pawelos666 napisał(a):
Problem dotyczyl hamowania. Nie piszczy mu przy odpuszczaniu hamulca. Dlatego nie ma takiej mozliwosci, ze tloczek nie powraca...
o tym cały czas pisze,musisz zrozumieć to że gdy tłoczek nie pracuje prawidłowo co może objawiać się przy jego wysowaniu lub cofaniu zakłuca prawidłową prace układu-siłę hamowania oraz czasami np.piski poprzez to że nie odbija do prawidłowej pozycji i w trakcie jazdy ociera delikatnie lub nie klockiem o tarcze powodując jego utwardzenie w ekstremalnych warunkach nawet jego przegrzaniem i spekaniem
pawelos666 napisał(a):
Nie ma mozliwosci by tloczek zacinal sie przy odpuszczaniu hamulca w taki sposob by klocek stykal sie powierzchnia tarczy wpadal w wibracje i jednoczesnie hamowal. mozna to pominac
widziałeś kiedyś spalone hamulce,przegrzane tarcze i klocki?
pawelos666 napisał(a):
W takim przypadku mozna calkowicie pominac nie odbijanie tloczk, poniewaz byloby cos slychac lub czuc przy odpuszczeniu hamulca, a slychac prawie zawsze przy tego typu klopotach kiedy sie lekko hamuje, a nie kiedy odpuszczamy.
a mówiłeś że to niewyczuwalne
pawelos666 napisał(a):
Natomiast przy mocniejszym hamowaniu nie wystepuje pisk
zawsze przy delikatnym hamowaniu jest więcej pisków
pawelos666 napisał(a):
Zeszklenie okladzin ma miejsce w przypadku bardzo slabej jakosci klockow i gladkich tarcze, ale to mozna pominąć. Do BMW robi sie calkiem inny typ mieszanek są bardzo odporne na typowe zeszklenie.
tak..zamknij budzik pare razy wyjmij klocek i popatrz co się stało
pawelos666 napisał(a):
Kolega pisal tez ze po wymianie klocki rowniez piszczą. Wiec nowe na pewno nie są zeszklone
tylko nie pisal ile na nich przejechał
pawelos666 napisał(a):
Problemem moze byc tak jak pisalem zla jakosc klockow i zle spasowanie, twarda mieszanka, blaszki, prowadnice (opór klocków), problemy z tloczkiem (opor) jest zbyt bardzo odsadzony od klocka i to wszystko powoduje drżenie klocka.
Ciekawszych rzeczy i innych problemow z tymi hamulcami bym się nie spodziewał... Bardzo rzadko urywa się calkiem blacha lub obluzowuje nit. Wtedy jest jeszcze taka opcja ze moze piszczec od czasu do czasu po hamowaniu po odpuszczeniu hamulca.
Mam nadzieje ze wymiana klocków lub wymiana tloczkow i gumek, prowadnic rozwiąże problem.
i co ma w kółko wymieniać klocki i tarcze a problem może być gdzi indziej?
