BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 listopada 2024, 00:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 29 listopada 2018, 00:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7089
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Dokladnie zaloz zalecane szerokosci 225 przod in 255 tyl, moim zdaniem nie ma sensu zeby zakladac szersze gumy. Co do runflatow to najgorsze co moze byc. Mialem 18 cali runflat i 20 cali non run flat w X5 i na 20 calach jazda byla o wiele bardziej komfortowa. Od tamtej pory pomimo ze nie woze zapasu nigdy nie zakldam runflatow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 29 listopada 2018, 08:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30097
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Hakelbery napisał(a):
DaaN,

Tak oba zestawy felg były oem


no to dzięki za info :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 29 listopada 2018, 09:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Hakelbery napisał(a):
Dokladnie zaloz zalecane szerokosci 225 przod in 255 tyl, moim zdaniem nie ma sensu zeby zakladac szersze gumy

Tutaj zgadzam się wystarczy dobra opona kąty kół ustawić normalniej bliżej 0.5stopnia (miałem różne negatywy i szczerze nie czuje żeby gorzej się prowadziło na 0.5 stopniach fakt na torze nie jeżdżę )
U siebie w 535d 370km mam rainsporty3 255/35r19 i na 2 biegu opona nie traci uślizgu (Najgorzej jak są upały to ma troszkę miękkie boki i jest troszkę nie stabilna) prędzej jak kupiłem e60 miałem kąty ok 2 stopni i z tyłu chinskie opony 275/35r19 to na 4 biegu traciłem przyczepność, na 3 biegu z włączoną trakcją potrafiło samochód postawić mocno bokiem;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 22 kwietnia 2019, 12:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2273
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Reaktywacja tematu, zabrałem się za to auto dopiero po zimie gdyż priorytet przejeło 318d ...

No więc auto zostało....zazaliczkowane . Krzysztof który kupił odemnie w zeszłym roku e92 335ix niestety uszkodził mocno to auto kilka tygodni temu i odrazu zaczął poszukiwania 335is ...złożyłem mu więc delikatną propozycje i zaskoczyło :] . Także mi zostanie z tej operacji troche grosza a Krzysiek będzie miał dopracowanego ISa :ok: . Z poprzedniej E92 był bardzo zadowolony - ok 35 tys km przejechane w 8 miesięcy, z bananem na twarzy.

Dla siebie rozpocząłem już poszukiwania kolejnego ISa , względnie M3 E9x . Wolalbym ISkę ale aut tych jest już na aukcjach mniej jak choćby w zeszłym roku a ceny chyba są już delikatnie wyższe.

Mam nadzieje że moderatorzy pozwolą mi dokończyć historie ISki na forum, w sumie to auto wciąż jest w moich rękach.

W związku z powyższym do auta nie trafi relokacja dolotów (zostają stożki Burgera), oraz chłodnica oleju Setraba. Dojdą za to końcówki wydechu 100mm produkcji Eltec .

Obrazek

Kierownica miała małą sznytkę - przeszkadzało mi to mocno. Po wysłaniu kierownicy do Colourlocka stwierdzili jednak że nie naprawią tego i zostaje tylko obszycie. Lederzcentrum to samo . :/

Obrazek

Obrazek

No i już po . Wyszło ładnie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Uszczelki szyb przód i tył wymienione na nowe z ASO.

Obrazek

Toyki i PSS założone, Nankangi sprzedane :niepewny: .

Obrazek

Obrazek

No i doszedł taki akcent na felgach, taki sam jak jest orginalnie na S.313 produkcji BBS. Te są produkcji Cromodory.

Obrazek

No i reaktywacja prac z kwietnia, części wyjęte do mycia.

Obrazek

Obrazek

Nowa chłodniczka już na miejscu, uchwyt błotnika też za moment będzie przyspawany ;).

Obrazek

Układ zalany ori płynem i odpowietrzony procedurą z TISa.

Obrazek

Wpadły też zaślepki miejsc na pompę wody od aabena .

Obrazek

Wahacz powypadkowy vs nowy ;).

Obrazek

Obrazek

Wagner Evo 1 Competition na miejscu i silniczek zalany świeżą oliwką.

Obrazek

Pogoda ładna więc można było spokojnie pomyć to i owo.

Obrazek

Stożki dostały solidny prysznic i potem oliwkę.

Obrazek

Ori ICek trafi zapewne do 318tki ;).

Obrazek

Auta z USA to syf ....jak to przyjeło się mówić ;) Ja się pytam z której strony ? Pokażcie mi auto z PL/DE które tak będzie wyglądać po 6 latach i 147 tys km ;) .

Obrazek

Obrazek

Chłodnice po umyciu też ciężko rozpoznać która nowa która ori :rotfl: .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Części ocynkowane i zaciski hamulcowe po samym myciu.

Obrazek

Obrazek

Wspomniane wyżej końcówki.

Obrazek

Piasty były lekko rudawe, ale co w tym dziwnego skoro te części fabrycznie nie są niczym zabezpieczone.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Miejsca które jako pierwsza w E9x łapie rdza tutaj oczywiście były bez zarzutu , więc żeby tak zostało na długo to zabezpieczyłem je masą polimerową tak jak powinno to być zrobione fabrycznie .

Obrazek

Listwy wokół szyb juz na miejscu.

Obrazek

Progi i profile zamknięte nad tylnym wózkiem zalałem sprawdzonym woskiem KS200 w dużej ilości . Poszło ok 1,5 litra.

Obrazek

Odboje i zamki z maski dokładnie umyłem.

Obrazek

Oczywiście odrazu założyłem też nowy filtr kabinowy Knechta z węglem aktywnym.

Obrazek

Obrazek

Niestety naklejek po maskę do wersji US nie da się kupić w Polskich ASO, więc kupiłem tylko to co mogłem. I przykleiłem prosto, nie to co fabryka ;).

Obrazek

Widać już efekty ;).

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 22 kwietnia 2019, 13:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8434
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Fiu fiu ale ładna relacja :ok:

Ps nie wiem jak is, moze trzymają cenę,ale m3 e92 ostro spadły ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 22 kwietnia 2019, 16:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7089
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Lubię takie galerie :super: ceny is’ow w porównaniu do zwykłych 335 są dwa razy wyższe. Co do trzymani ceny to is’a którego kupiłem dwa lata temu teraz za takiego samego z podobnym przebiegiem trzeba zapłacić 30-25% mniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 22 kwietnia 2019, 16:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Pięknie działasz. Powiedz za ile u nas Twoja poszła? Może być plus minus by się zorientować w temacie, bo ceny przeróżne...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 24 kwietnia 2019, 10:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3272
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
Wygląda miodnie od spodu... Bardzo ładnie dbasz o czyszczenie auta, chciałbym mieć warunki, żeby to zrobić bo u mnie też wygląda to bardzo dobrze, a mogłoby być jeszcze lepiej... :D
Na kiedy planujesz wyjazd ?
Będziesz coś modził z mocą? Ja bym hardocre nie robił, bo teraz jest idealnie zestrojona (326km i 450/500nm) dołożyłbym do 360km/550nm i ew wrzucił jakiś soft do skrzyni :)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 27 kwietnia 2019, 10:40 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2273
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Tu jest jest MHD Flasher stage 1+ więc myślę że te 370-380 to już jest. W planach przeskodzenie na najwyższy stage 2+ :zawstydzony: .

Dzięki :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 27 kwietnia 2019, 13:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Grubo poleciałeś z pracami nad furą :ok:


Musi się skubana odwdzięczyć bezawaryjnością :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 28 kwietnia 2019, 10:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
piotres napisał(a):
Tu jest jest MHD Flasher stage 1+ więc myślę że te 370-380 to już jest. W planach przeskodzenie na najwyższy stage 2+ :zawstydzony: .

Dzięki :D


Miałeś jakieś trudności z flashowaniem? Miałeś dodatkowe źródło prądu jak długo to trwało? Którą wersję wybrałeś V6/V7? Jest duża różnica w stosunku do serii jesteś zadowolony? Muszę podopytywać bo chyba sam sie za to wezmę na dniach :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 28 kwietnia 2019, 17:15 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2273
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Nie odpowiem Ci na te pytania bo auto przypłyneło z tym flashem juz z USA. A przejechałem nim póki co 7km. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 28 kwietnia 2019, 19:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
piotres napisał(a):
Nie odpowiem Ci na te pytania bo auto przypłyneło z tym flashem juz z USA. A przejechałem nim póki co 7km. :rotfl:



Kurcze to gratulacje za wytwałość :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 28 kwietnia 2019, 20:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3272
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
Co robisz z kurtyną? Nie trzeba jakiś modułów wymieniać? Ja nie miałem trzepanych poduszek to nie wiem co i jak?

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 29 kwietnia 2019, 07:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 985
Lokalizacja: RZ
Moje BMW: e92 330d
Kod silnika: N57
Sprzedajesz ISa żeby kupić kolejnego ? Dobrze czytam?
Auto w świetnym stanie, nie wiem co by musiało zadecydować żebym się z takim rozstawał.

_________________
moje e92 330d
moje byłe e46 320d FL

Thank you for flying with BMW airlines!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 30 kwietnia 2019, 20:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2273
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
grabolek363 napisał(a):
Co robisz z kurtyną? Nie trzeba jakiś modułów wymieniać? Ja nie miałem trzepanych poduszek to nie wiem co i jak?

Kurtyne wymienie na używaną - jest ich na allegro do E92 duuużo. Już czeka kupiona. Modułu airbag w E9x nie trzeba wymieniać po wypadku chyba że uszkodzi się fizycznie - info z TIS ;).
Główny problem przy wystrzale kurtyn to kupno podsufitki bo zawsze jest niszczona przy wystrzale (pęka w 1 miejscu i marszczy się). A to jest najtrudniej dostępna część do naprawy E92 :rotfl: (tania też nie jest) trzeba dobrze polować by ustrzelić -czarna z szyberdachem- bez szybra nie ma problemu kupić .


emstar napisał(a):
Sprzedajesz ISa żeby kupić kolejnego ? Dobrze czytam?
Auto w świetnym stanie, nie wiem co by musiało zadecydować żebym się z takim rozstawał.


Dobrze czytasz :) Niestety życie to nie tylko samochody, ja musze pomyśleć konkretniej o budowie/kupnie domu więc kilka PLNów będzie potrzebne - odpowiedź prosta i szczera i jakże życiowa - zrobiłem to dla pieniędzy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 08:13 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2273
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Aktualizacja, w końcu znalazłem chwilę :)

Obrazek

Obrazek

Hamulce po odświeżeniu - ocynkowane spinki, zaciski pomalowane farba Termal.

Obrazek

Obrazek

PDC tył w trakcie :cwaniak:

Obrazek

Obrazek

Części z ASO. Znowu brakowało klucza do szyberdachu :kwasny: .

Obrazek

Coś tam pomalowałem proszkiem, ale długo się zastanawiałem czy to robić co ocynk na tych elementach wciąż był idealny. Ale ocynk + lakier proszkowy = jedne z najlepszych zabezpieczeń elementów podwozia wg mnie ;).

Obrazek

Linka maski mi się w 1 miejscu delikatnie uszkodziła przy demontażu, działała, ale ma być idealnie ;).

Obrazek

Kratki do zderzaka nowe na obie strony.

Obrazek

Obrazek

Progi przed montażem wypolerowałem w całości ;).

Obrazek

Jak zwykle za ciemne zdjęcia, ale chyba widać choć trochę że spód jest świeżutki.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I można było wyjechać na pierwsza jazdę złożonym autem :). No cóż asfalt zrywa...dosłownie.

Obrazek

Chyba zgłodniała od tego długiego postoju :rotfl: .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Approved by syn . :super:

Obrazek

Wyłącznik świateł z M3 LCI EUR i już tylne mgielne działaja.

Obrazek

Plastiki z bagażnika do odświeżenia - app bumper paint.

Obrazek

Zauważyłem że ścieranie tego przycisku to częsty problem w e92 :luka: .

Obrazek

Obrazek

Chrom na ringu pod gałką CICa się podpurchlił z nieznanych mi powodów, a tak zostać nie mogło ;).

Obrazek

No i kolejny standardzik - pogubione klapki zaślepek ISOFIX.

Obrazek

Faktycznie naklejke nt. norm emisji udało się przekleić z orginalnej maski :super: .

Obrazek

Narzędziownik pełny.

Zmieniłem wystrzelone elementy systemu airbag i zaczeły się problemy - z brakiem mocy do 110km/h :zakrecony: .

Obrazek

Obrazek

Po dłuuugim śledzeniu live daty, pytaniu się mądrzejszych odemnie wyszło że do 110km/h silnik "nakłada" na siebie limiter momentu obrotowego ustawiony na max - brak doładowania ww. prędkości. Był jeden błąd w silniku - elektrycznego wentylatora chłodnicy. Początkowo nie wiązałem tych 2 problemów razem ale jednak - jeden wynikał z drugiego. Nowa klema pirotechniczna miała inne wyjścia styków czego początkowo nie zauwazyłem i okazało się że wentylator chłodnicy nie był zasilany bezpośrednio z akumulatora (IS ma inny obwód wentylatora co każda inna e92 z powodu wiatraka 850W a nie 600W jak w innych e92) co powodowało błąd przy diagnostyce, wentylator nie pracował i co za tym idzie silnik obcinał moc do 110km/h - czemu akurat do tej prędkości -bardzo zagadkowe czemu akurat tak to inżynierowie wymyślili.

Obrazek

Logo 335is na błotniku także musiało być na orginalnym miejscu, w naklejeniu pomogła mi żona :padam:

Obrazek

Kilka dni wcześniej pojawił się plan na hamulce Mperformance z F20/30 czyli Brembo 4 tłoczki/2 tłoczki z tarczami 370/345mm. Aby założyć tył trzeba zdystansować koło o min. 7mm - niestety - przymiarka na dystansie 5mm i już leciutko przycierało :looka: . Także będzie inne rozwiązanie.

Obrazek

W ferworze walki z brakiem mocy do 110km.h zmieniłem także solenoidy sterujące podciśnieniami turbin - jak się okazało później bez sensu bo problem był totalnie inny. No ale zostały nowe Pierburgi.

Obrazek

Obrazek

Kolega po moich drobnych namowach sprawił sobie M3 E92 ...ale o tym poźniej ;).

Obrazek

Ww. płytka ze stykami przy klemie plusowej która w "nowej" klemie była krótsza :wstyd: .

Obrazek

Wycieczka do Mińska Maz do kolegi popkas/killer celem zakodowania auta.

Ten wyjazd pokazał mi że ISka może także spalić mało - 10.3l na 100km z przejechanych "normalnie" 75km przy seryjnym programie.

Obrazek

Obrazek

Sisters :hyhy: .

Obrazek

Obrazek

Koniec zabawy, czas troche pohałasować i postrzelać - wchodzą DP catless od Wagner Tuning.

Obrazek

W miedzyczasie nowy plasticzek/osłona przed tylne koło - na ogół są pouszkadzanie w E9x ;).

Obrazek

Przy okazji nowe końcówki od El-tec.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jako że w MHD miałem wykupione pakiety stage 1 maps i E85mix maps to zdecydowałem że spróbuje - mapa pod E25 ver v7. Zakupiłem na allegro 15l biopaliwa do kominków co dolałem tak by wyszedł pełny bak w mixie w Pb98.

Obrazek

Sergiej z Piven Service ogarnał wszystkie wgniotki na aucie - były 3 . W tym jedna "trudna" przy krawędzi klapy tylnej - połowa speców od PDR mówiła że z nią nic się nie da zrobić. Piven ogarnał wszystko bez śladu - ukłony dla tego Pana.

Obrazek

Dzień później hamownia w STW.

Obrazek

Obrazek

No i wyszło tak :) . 422/611 przy wg mnie wzorcowym przebiegu.

Po prostu dół jest jak w mocnym dieslu a góra jak w mocnej benzynie. Połączenie idealnie. Przeciąg mocny :cwaniak: .

Dla przypomnienia mody to:
-intercooler Wagner Tuning Evo 1 Competiotion
-przelotowe downpipe'y Wagner Tuning
-chargepipe VRSF z zaworem blowoff TurboSmart Race Port
-airscoops FTP Motorsport
-stożki Burger Tuning
-"sportowy" termostat chłodnicy oleju FTP
-końcówki El-tec 100mm
-flash od MHD - mapa E25 ver 7, dolane 15l biopaliwa 96% etanolu do dopełnienia baku paliwa w którym było Pb98 (w sumie 63l).

Obrazek

Wracając do domu zakupiłem nowe akku Bosch S3 gdyż stare jeszcze orginalne było już słabe.

Obrazek

Cupholdery w E9x są idealnie rozwiązane - trzymają pewnie puszki i kubki o bardzo zróżnicowanych średnicach.

Obrazek

Obrazek

Żeby nie było tak pięknie to kilka dni wcześnie zauważyłem że uszczelka miski silnika zaczęła puszczać olej dosyć mocno - dziwne że tak nagle bo wcześnie było suchutko. Blisko 2 dni pracy i zmieniona. Robota przechlapana, jakbym miał to robić drugi raz to odrazu wyciągam całe sanki zupełnie z auta bo tylko je luzując jest słabo.

Obrazek

Idąc dalej korekta lakieru - Menzerna 300 + Menzerna 3000 i pady 3M na Makicie 9227CB.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zdjęcia słabe bo skompresowane przez przepuszczenie ich przez FB - padł mi telefon i stąd pewne komplikacje. Ale efekt wyszedł mocno zadowalający :hyhy: .

U nowego właściciela w dniu odbioru na auto czekała już powłoka Gyeon Q2 Syncro i zestaw do konserwacji skór od Colourlock.

Obrazek

Przed myciem.

Nowy właściciel już cieszy się autem a ja w międzyczasie szykuje wspomniane wcześniej hamulce performance do montażu.

Obrazek

Po myciu - Tenzi Alux - mocne do cholerstwo jest :P .

Obrazek

Obrazek

Szlif.

Obrazek

Obrazek

I poszły w Phoenix Yellow, BMW 445.

Obrazek

Dojdą do tego także fajne klocki na przód , Ferodo DS2500.

Prosze o nie zamykanie tematu, coś tu jeszcze dorzuce jako że lubie sprawy dociągać do końca :piwo: .

Szykuje także koledze to wspomniane M3 , jest to manual z 2011r. Ktoś wspomniał kiedyś że M to M, że wogóle nie ma porównania i wogole ohh ahhh deklasacja każdej bmw która nie jest M ....po przejechaniu tą eMka ok 100km powiem tak - dywagowałbym :rotfl: . Auto wydaje się być sporo wolniejsze od 335 , tzn być może i moc jest ale na 100% nie jest tak odczuwalna jak przy dokoksowanym 335i(s) gdzie konkretny ciąg zaczyna się od 2000 i nie słabnie nic az do 6000-6500 ;). Doładowane N54 z kompletem "supporting mods" też wydaje ciekawsze dźwięki w moim mniemaniu jak S65- jest pełna gama dźwięków charakterystycznych dla doładowanych silników benzynowych (sapanie, świstanie, strzały) co w połączeniu z 3.0l R6 daje bardzo ciekawy i rasowy mix . Dla mnie poezja. :cwaniak:


pozdrawiam
Piotrek


Ostatnio edytowano 20 czerwca 2019, 09:00 przez piotres, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012 - 422 KM/ 611Nm
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 08:58 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3272
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
Panie kochany :o jaka mega robota jak zwykle z reszta ... :padam:
Może uznali ze od 110km/h silnik schłodzi się odpływem powietrza ?

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012 - 422 KM/ 611Nm
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 09:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Wzór do naśladowania :padam:

_________________
https://www.facebook.com/groups/2383249901685207/
BMW N54/N55/B58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres -->> E92 LCI 335is N54 DKG 2012 - 422 KM/ 611Nm
PostNapisane: 20 czerwca 2019, 14:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Fajna aktualizacja :ok:

Widać że nie próżnujesz... dużo się dzieje :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL