BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 04:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Jak rozpoznać do ilu KM jest parownik?
PostNapisane: 11 sierpnia 2006, 21:45 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Witam
Jak wyzej jak mozna rozpoznac parownik do ilu jest KM?
pozdro


Ostatnio edytowano 9 marca 2009, 09:23 przez LEGO, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2006, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Lego napisał(a):
Jak wyzej jak mozna rozpoznac parownik do ilu jest KM?



chyba nie można rozpoznać z wyglądu ,najlepiej sprawdzić symbol na obudowie parownika i wtedy sprawdzic u producenta do ilu ten jest KM.

A jaki masz parownik ?

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2006, 21:59 
Raczej nie mozna [-( :-k


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2006, 22:16 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
mam Lovato jutro zobacze jakie ma oznaczenia ale gaziarze co zakladali mi lpg zrobili mnie w Balona na 100%


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2006, 23:56 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
zobacz jakie są oznaczenia poźniej będziemy szukali na necie co to za parownik i do ilu jest KM

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2006, 12:09 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
gadałem z gościem z allegro powiedział ze reduktor który ja mam jest do silników 2500-3500 poj jest to lovato super


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2006, 12:13 
To co za osioł Ci to montował przeciez ty masz 2.0 :-k


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2006, 12:36 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
jeszcze pogrzebałem i znalazłem on jest od 90 do 140kw wiec jest ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2006, 13:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 575
Lokalizacja: Radom
Lego wszystko masz wporzadku. Lepiej większy niż za mały

_________________
===BMW E28 M20B20===
ZAPRASZAM ----> OLDTIMERY & ZABYTKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2006, 15:10 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
jak kogoś interesuje cos z lovato to tu ma ich stronke:
http://www.lovatoautogas.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2006, 15:12 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Młody napisał(a):
Lego wszystko masz wporzadku. Lepiej większy niż za mały


racja, lepiej żeby reduktor miał pewien zapas

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2006, 15:12 
Młody napisał(a):
Lego wszystko masz wporzadku. Lepiej większy niż za mały
]

No ale ze duzy tez odpada, musi byc taki do danego silnika :-k


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2006, 15:45 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
chyba ma miec 30% zapasu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2006, 10:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
reduktor masz ok, lepiej jak jest więcej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2006, 10:45 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Kyokushin napisał(a):
reduktor masz ok, lepiej jak jest więcej.


Lego jesli chcesz zakładać Blosa to reduktor powinien mieć wiekszy zapas mocy.

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 15:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Gliwice
tu musze przyznać racje ze reduktor nie powinien być zbyt duży, hmmm, chyba że reduktory BRC (ja mam BRC 140 KW ) w 2 l silniku, nawet skręcony do min czyli wszystkie śrubki jakie są są zakręcone to na biegu jałowym mieszanka jest zabogata ( potwierdziło to juz pare osób z reduktorami BRC). I w zasadzie nawet chętnie z kimś kto ma np reduktor lovato mniejszy lub ogólnie innej firmy, podmieniłbym się tylko dla celów sprawdzenia mojej teorii, a super by było gdyby ktoś miał blosa bo wtedy bez żadnych regulacji podmienimy rundka i ocena różnicy w osiągach. Mi pali w miescie tak z 16-16.5 tak wiec nie narzekam, ale jak szybko wcisne gaz a szczególnie na niskich obrotach to troche muli, ael już od 2.5 idzie fajnie i może to być problem wlasnei parownika, jednak nie chce eksperymentować kupując inny i testować bo to w zasadzie nie opłaca mi się.


Ostatnio edytowano 7 stycznia 2007, 18:53 przez Barto, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 20:54 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
ja mam lovato chcesz podjedz do mnie,pozwole ci przelozyc jak nie zepsujesz :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 18:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
prosze nie krzyczec ze odgrzewam temat ale chodzi mi o reduktor brc at90e. sa 2 rodzaje i jak mozna poznac ktory jest ktory? czy do 100 czy do 140 kW? na allegro sa foty ale roznicy nie widac a symbole te same.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 18:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
prosze nie krzyczec ze odgrzewam temat ale chodzi mi o reduktor brc at90e. sa 2 rodzaje i jak mozna poznac ktory jest ktory? czy do 100 czy do 140 kW? na allegro sa foty ale roznicy nie widac a symbole te same.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 22:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 437
Lokalizacja: GÂłogĂłw
Moje BMW: e60 535d
Kod silnika: M57
jeżeli już kolega wyżej odgrzebał to ja się podłącze.O co chodzi z tym do jakiej mocy??a jak będzie za mała to co??nie będzie wogóle jechał?? straci moc??czy jak?? moze mnie ktoś oświecić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL