Witam forumowiczów jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałosć ..
Posiadam BMW E36 z silnikiem 1.6 M43 rok 1994 r. piszę do was z prośbą o pomoc bo już brak mi sił nie wiem co jej dolega a więc do rzeczy .Nierówno pracuje na biegu jałowym czy na zimnym czy na ciepłym .Gdy odpalam ją z rana potrafi tak z dwa razy zgasnąć gdy przytrzymam pedał gazu to jest lepiej lecz gdy ruszam jest mułowata podczas ruszania na pół sprzęgle faluje jak już się rozgrzeje obroty teoretycznie stoja w miejscu lecz chodzi tak jak by ją coś bolało .. Co zostało zmienione były podmieniane 3 przepływki i zero różnicy przepustnica z czujnikiem przepustnicy sprawdzone czujniki wału i wałka i sonda ..Ogółem silnik uszczelniałem testem tego jest zdjecie przepływki i przytrzymanie dłoni do gumy zasysa ręke i gaśnie od razu ..Ogółem trzeba pokrecic z 5 sekund zanim zapali pompe paliwa słychać od razu jak dobije ... Zaczynają się schody z bezsilności wziąłem manometr i robione były pomiary na rozgrzanym silniku kompresji a więc tak nie za dobrze to wyszło moim zdaniem ale czy to było by tego przyczyną :\
1 cylinder 8.5
2.cylinder 9
3.cylinder 10.5
4.cylinder 8.5
Bardzo proszę o pomoc z tym bo nie wiem czy nie musze szukać gdzieś slupka ( dopisze jeszcze reset ecu poprzez klemy nie pomaga ) nawet jest gorzej jeszcze faluje i przygasa po chwili jest troszke lepiej
