JJake napisał(a):
Krisu_K13TL napisał(a):
A prawda jest taka, że jak zmienisz stary, zużyty zawias na nowy gwint to co byś nie kupił w budżecie +/-4kpln i tak pewnie będziesz zachwycony.

Prawda.

Ale to właśnie będzie złudzenie.
i tu wlasnie pies jest pogrzebany, amorki sa nowe. maksymalny przebieg 15000
kszyhu napisał(a):
Dobra waga

fakt -czarny optycznie mniejszy i mniej widoczny. Nie zmienia to faktu, że i tak potrafi dobrze wyglądać. Ja u siebie tylko czorny

wiem wiem. ale u mnie jest czarny połysk dyfuzor, czarne szyby i czarny połysk końcówki wydechu wiec i koła ida w czarno, zeby nie było choinki

zostaje tylko nerka chrom, która jest charakterystyczna dla 130i (chociaż zamówiłem czarna na przymiarke

)
Wojtek napisał(a):
Jak zależy Ci tylko na obniżeniu to może być AP to jeszcze z tych 4k zostanie.
Krisu_K13TL napisał(a):
-AP najlepsza opcja jak chcesz poprawić wygląd, nie stracić komfortu na codzień i delikatnie poprawić prowadzenie, byłem w szoku jak komfortowe może być e36 na gwincie.
[/quote]
właśnie mój mechanik mega chwali AP, sam w s6 c6 ma i mówi, ze jest mega kompromis pomiedzy cena i jakością. jak to jest z tym AP?
na pewno zależy mi na obniżeniu, żeby fajnie spasować z Ultraleggerami. nie chciałbym tracic na prowadzeniu bo teraz jest super. sztywno i precyzyjnie. a jak będzie lepiej to będzie lepiej
