Jak niektórzy czytali 335d zostało sprzedane. Auto będę wspominać bardzo dobrze egzemplarz był świetny, szybki i oszczędny ciężko mu coś zarzucić ale auto było takie spokojne, ciche tak nie po mojemu brakowało dźwięku i charakteru choć 335d jako auto codzienne jest na prawdę rewelacyjne. Długo myślałem o zakupie 335i jednak to w sumie nie wiele by zmieniło więc zmieniłem kierunek wyżej na M3 e92. Już od dawna chodził mi po głowie taki samochód jednak od lat kupuję auta w podobnym budżecie a ceny E92 m3 stanęły w miejscu i od 2 czy 3 lat nie wiele się zmienia. Tym razem z racji,że już w "swoim" budżecie miałem wszystkie możliwe ciekawiące mnie BMW trzeba było naciągnąć finanse i zrealizować marzenie. 
Samochód dla mnie prawie idealny. Miałem tego w życiu masę jeździłem wieloma M3 e92 też jednak co innego przejechać się 1000m a co innego mieć na dłużej.
Dawno nic nie powodowało u mnie banana na gębie a temu auto się udaje. Dźwięk silnika rewelacja wcale nie trzeba jeździć na max nawet jeżdżąc spokojnie mruczy niesamowicie. EDC jest mistrzowskie nigdy nie jeździłem na zawieszeniu, które tak pięknie wybiera nierówności, dziury i hopki nawet na najmiększym ustawieniu na prawdę rewelacja. Prowadzenie idealne jak po sznurku zero pływania walki z koleinami itd. Auto ma klimat podobny do muscle car, napompowany z mocno brzmiącym v8 pod maską ale jest jakościowo dużo lepsze i lżej wszystko pracuje. Siedząc za kierownicą widzimy garb na masce, który jest sporo większy niż w E46 m3. Ogólnie detale, wloty, szerokość błotników, garb tworzą świetny klimat. 
Manuala trochę się obawiałem mimo,że jestem fanem tej skrzyni co widać było po 650i, które też szukałem w manualu. 
Jeździłem kiedyś kolegi m3 e92 z manualem i skrzynia pracowała tam fatalnie ciężko, nieprecyzyjnie i bardzo słabo. 
Jednak po e46 m3 którymi jeździłem pewnie z 50 szt wiem,że w jednych M3 skrzynie manualne pracują dobrze i przyjemnie a w drugich bardzo słabo głównie za sprawą zużytych wybieraków i pewnie też sprzęgła i dwumasu.
I tu miła niespodzianka bo w tym egzemplarzu skrzynia chodzi bardzo fajnie. Sztywno ale bardzo precyzyjnie i bezproblemowo a sprzęgło bardzo leciutko jak w zwykłym aucie tyle,że sam skok ma krótszy trzeba wyczuć,żeby nie szarpać ale nie ma z tym problemu generalnie na plus.  
Rozglądałem się za DKG ale wybór z początku produkcji jest zerowy nawet w DE a wg mnie płacenie za lci m3 e92 200k+ tylko za rocznik nie ma żadnego sensu bo w takiej kwocie są ciekawsze auta. 
Przy zakupie rozważałem wymianę manuala na dkg bo jest to dość prosta i wcale nie taka droga operacja ale póki co manual zostaje bo jest bardzo ok pracuje nawet lepiej niż w 650i co mnie mocno zdziwiło a ja jeżdżę głównie trasy więc tu manual nie przeszkadza. 
DKG ma duży plus bo 7 biegów i ostatnie przełożenie jest trochę dłuższe niż w manualu co pozwala zmniejszyć spalanie w trasie. 
Samochód z 2007r sprowadzony z Niemiec jako nowy w 2008r przez właściciela salonu BMW w Gdynii nie mógł kupić bezpośrednio bo nie miał autoryzacji BMW ///M. Przez te lata był prywatnym autem właściciela. W 2013r auto odkupił mój poprzednik z przebiegiem 89tyś km. Samochód był cały w oryginalnym lakierze Jerez Schwarz jednak miał zarysowany o słupek tylny błotnik. Uszkodzenie zostało polakierowane w ramach umowy zakupu co jest zaznaczone i opisane na zamówieniu przedzakupowym więc jest fajne potwierdzenie kto i co tam robił.
Poprzednik zrobił 27tyś km i auto trafiło do mnie z potwierdzonym przebiegiem 116tyś km. 
Samochód w mega stanie technicznym pierwszy raz w życiu nie mam co robić nie znalazłem kompletnie nic technicznie do wymiany.
Nic nie stuka, nie puka nie bije, nie cieknie nie znalazłem żadnych usterek. Silnik pracuje pięknie, 0 błędów choć nie był podłączany z rok pod komputer. Zostaje mi tylko kosmetyka wymiana pękniętych nadkoli przednich (mają wystające 3 cm wąsy w dół i każdy krawężnik je załatwia), filtry oleje itd, czujniki klocków bo poprzednik po zmianie hamulcy nie rozwiązał ich braku, odświeżenie wnętrza no i najważniejsze panewki bo nie były robione a to idealny przebieg na problemy więc to będzie zrobione w pierwszej kolejności. 
Samochód przez poprzednika trochę zmodyfikowany na fajnych gratach.
Oklejony folią niebieski mat coś porządnego nie pamiętam nazwy. Jadąc po ten samochód nawet nie brałem pod uwagę że folia zostanie od razu był plan na wywalenie i detailing w pierwszej kolejności bo nie lubię ani matu ani oklejonych aut. Na żywo folia strasznie mi się spodobała sam się mocno zdziwiłem. Jest oklejona bardzo porządnie jedno z lepiej oklejonych aut jakie widziałem nie ma żadnych widocznych wad, kolor bardzo mi się podoba jest mega ciekawy choć nienawidzę matu to dodatkowo jest mega łatwy w czyszczeniu i utrzymaniu w stosunku to oryginalnego czarnego koloru. 
Póki co folia zostaje bo na żywo jest świetna i chyba sporo ciekawsza niż czarny lakier lepiej widać linie i ciekawe kształty M3.
Samochód dostał też zaciski hamulcowe z Porsche Panamery przód 6 tłoczkowe tył 4 tłoczkowe i przewody w stalowym oplocie hamuje mega trzeba bardzo uważać na samochody z tyłu. 
Zawieszenie KW z regulacją wysokości pod EDC pracuje idealnie nic nie dobija wybiera nierówności idealnie nawet na najmiększym ustawieniu EDC a na max sztywnym robi się gokart. 
Wizualnie zrobiona na pełne LCI czyli lampy tył, kontroler i drive, włącznik świateł, start/stop itd
Wydech tył seria po modyfikacji. Popularny mod w E92 M3 brzmi bardzo ciekawie ale mógł by trochę głośniej  
 Wyposażenie bardzo dobre co najważniejsze w M3 jest EDC i M drive bo bez tego ten samochód jest słaby nie polecam egzemplarzy bez tych dwóch opcji. Z minusów czarny nudny środek i największy minus brak podstawek na kubki w desce. Kur%&* jak konfigurując takie auto ktoś mógł tego nie zamówić za grosze chyba,że chodziło o zakaz picia i jedzenia w aucie  

 Często w M3 z początkowych roczników tego nie ma nie wiem czemu.  
Rozpisałem się za dużo także wklejamy VIN i zdjęcia:
Type	WD91
Model	M3 - EUR
Development Code	E92 (M3)
Chassis	COUPE
Steering	LL
Doors	2
Engine	S65
Displacement	4.00
Power	309
Drivetrain	HECK
Transmission	MECH
Color	Jerezschwarz Metallic - A73
Upholstery	Leder Novillo/schwarz - NCSW
Production Plant	REGENSBURG
Production Date	2007-07-31 
Standard Equipment
431	Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d	Innenspiegel,automatisch Abblendend
459	Seat Adjustm., Electr. W. Memory	Sitzverstellung, Elektr.mit Memory
502	Headlight Washer System	Scheinwerfer-waschanlage
522	Xenon Light	Xenon-licht
534	Automatic Air Conditioning	Klimaautomatik
540	Cruise Control	Geschwindigkeitsregelung
548	Speedometer With Kilometer Reading	Kilometertacho
775	Individual Roof-lining Anthracite	Individual Dachhimmel Anthrazit
851	Language Version German	Sprachversion Deutsch 
Options
1CB	Co2 Content	Co2 Umfang
1CD	Brake Energy Regeneration	Brake Energy Regeneration
2MD	M Drive	M Drive
2MT	M Alloy Wheels Double Spoke 220 W Mb	M Lm Raeder Doppelspeiche 220 M/mb
223	Dynamic Damper Control	Dynamische Daempfer Control
302	Alarm System	Alarmanlage
313	Exterior Mirror Package	Aussenspiegelpaket
4AE	Armrest Front Retractable	Armauflage Vorne Verschiebbar
4MX	Int.tr.fini.alu Shadow Lengtw.cutting	Int.leist. Alu Shadow, Laengsschliff
423	Floor Mats, Velour	Fussmatten In Velours
428	Warning Triangle	Warndreieck
441	Smokers Package	Raucherpaket
464	Skibag	Skisack
490	Seat Back Width Adjustment	Lehnenbreitenverstellung
494	Seat Heating F Driver/front Passenger	Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
5AC	Autom. High-beam Headlights Control	Fernlichtassistent
508	Park Distance Control (pdc)	Park Distance Control (pdc)
521	Rain Sensor	Regensensor
524	Adaptive Headlights	Adaptives Kurvenlicht
563	Lights Package	Lichtpaket
6AA	Bmw Teleservices	Bmw Teleservices
6FL	Usb-/audio Interface	Usb-audio-schnittstelle
609	Navigation System Professional	Navigationssystem Professional
612	Bmw Assist	Bmw Assist
620	Voice Input System	Spracheingabesystem
633	Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf.	Handy Vorb. Business/bluetooth-sch.
672	Cd Changer Bmw For 6 Cds	Cd Wechsler 6-fach
677	Hifi System Professional DSP	Hifi System Professional DSP
760	Individual High-gloss Satin Chrome	Individual Hochglanz Shadow Line
8SP	Cop Control	Cop Steuerung
801	Germany Version	Deutschland-ausfuehrung
818	Main Battery Switch	Batteriehauptschalter
879	German / On-board Documentation	Deutsch / Bordliteratur
999	Order Control First Dealer Cars	Auftragssteuerung Hea








