BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 06:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Hydrauliczny ręczny zakładał ktoś, jak zamontowac ??
PostNapisane: 12 września 2007, 17:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 62
Lokalizacja: Czestochowa
Jak w tytule chciałem założyc hydrauliczny ręczny co trzeba zakupić żeby to zrobić jak podłączyć bawił sie już ktoś z takimi zmianami jak tak prosze o jakieś info :kwasny:

_________________
Pozdro Mateusz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 19:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
ale w jakim celu ?

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 19:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
Pewnie drift lub podobne...

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 20:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 62
Lokalizacja: Czestochowa
mam husteczkowy ręczny nawet po wyregulowaniu nowe tarcze klocki ATE juz dotarte :zalamany: a przdewszystkim do driftu :rotfl:

_________________
Pozdro Mateusz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 21:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Z tym to muisz uwazac, garazowe roboty moga sie okazac niewypalem to musi naprawde ktos robic kto sie na tym zna... przedewszystkim jak masz juz jakis zestaw to jest polowa sukcecu, trzeba jeszcze kombinowac co tu zrobic zeby sie tylna os blokowala kiedy ciagniesz lape...

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 22:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
Wywalasz bebechy od seryjnego ręcznego to raz .. dwa najlepiej( a właściwie musisz) zrobić hydraulika na osobnym układzie bo po pierwsze są ogromne problemy z odpowietrzeniem i tak naprawde nigdy w 100% tego się nie zrobi a po drugie jak hydraulik będzie wpięty w cały układ to możesz mieć problem,że w momencie zaciągnięcia hydraulika tylne koła się zblokują a gdy puścisz rękaw pompa z hydraulika "wypchnie" płyn do przednich kól i się zblokują( pomaga szybkie kopnięcie w hamulec)i wszystko wraca do normy.W czasie jazdy strasznie to przeszkadza a właściwie uniemożliwia płynną jazdę.Z doświadczenia mojego i kolegów startujących w zawodach tylko i wyłącznie osobny układ do hydraulika. :ok:

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 16:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
Wiec tak ja mam reczny hydrauliczny fakt, ze pod stary uklad podlaczony.
Na arzie nie ma zadnych problemow dziala bez zarzutu.
Wymienilem wszytskie pzrewody na nowe dla bezpieczenstwa

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 17:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
mateusz790 napisał(a):
mam husteczkowy ręczny nawet po wyregulowaniu nowe tarcze klocki ATE juz dotarte
tylko że ręczny nie kożysta z klocków.... może poprostu masz szczenik od ręcznego do wymiany :hyhy:
Co do wykonania to nie widze w tym nic trudnego aczkolwiek ja większego sensu w tym nie widze ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 19:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Ukasz napisał(a):
aczkolwiek ja większego sensu w tym nie widze ;)

ile ludzi tyle stylów jazdy. ja gdzybym nie sprzedawał swojej bety tez napewno by sie znalazł hydraulik! :mad:
Ukasz, do normalenej jazdy napewno jest to zbedne ale zauwarz że kolega myśli o czymś więcej :hyhy: :hyhy:

ja u siebie mam wymienione z tyłu klocki ate, szczęki ate, i przedewszystkim TARCZE ate!
staje dęba bierze na 3 zęby i jest żyleta, jak zostawisz stare tarcze ręczny bedzie Ci słuzył tylko do zatrzymania betki pod górką :cwaniak:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2007, 11:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 62
Lokalizacja: Czestochowa
pisząc klocki miałem na myśli szczęki :wstyd: ogólnie wymieniony cały tył

co trzeba zakupić ;) żeby ręczny był podłączony pod osobny układ ?? i jakie koszta moze sie orientujecie ;)

_________________
Pozdro Mateusz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 21:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
Mateusz: ja na twoim miejscu zainwestowal bym przede wszystkim w szpere lub zakupil bym drugi dyfer na elektroszpere (zaspawany).
Jesli chcesz zupelnie osobny uklad hamulcowy na tyl zalozyc to bedzie ci potrzebny zestaw: jarzma+szczeki tylne, dobry tokarz oraz spawacz, troche przewodow hamulcowych oraz pompa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 22:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Cytuj:
007

a przedewszystkim gwint :ok:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 12:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
Zamiast gwintu wystarczy jakiś niski i b.twardy zawias na początek starczy a koszta dużo niższe ;). Hydraulika można też podpiąć pod seryjny układ nie trzeba kupować dodatkowych szczęk itd.

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 13:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
bibi: o ile mnie pamiec nie myli to uklad hamulca pomocniczego powinien byc sprawny takze w razie uszkodzenia hamulca roboczego... bynajmniej jakos tak mowia o tym przepisy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 13:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
No i będzie sprawny.Wszystko będzie działać jak w serii ale sam hamulec ręczny(hydrauliczny) w momencie zaciągnięcia będzie działał na osobnym układzie(ze swoim zbiorniczkiem na płyn itd.)

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2008, 07:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: czestochowa
mateusz790,

jakie postepy przy budowie auta? zalozyles juz reczny ? tez mnie ten temat interesuje . pozdrawiam

_________________
SWAPY.MECHANIKA.DRIFTING-PERFORMANCE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2008, 13:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
bibi napisał(a):
No i będzie sprawny.Wszystko będzie działać jak w serii ale sam hamulec ręczny(hydrauliczny) w momencie zaciągnięcia będzie działał na osobnym układzie(ze swoim zbiorniczkiem na płyn itd.)


A co w przypadku np uszkodzenia przewodów hamulowych w danym obwodzie? wtedy plyn ze zbiorniczka od reczego wywala najblizsza dziura w przewodach seryjnego ukladu... Mówiąc krótko tracimy cisnienie w obu układach. Tak mi sie wydaje ale moge sie mylic bo nigdy takiej modyfikacji nie robilem.

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 20:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: czestochowa
Kucu napisał(a):
bibi napisał(a):
No i będzie sprawny.Wszystko będzie działać jak w serii ale sam hamulec ręczny(hydrauliczny) w momencie zaciągnięcia będzie działał na osobnym układzie(ze swoim zbiorniczkiem na płyn itd.)


A co w przypadku np uszkodzenia przewodów hamulowych w danym obwodzie? wtedy plyn ze zbiorniczka od reczego wywala najblizsza dziura w przewodach seryjnego ukladu... Mówiąc krótko tracimy cisnienie w obu układach. Tak mi sie wydaje ale moge sie mylic bo nigdy takiej modyfikacji nie robilem.


bez obaw koledzy. hydrauliczny reczny nie jest naszym pomyslem i jakiekolwiek obawy sa bezpodst. bylem w firmie zajmujacej sie budowa samochodow rajdowych i powiedzianio mi ze sa specjalne zawory ktore steruja calym ukladem . Dla mnie jedyna przeszkoda jest cena samej wajchy z pompka . kiedys produkowali w wawie pompy z wajcha za mala kase ale teraz nizej tysiaca nie moge znalezc . ot caly problem . jak ktos ma na handel takie cudo to zapraszam na PW lub tutaj . pozdrawiam

_________________
SWAPY.MECHANIKA.DRIFTING-PERFORMANCE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 22:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
No mnie się jeszcze udało kupić hydraulika na 2 pompach za 400zł ale teraz to już ciężko znaleść coś w dobrej "cenie" ...

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hydrauliczny ręczny zakładał ktoś, jak zamontowac ??
PostNapisane: 20 listopada 2009, 23:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Lokalizacja: Krk NH
Moje BMW: E30 325 KJSedition
koledzy pytanko, do zamontowania hydraulicznego recznego potrzebna jest pompa dwusekcyjna czy jedno? jaki uklad ma e30 krzyzowy czy przod-tyl? bo znalazlem w necie takie fotki e30 i zastanawiam sie jak to jest zrobione na pompach jednosekcyjnych, nie wydaje mi sie zeby byly dodoatkowe zaciski, bo nie ma nic o tym w opisie tych aut
Obrazek
Obrazek

do tego znalazlem taka oferte, cos takiego widzialbym u siebie
http://www.shift-r.com/e-sklep/product_ ... cts_id=214

pisze ze stosowane w bmw tylko wlasnie po zamontowaniu dodatkowych zaciskow czy poprostu wpinam w przewody idace na tyl?

pozdrawiam

_________________
E30 325i KJS EditionObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL