BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 09:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Zwiększenie Mocy 1.8 1987 rok
PostNapisane: 30 grudnia 2007, 15:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Siemianowice ÂŚlÂąskie
Witam ! Mam Maly Problem z Moja Bawarką:( tzn z Autkiem wszystko ok. tylko chcialem wiecej mocy do niej i wiekszy moment obrotowy ;/ narazie mam wszystko seryjnie... szukalem wkladki K&N To są ale od 8/87 Czyli juz ten nowszy tym silnika ;/ ja mam jeszcze ten do 8/87 i nigdzie nie umiem znajsc nic do zwiekszenia mocy... co jeszcze mozna zmienic by autko bylo mocnejsze... chodzi mi glownie i Przyspieszenie a nie o predkosc maksymalna... i wydech odpada bo potrzebuje ciche autko ze wzgledu na rodzineee... czesto jezdza ze mna!! helpp

_________________
MOVE BITCH


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2007, 22:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: Polska
Najoplacalniejszy swap, stosunkowo tanio i konkretnie. Wszelkie mody takiego motoru sa nieoplacalne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2007, 22:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
wrzuć silnik ze zdjęcia z mojego avantara m30b35 217 koni :)

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2007, 23:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Dyfer o wiekszym przelozeniu lub wrzuc Kamilalfa.... tzn silnik z jego avatara :P

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2008, 22:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 540
Lokalizacja: Stalowa Wola
Moje BMW: E36 Cabrio x2 :)
Kod silnika: M52B20&M52TUB28
Nie wierz w zadne wkladki, czipy-rezystory i inne cuda z allegro. Przy takich przerobkach jedynie bedzie Ci sie wydawalo ze auto jedzie szybciej, ale to tylko takie odczucia. Za pare groszy nic nie wykombinujesz. Tak jak koledzy wyzej pisali, jedyne co sie oplaca to swap.

_________________
Obrazek

Zobacz żółtka!!!

Zobacz czarną waryjatkę!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 06:15 
frylo napisał(a):
To są ale od 8/87 Czyli juz ten nowszy tym silnika ;/ j


M40 :viva:

bieniu napisał(a):
co sie oplaca to swap.


wcale sie nie opłaca. jeśli chcesz tym wozić rodzinę to nie jest dobry pomysł. pomyśl nad zmianą auta na jakieś 325, bo swap to rzeźba, wymiana połowy elementów w samochodzie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 18:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
..::CZARNY::.., ale m20b25 nie da Ci tego co m52b28 w e30 :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 19:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
esiue30 napisał(a):
m52b28 w e30


albo w e38 :rotfl:

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 19:19 
esiue30, ani M62B44 w e36 :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 19:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
kaamilalfa napisał(a):
albo w e38 :rotfl:

o kurcze taki pikuś mały w 7demie to dopiero musi frówać
:rotfl: :rotfl:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 19:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Kupić 325 to najlepsze rozwiązanie.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 19:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
albo zastapic m40 IS-em. wymiana samego silnika i kompa. reszta PASI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 19:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
ale tak naprawde 325 to bedzie dobre na początek to prawda, przynajmniej najtaniej wyjdzie :ok:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 19:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Przypomniały mi się czasy jak chciałem tuningować moje 1,6... Na szczęście po wkładce K&N`a mi szybko przeszło i kupiłem 2.0 :] Po czym stwierdziłem że już wiem że trzeba było brać 535i :P

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 19:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
MAJSU_WuWuA, dokładnie!!!
mocy zawsze mało i mało i mało. zawsze trzeba kupować jak największy jaki jest motor w danym modelu. aha wtedy po pewnym krótkim czasie znów za mało i zaczynaja się te wkur :cenzura:ce mysli co tu zrobic zeby mieć 5,5 s do 100ki

przyznam że ja juz wiem co trzeba zrobic :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 20:44 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
what?

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 19:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Cytuj:
what?



///M3 bez tapicerki :hyhy: :hyhy: :hyhy: :padam:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 21:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, 07:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Suwalskie
Ja polecam sprzedanie autka i zakup przynajmniej 2.0.
Swap ci się nie opłaci, bo masz auto w starej budzie i przy wymianie silnika na nowszy napotkasz sporo problemów. A nawet jeśli chcesz wymienić na 2.0 czy 2.5 sprzed 88r to i tak potrzebujesz kompletny silnik, skrzynię, wał, komputer i chyba chłodnicę... Także koszt duży, a najlepiej drugie auto na części...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL