolnem niestety, niejeden wyszedł rozczarowany po podłączeniu Racelogic'a (w tym ja) Branie czasów z licznika i filmiku ma się nijak do rzeczywistości. U mnie Racelogic pika że ma 200km/h coś ponad 210km/h na liczniku.
Czekam aż zmienisz setup na 2.8, bo bardzo mnie ciekawi czy jakbyś zostawił wszystko w niezmienionej formie, przełożył słupek, wyszło by ponad 300KM co by na to powiedział blok m52. Kibicuję dalej
A jakie masz opony i jaką prędkość na gps utrzymując 200km/h? U mnie w całym zakresie do 200km/h jest różnica 3km/h. Niestety nie mam dostępu do rl. Może ma ktoś do użyczenia w okolicach Radomia za butelkę dobrego trunku? Mierzyłem race chrono na telefonie i tu np 0-160 wychodzi w 12s, w sumie tyle ile wg licznika, no minimalnie słabiej... Na mecie ćwiartki 172-173km/h. Może to i tylko głupia apka na tel ale w byłym 328i pokazywała 0-160 w 14.5s i 160km/h na mecie ćwiartki a na zawodach miałem czasy od 14.3 do 14.5 przy prędkościach 160-162km/h wiec w tym przypadku się nie pomyliła. Nie mówię, że teraz pokazuje prawdę ale zawsze jakiś pogląd jest. Z ciekawości położę tel z włączonym gps i zobaczymy co wyjdzie.
W niezmienionej formie na pewno nie będzie bo niedługo powinien być nowy wydech który i z zapasem ogarnie 2.8. Tylko jeszcze pytanie po co mi 2.8 skoro obecny silnik nawet nie jest odprężony? Hmm może wystarczy odprężyć to co mam, podnieść doładowanie i jeszcze mocniej podnieść na wysokich obrotach? Po takich zabiegach na pewno byłoby dużo szybciej a pociskiem i tak nigdy nie będzie więc kiedyś trzeba znaleźć umiar i przestać. Na razie wstrzymuje się od mówienia o tym co będzie bo w sumie sam nie wiem, z pewnością będą dalsze mody i auto będzie szybsze ale sporo się zmieniło od czasu gdy zaczynałem rzeźbić... Na razie jest pewne, że będzie wydech dalej pożyjemy zobaczymy Idę nagrać gps
Tu akurat nie Chodzi tylko o sam GPS i nagranie. Gdyby tak było RL niemialby sensu i nikt by go nie kupował i wzorowal się. Niedługo będę w okolicy Radomia, ale nie mam sprzętu ze sobą:-/
_________________ I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L) Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD II wicemistrz GPP 2015 Street RWD Wicemistrz GPP 2016 Street RWD Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD
A jak znaczacy moze byc blad pomiaru RL do pomiaru stoperem do predkosci licznika wobec ktorej GPS pokazuje 100 km/h lub 200? Imo do pol sekundy kwestia bledu klikniecia w stoper. Do setki duza roznica, ale do dwustu juz niekoniecznie. Trabie o tym od 5 lat.
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników
Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...
Niby nie o to chodzi ale skoro gps pokazuje 200 nawet gdy ma tylko 1hz to jakby nie było taką prędkość już mamy? Tym bardziej gdy na liczniku jest prawie 210, no może nie mam racji?
Ja tu widzę max 14.5s wg gps i naprawdę będziecie musieli się postarać aby mnie przekonać, że to błędny pomiar i rl pokazałby tu więcej. Jeszcze dodam tylko, że to nie był przejazd na rekord tylko różnica licznik vs gps. Licznikowo w optymalnych warunkach zrobię 12.5s a nie jak tu 13.5s...
Czyli sugerujesz, że pojedziesz jak zdrowe M3/M5 po liczniku sprawdzonym według GPS?
Mogę tylko powiedzieć ze 95% pomiarów mija się z tym co pokazywał licznik i każdy zawsze liczy, że będzie w tych 5%;-)
_________________ I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L) Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD II wicemistrz GPP 2015 Street RWD Wicemistrz GPP 2016 Street RWD Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD
Właśnie widzę dokładność tych wskazań na tym filmiku, masz przeskok na filmiku w ciągu ułamka sekundy z 90 na 101km/h wg GPS gdzie na liczniku masz 117km/h. To jaką właściwie masz prędkość? Mówimy o pomiarach w dziesiątych części sekundy, na zawodach (ET) 13.2 a 13.8 to przepaść. Dodaj do tego RT i jak masz słaby dzień to mocnym autem robisz 14stki.
Zgodzę się, że pomiar 100-200 nie jest obarczony dużym błędem.. niech to będzie tylko 0.5s. Ale 0.5s przy 160km/h to ile? 20 metrów? 4 długości samochodu?
Serio podepnij Racelogic'a, pojedz na zawody, zmierz czas, ustaw się z konkurencją, cokolwiek - będziesz miał punkt odniesienia. Inaczej zaczniemy liczyć klatki w filmiku, żeby udowodnić że nie 13.8 tylko 13.5. Wartości pomijalne dla szarego Kowalskiego, ale przekładają się na to czy wjedziesz na metę drzwi w drzwi, czy będziesz miał problemy z odczytaniem tablicy rejestracyjnej.
Dla pocieszenia napiszę, że wiosną też myślałem że jestem szybki - pierwszy pomiar to 6s do 100km i 14.7s na 400metrów.
wg mnie fura ADAMO M. jest dosyć szybka co do wskazań programu na telefon - nie musi pokazywać źle, po prostu nie pokazuje od razu prędkości, tak samo jak ma to miejsce w np. francuskich autach z wyświetlaczem prędkości, nie wskazuje jak stoper tylko z 54 robi się 92, a przez cały czas przecież przyspiesza a nie skacze co nie zmienia faktu, że pomiar na zawodach byłby wskazany
Pat Też byłem kiedyś na zawodach i przy okazji dowiedziałem się na własnym przykładzie, ze porady wszystkich rozgrzewaj opony można sobie wsadzić bo zwykłe drogowe opony wtedy przestają kleić. Swoją drogą ~220 konnym 328i coupe które już więcej ważyć nie mogło zrobiłem 14.3s w dodatku na ciulowych oponach i w upale, sprzęt pomiarowy z najwyższej półki uprzedzając co niektórych... Nie wiem jak kompaktem z m50b28 turbo zrobiłeś 14.7... Znam doskonale zależności od 60", prędkości na mecie i inne bzdety, wiem jak dużo mocniejsze fwd dostają srogi wpierdziel na starcie a później po prostu sobie wyprzedzają, niczym mnie nie zaskoczysz. Zresztą nie sprowadzaj tego do 1/4 mili czy 0-100 bo ja mówię tylko o 100-200. Szukacie dziury w całym.. Jeszcze raz daje film bo zły link wkleiłem wyżej
100-200 jak dla mnie da się zmierzyć. Co z tego, że jest przeskok z 90 na 100? No sorry to tylko 1hz nie jak rl 10hz. Zresztą włączam stoper wg licznika a nie gpsa, wg gps wyłączam. Niech nawet pomyliłem się o 0.5s w co wątpię No straszne... 320i z seryjnym silnikiem w którym kiedyś dawno wymieniłem świece a tak to nawet pod maskę nie zaglądałem ma 100-200 w 14s a nie w 13.5s
Z tym moim wykonaniem home made to też tak nie do końca, zrobiłem wszystko sam ale nie sprowadzajmy tego do jakiejś chałupniczej roboty Ja tez mogę niektórym zarzucić niedokładność z racelogic. Mierzą po kilkanaście razy gdzie jest 12s a raz uda się 11.5s i już taki oficjalny czas... No ludzie...
Lincoln Nie sugeruje, że zrobię czas jak zdrowe m5 bo nawet nie wiem ile ma, wiem, że m3 wg tabelki Waldka ma 12.2 6b i 12.5 smg. Ja tyle nie zrobię i tego nie twierdze. Twierdze, że powinienem zrobić 13.5s ale to naprawdę w idealnych warunkach a sekunda to znów nie tak mało bo aby o tyle poprawić czas potrzebuję jakichś dodatkowych 30KM. Albo czytajcie co pisze albo skończmy dyskusję bo nie zamierzam odpowiadać na to co sobie dopowiadacie.
Mój wynalazek jedzie przyjemnie frajdy trochę daje ale z osiągami jestem daleko w lesie i jestem tego świadom. Zresztą jak my wszyscy... Nie wiem, mi się wydaje, że podchodzę do wszystkiego z rozsądkiem, nie robię z tego samochodu boga... Trochę więcej luzu To, że nie ma jeszcze 100-200 poniżej 10s to tylko kwestia mojego skąpstwa
Aaa No na koniec chciałbym jeszcze dodać, że nie uważam, że rl już nie jest mi potrzebny bo mam gps w telefonie, kamerę i stoper Ja tylko twierdzę, że mój pomiar jest prawidłowy, ewentualnie obarczony bardzo minimalnym błędem i z przyjemnością zmierzyłbym na rl gdybym miał taką możliwość Pozdrawiam
Nie masz tempomatu? Chcesz mieć dokładniejszy pomiar z tym sprzętem co masz ustaw na gps 100 km/h - odczytaj z licznika np. 105, potem ustaw na gps 200 km/h odczytaj z licznika np. 210 i zrób pomiar od tych odczytanych licznikowych np. 105 - 210. Czy ile tam wyjdzie. Usuniesz błąd bezwładności GPS, a zostanie tylko błąd kliknięcia w stoper i błąd hipotetycznego zera, czyli tego na ile idealnie ustawisz wskazówkę na starcie i na ile idealnie wyląduje ona w miejscu gdzie była jak klikniesz stop na stoperze. Śmiem twierdzić, że są to błędy ZNIKOME przy pomiarze 100 - 200 auta tej mocy.
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników
Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...
Widzisz ja Lubie projekty Home Made, bo wiem ile to wymaga pracy a także wiedzy i determinacji, absolutnie nie myślę o tym jak o "drucie".
Co do pomiarów to jedna jaskółka wiosny nie czyni, wiec nie ma co brać zbytnio do siebie poszczególnych wyników, a raczej średnia, jak ma to miejsce w katalogach.
_________________ I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L) Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD II wicemistrz GPP 2015 Street RWD Wicemistrz GPP 2016 Street RWD Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD
RL pokaże < 15s 100-200 na bank, ale czy to będzie 14, czy 14,5 czy 14.2 cięzko to ocenić 300konny diesel o masie 1540kg kręci ~14.5s 100-200. A tutaj chyba moc podobna a masa chyba mniejsza?
U mnie po liczniku wychodziło ok 13.5-13.8s, a na RL 16.48s. Rozmiary kół mam jak na tabliczce.
Licznik nie przekłamuje Ci o 3km/h jak pisałeś tylko więcej. Nawet na GPS z odświeżaniem 1x1s gdy GPS pokazuje Ci 200km/h to na zegarach masz ~209km/h.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników