BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 22 listopada 2018, 22:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
No i stało się. Szukałem 530xd w M-pakiecie a wyszło jak zawsze. Po 9 miesięcznych poszukiwaniach jakiejś sensownej E61 stałem się posiadaczem 525d LCI z 2007 roku która przywiozłem sam z Niemiec. Z wyposażeniem jakiegoś większego szału nie ma, no ale przynajmniej jest bi-xenon skrętny, wentylowane komforty z masażem, no i cup holdery.

Rozkodowanie po VIN :

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S1CB ACEA / CO2 scope
S2SD BMW LA star spoke 243 w flat-runn. prop.
S6AA BMW TeleServices
S8S8 Country-specific navigation control
S8SA Navigation access request,country-spec.
S8SP Control unit COP
P9BD Business Package
S320 Deleted, model lettering
S346 Chrome Line exterieur
S386 Roof railing
S402 Panorama glass roof
S417 Roller sun visor, rear door
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S430 Interior/outside mirror with auto dip
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S438 Fine wood trim
S442 Drink holder
S453 Climatised front seats
S455 Active seat for driver and passenger
S456 Comfort seat with memory
S494 Seat heating driver/passenger
S502 Headlight cleaning system
S508 Park Distance Control (PDC)
S522 Xenon Light
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic air conditioning
S544 Cruise control with brake function
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S609 Navigation system, Professional
S612 BMW Assist
S616 BMW Online
S620 Voice control
S633 Preparation, mobile phone, Business
S672 CD changer for 6 CDs
S677 HiFi system Professional DSP
S698 Area-Code 2 for DVD
P735 Basic Package
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German

Autem jeżdżę od marca tego roku, ale niestety wcześniej nie miałem czasu założyć galerii.

Tak na szybko, co do tej pory zrobiłem w aucie:

-regeneracja turbo w TC-Turbo kwiecień 2018
-wymiana o-ringów na pompie vacum kwiecień 2018
-nowy przepływomierz kwiecień 2018
-czyszczenie dolotu, kolektora dolotowego, egr + komplet nowych uszczelek kwiecień 2018
- termostat główny na BEHR i termostat EGR który miał być BEHR, okazało się że w pudełku był wsadzony MAHLE ze spiłowanym znaczkiem BMW :D kwiecień 2018
-czyszczenie DPF ( do auta dostałem zawalony oryginał, a wsadzony był jakiś zamiennik) kwiecień 2018
-wymiana rozrządu BMW-Expert czyli Leo i spółka maj 2018
-wymiana sprzęgła dwumasy j.w :D maj 2018
-wymiana wahaczy tył, plus tuleje na wózku czerwiec 2018
-komplet nowych opon czerwiec 2018
-wymiana tarcz przód tył na ATE nacinane październik 2018
-wymiana łożysk przód FAG październik 2018
-wymiana siłowników podłogi bagażnika wrzesień 2018
-kierownica m-pakiet, obszycie EVO3000 styczeń 2019

Dokładnych przebojów z samochodem nie chce mi się opisywać. Przed kupnem historie auta sprawdziłem w ASO, przebieg autentyczny okolice 230 tyś km na dzień dzisiejszy, auto sprowadzone całe bezwypadkowe, komplety faktur, TUV itp. Gratis od Niemca dostałem oryginalny bagażnik tzn. poprzeczki do relingów, zimówki ( nowe opony good year ) no i oryginalny dpf (zawalony). Zaraz jak przywiozłem auto do kraju, wstawiłem do garażu i zacząłem serwis "podstawowy". Okazało się ze wsadzony dpf, do jakiś chamski zamiennik ( chociaż przegląd w Niemczech przeszedł ) a stary zatkał się dla tego, ponieważ turbo waliło olejem - więc poleciało na regenerację do TC, a oryginalny DPF do czyszczenia. Po przeczytaniu paru wątków o urwanych rozrządach zdecydowałem się na jego wymianę. Jako ze wymiana rozrządu to już trochę bardziej skomplikowana sprawa zdecydowałem się oddać auto do Leo. Przy okazji wymieniłem tarcze docisk i dwu masę ( łożysko oporowe się odzywało, a ja chciałem mieć spokój i nie wracać już do tematu ) również u Leo. Wymiany termostatów, czyszczenia tego wszystkiego ogarnąłem sam :D. W miedzy czasie jak zacząłem nieśmiało nabijać kilometry okazało się że auto lekko pływa po drodze, diagnoza - wywalone zawieszenie z tyłu. Więc powymieniałem wahacze tuleje i coś tam jeszcze ( Lemfolder ). Zaraz po tym jak przestało pływać, to zaczeło huczeć coraz bardziej, a tarcze zaczęły bić (pomimo tego że z przodu teoretycznie były nowe) - więc wleciały ATE nacinane i łożyska FAG. Oprócz tego opony były już w średnim, a nawet słabym stanie więc kupiłem komplet nowych Dębica UHP2 - może szału nie ma ale nowe to nowe.Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć że auto mam ogarnięte jeżeli chodzi o rzeczy techniczno-eksploatacyjne. W między czasie było jeszcze parę pierdół takich jak serwis klimatyzacji, oczywiście wymiana oleju, płynów, kompletu filtrów
W planach mam wymianę kierownicy i gałki na m-pakietowa ( niestety ta co mam to straszny kasztan ), wymianę zawieszenia (drążki stabilizatora z m-pakietu już kupiłem) sprężyny eibachy ( pro sport lub sportline co dokładne to jeszcze nie wiem) no i amorki ( albo sachs z m pakietu, albo coś innego, B8, koni FSD ? ).
Oprócz tego planuję program, albo TC, albo przemek4net - którego praktycznie mam pod nosem.
Poniżej parę zdjęć które były na otomoto (tak, miałem okres w którym chciałem sprzedać). Galerię będę systematycznie, w miarę możliwości uaktualniał.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 stycznia 2019, 20:17 przez rashkiet13, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 22 listopada 2018, 22:15 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 60
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E90 330d LCI
Z zewnątrz bardzo ładne kombi :ok: Ale wewnątrz ta kiera od razu do wymiany bo masakra :kwasny: Zobacz u mnie przed i po wymianie na M pakiet :hyhy:

_________________
E90 330d LCI MonacoBlue

viewtopic.php?f=6&t=168084&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 23 listopada 2018, 20:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Przyjazna trumna :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 23 listopada 2018, 21:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Fajnie, że zacząłeś od serwisu, a nie modyfikacji. Graty zakupu :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 23 listopada 2018, 22:01 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
Gesiu15 napisał(a):
Z zewnątrz bardzo ładne kombi Ale wewnątrz ta kiera od razu do wymiany bo masakra Zobacz u mnie przed i po wymianie na M pakiet


dzieki ! kiera wpadnie w swoim czasie. zostalo mi jeszcze parę ważniejszych spraw do ogarnięcia

Szczurek1986 napisał(a):
Przyjazna trumna


dzieki ! powoli powoli ogarniam. cały czas do przodu. jak napisalem w pierwszym poście trochę rzeczy już ogarnałem,i cały czas cos działam w temacie.

rorafalki napisał(a):
Fajnie, że zacząłeś od serwisu, a nie modyfikacji. Graty zakupu :ok:


serwis to podstawa.Przede wszystkim to ma jeździc,potem wyglądać. nie ukrywam,kasy troche poszło,jak to wszystko podliczylem,no ale teraz jak wsiadam do tego auta,to w końcu czuje sie jak w Bmw. na początku bylem zawiedziony.

Wszyscy sie chwalą że myją auto,to pochwalę się i ja :
Obrazek

Ciśnienie DPF po czyszczeniu :
wolne obroty :
Obrazek

2000 tys obrotów:
Obrazek

4000 tyś obrotów :
Obrazek

3-ci bieg "but":
Obrazek

no i rameczka na specjalne okazje :hyhy:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 24 listopada 2018, 23:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Z tą ramką to poleciałeś :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 25 listopada 2018, 14:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
Szczurek1986 napisał(a):
Z tą ramką to poleciałeś

Ramka oczywiście leży w piwnicy :D
Normalnie mam ramki w czarnym połysku :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 7 grudnia 2018, 20:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
Kolejny temat :
przyszła paczka
Obrazek
a w niej
Obrazek
jeden z ori siłowników wyglądał tak :wstyd:
Obrazek
ważne że podłogi bagażnika nie trzeba podtrzymywać kijem od miotły
Obrazek

cena za 2 podnośniki magnetti marelii - 30% ceny jednego ori :) czyli taniej wyjdzie kupić raz na 2 lata komplet zamienników, niż raz na 10 lat oryginał ( żeby jeszcze ten oryginał był warty swojej ceny :kwasny: )

Stabilizatory m-pakietowe przyszły, ale okazały się zwykłymi więc odesłałem. Szukam dalej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 11 grudnia 2018, 10:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
fajny kasztan ale nie myślałem o automacie jak każdy co ma w naszym kraju karawan...brawo za serwis oby to był ostatni ;) ;)

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 12 grudnia 2018, 21:06 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
aniołki napisał(a):
fajny kasztan ale nie myślałem o automacie jak każdy co ma w naszym kraju karawan...brawo za serwis oby to był ostatni ;) ;)

z automatem to dopiero było by zabawy, zrobić skrzynie to pewnie kolejne 5 tyś musiał bym doliczyć.
a pro po serwisu, kolejna paczka już w drodze :przestraszony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 12 grudnia 2018, 22:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
Widzę,że miałeś trochę rzeczy do ogarnięcia po zakupie,więc nie zawsze jest tak kolorowo,że auto bezwypadkowe i z oryginalnym względnym przebiegiem,więc,tylko zmienić olej,filtry i robić kilometry.
Nie dziwię się,więc,że miałeś w tym czasie myśli o sprzedaży (sam miałem podobnie,ale stwierdziłem,że za dużo kasy,czasu i nerwów poszło na auto,żeby się pozbywać ze sporą stratą),ale skoro masz tyle rzeczy ogarnięte to już powinno być z górki.
Poliftowe 525d,czyli 3.0 197km tak? W serii praktycznie 200km,więc po samym programie powinno być ok.250,ale pewnie coś tam jeszcze podziałasz,żeby do 300 dobić,a to już naprawdę przyjemnie,ale z drugiej strony każdy ma inne wymagania i odczucia ;)
Fajnie,że są ksenony,dobre wygodne fotele,duża navi,no i mimo,że diesel to jednak 6 cylindrów,a to wszystko na pewno ma spory wpływ na jazdę w trasie Przemyśl - Wrocław,bo wiadomo,że 5er wygodniejsze od 3er.
Co do wyglądu to jakieś plany? Ja bym na pewno zrobił coś ze srebrnymi listwami,te srebrne za bardzo kontrastują,no i felgi,te zostały na lato/zimę? Skoro działasz z mpakietowymi stabilizatorami to co więcej w związku z tym?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 13 grudnia 2018, 13:52 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
byku1600 napisał(a):
Widzę,że miałeś trochę rzeczy do ogarnięcia po zakupie,więc nie zawsze jest tak kolorowo,że auto bezwypadkowe i z oryginalnym względnym przebiegiem,więc,tylko zmienić olej,filtry i robić kilometry.
Nie dziwię się,więc,że miałeś w tym czasie myśli o sprzedaży (sam miałem podobnie,ale stwierdziłem,że za dużo kasy,czasu i nerwów poszło na auto,żeby się pozbywać ze sporą stratą),ale skoro masz tyle rzeczy ogarnięte to już powinno być z górki.
Poliftowe 525d,czyli 3.0 197km tak? W serii praktycznie 200km,więc po samym programie powinno być ok.250,ale pewnie coś tam jeszcze podziałasz,żeby do 300 dobić,a to już naprawdę przyjemnie,ale z drugiej strony każdy ma inne wymagania i odczucia ;)
Fajnie,że są ksenony,dobre wygodne fotele,duża navi,no i mimo,że diesel to jednak 6 cylindrów,a to wszystko na pewno ma spory wpływ na jazdę w trasie Przemyśl - Wrocław,bo wiadomo,że 5er wygodniejsze od 3er.
Co do wyglądu to jakieś plany? Ja bym na pewno zrobił coś ze srebrnymi listwami,te srebrne za bardzo kontrastują,no i felgi,te zostały na lato/zimę? Skoro działasz z mpakietowymi stabilizatorami to co więcej w związku z tym?


Hej,
też stwierdziłem że skoro tyle kasy poszło to szkoda sprzedawać. Patrząc na ogłoszenia nie wiem ile realnie mógł bym wziąć za to auto . Na allegro każdy jest w stanie "idealnym"
Dokładnie jest to poliftowe 525d, czyli 3.0 197 KM. Na program się wybieram, ale zawsze coś.Miał być w tym miesiącu, kupiłem jednak kompletne koło zapasowe ( szlag by mnie trafił jak bym złapał kapcia na autostradzie i musiałbym zapłacić za holowanie tyle co za zapas ). Myślę że 250 KM spokojnie wystarczy do autostradowego przemieszczania, ba.. nawet te 200 wystarcza :)
5 er jeździ się faktycznie wygodnie, ale 3-er jak ktoś kiedyś dobrze napisał - " jest jak garnitur skrojony na miarę"
Plan jest na stabilizatory, eibach + bilstein b8 ale wszystko powoli (na razie w zawieszeniu cisza, więc nie mam ciśnienia). Felga też by się przydała inna, tylko że kupiłem komplet nowych opon letnich na to co jest ( stare były do śmietnika a nie chciałem ryzykować ).
Listwy kontrastują ale znaleźć komplet "shadow" w dobrym stanie graniczy z cudem.
Autem tak na prawdę jeżdżę tylko i wyłącznie trasy tj. Przemyśl-Wrocław.
Na co dzień po Wrocławiu, upalam kolejnego już Grande Punto z silnikiem 1.4 T-jet - tym razem w wersji "sport" ( zdjęcie z importu poniżej :D )
Niby głupie auto ale 120 KM w tak lekkim samochodzie potrafi zdziwić niejednego
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 27 grudnia 2018, 17:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
Ostatnia paczka w tym roku :rotfl:
Obrazek
leci do obszycia do evo3000 i w 2019 montaż ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 28 grudnia 2018, 13:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
fajna a nitki dałeś w 3 kolory czy tylko seria.............

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 29 grudnia 2018, 15:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
aniołki napisał(a):
fajna a nitki dałeś w 3 kolory czy tylko seria.............

nitki będą w czarnym kolorze,w ogóle mi sie nie podoba jak są kolorowe.jedyne co to boki kierownicy będą w skórze perforowanej (takie mam fotele).oprócz tego myślałem o płaskim dole,ale ostatecznie zrezygnowałem.


Ostatnio edytowano 30 grudnia 2018, 18:14 przez rashkiet13, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 29 grudnia 2018, 21:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
rashkiet13, bardzo dobry zakup,skóra perforowana po bokach zdecydowanie na plus,nie lubię gładkiej skóry po całości.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI Kierownica m-pakiet
PostNapisane: 12 stycznia 2019, 15:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
Kiera m-pakietowa już zainstalowana. Teraz pasuje albo wyczyścić skóry, albo natrzeć ręce kremem i trochę pojeździć :D
Obrazek
Obrazek
odpięciu akumulatora na czas montażu, wywaliło mi błędy PDC :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 12 stycznia 2019, 16:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Zmiana na pewno na plus :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 13 stycznia 2019, 12:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 60
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E90 330d LCI
:ok: Kiera spoko ;) Dobrze skóry wyczyść bo świecą się jak psu .. :D

_________________
E90 330d LCI MonacoBlue

viewtopic.php?f=6&t=168084&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rashkiet13 -->> E61 525d LCI
PostNapisane: 13 stycznia 2019, 12:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
Szczurek1986 napisał(a):
Zmiana na pewno na plus


Gesiu15 napisał(a):
Kiera spoko Dobrze skóry wyczyść bo świecą się jak psu ..


zupełnie inna jazda z tą kierownicą, teraz do kompletu muszę znaleźć gałkę biegów m-pakietową. Skóry może uda mi się wyczyścić na wiosnę, o ile nie sprzedam tego auta do tego czasu ( naszło mnie na suv-a).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL