Witam mam taka nietypowa usterkę , kupiłem f20 oryginalnie 116d ed(efficiency dynamics) n47t jak się później okazało silnik jest wymieniony z n47d16 na d20 , od pocZatku był problem wyskakiwał błąd napędu nastawnika turbo , nastawnik kostka 4pin , według schematu do tego sterownika silnika jest nastawnika 5 pin , pozamienialem kabelki w wiązce dołożyłem jeden bo go brakowało , błąd zniknął lecz nastawnik dalej nie działa , czy ktoś może zerknąć na schemat na zdjęciu i objaśnić mi jak to ma być podłączone ? Teraz jest podłączone wg schematu 116ed wcześniej było podłączone wg tego po prawej i wywalało błąd , a może to ma być podłączone razem ? Już zgłupiałem dzięki za jakiekolwiek info zdjęcie w linku z tisa
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f20-116d-eff-dyn-sha/wiring-functional-info/power-train/digital-diesel-electronics2/air-mass-system/charging-pressure-control/charging-pressure-actuator/FIWCYIFa