Szczurek1986 napisał(a):
zrealowanydawidos napisał(a):
Szczurek1986 napisał(a):
Jak masz w planie budowę domu to odłóż to bezsensowne wydawanie hajsu na projekt czy jakąkolwiek odbudowę trupka bo szkoda pieniążków gdzie na dom przydadzą się z pewnością
Kup sobie jakieś małe wozidełko a jak się wybudujesz to sobie pomyślisz o prawdziwym projekcie
Zbuduj sobie garaż taki z prawdziwego zdarzenia hyhy
I co mam przez mode lata jeździć jakimś pasatem 1.9? Trochę przyjemności na codzien się przyda.
jak władujesz troszkę kaski to wyciągniesz wnioski z tego co mówiliśmy
nikt dla ciebie nie chce źle...
Dobrze, ale skąd wy możecie wiedzieć co się dzieje z tym autem? Bo mam wrażenie, że jesteście w góry nastawieni że to kupa złomu, a jak bym chciał go sprzedać w tym momencie to stracę dużo kasy.
Wracając do tego co zrobiłem to póki co zabezpieczyłem wszystkie miejsca z purchelkami oraz podłogę - która i tak jest ok.
Rozebrałem i umyłem krokowca - nie był w złym stanie ruszał się. Rozebrałem też przepustnice, wszystko wydaje się być ok. Po zamontowaniu spowrotem na benzynie na zimnym chodzi lepiej niż poprzednio - falowania są mniejsze.
Na gazie zaczął gorzej pracować, pewnie krokowiec zaczął innaczej chodzić i trzeba przekalibrować instalację.
Sprawdziłem wszystkie świece. 2 i 4 cylinder licząc od chłodnicy ma lekko brązową świecę aczkolwiek w niezłym stanie, reszta w kolorze mleczka lekko przyciemnionego kawą. Mogłem porobić zdjęcia, wyjmę je jeszcze raz i pokażę wam
Nagaru żadnego nie ma na świecach.
Hamulce sobie wymieniłem w końcu, sporo męki było w odkręceniem tego wszystkiego ale udało się.
Co do następnych rzeczy które zauważyłem to :
- oleju nie bierze ani grama po ponad 1000 km
- cieknie maglownica, płyn wylatuje z zaworu bezpieczeństwa w zbiorniczku
Samochód dymi na biało po zapaleniu tak z 2 min od zapalenia na zimnym - pewnie LPG i wyleci pare kropelek wody.
Z tymi moimi objawami - czyli falowanie na obrotach jałowych podejrzewam teraz vanosy.
Tu już koszt ok 500 zł. Jest to możliwe, że od vanosów na jałowym będzie problem z równomierną pracą silnika?
W planach jest teraz zakup kabla do kompa do m52 + kabel do LPG + kalibrator wtrysków do LPG + przyrząd do mierzenia kompresji cylindrów i zobaczymy co dalej