dziabi3 napisał(a):
cursor napisał(a):
Skasuj wszystkie po kolei.
Następnie wyjmij kluczyk na 30s
Włącz zapłon, poczekaj 10s i dopiero odpalaj
A czemu tak sekwencja ?
Wystarczy tylko wyłączyć i włączyć zapłon.
Można nawet na odpalonym aucie ale obroty będą szaleć bo przepustnica nie ma wtedy zapisanego punktu referencyjnego.
Kasowałeś kiedyś adaptację za pomoca ISTA lub DIS?
Oba programy podają, aby wyłączyć zapłon(kluczyk w pozycje 0 ) na 20s i dopiero później włączyć.
Nie ma informacji na temat czasu po włączeniu zapłonu.
Informacja o 10s po włączeniu dotyczy np. N46, ale profilaktycznie zawsze tak robię.
INPA to program inżynierski. To też program BMW AG, który umożliwia więcej niż ISTA oraz DIS, tylko trzeba wiedzieć co się robi. ISTA oraz DIS podają co należy wykonać. W przypadku INPA to Ty musisz wiedzieć jakie kroki wykonać