BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 07:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4707 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 236  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 22 maja 2020, 17:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8648
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ale mocy Ci nie ubędzie, tylko czasy się pogorszą w wyniku wiekszych oporow toczenia. W m5 roznica byla tak mocno odcczuwalna jakby przybylo 30-40 koni


Ostatnio edytowano 22 maja 2020, 22:46 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 22 maja 2020, 19:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
Ale mocy Ci nie ubędzie, tylko czasy się pogorszą w wyniku wiekszych oporow toczenia. W m5 roznica byla tak mocno odcczuwalna jakby przybylo 40 koni


Żeby czasy się pogorszyły musi być mniejsza moc na kołach A to można zmierzyć na hamowni :-) Co do tych 40hp to jest coś takiego jak efekt placebo ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 22 maja 2020, 19:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8648
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Moze ta roznica mogla tez wynikać, z samych opon. Moze mialem jakies wyjatkowo nieefektywne, a te co wsadzilem to byly jakies energy saver :/ nie wiem, ale roznica byla wieksza niz jak zalejesz 100+ na schelu , a poprzenio mialeś 95 z auchana :rotfl: czyli byla bardzo wyrazna

Zreszta co w tym dziwnego? Chyba nie bez powodu w kolarzówce masz cieniutką oponę vs gruba opona w normalnym rowerze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 22 maja 2020, 22:25 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 14134
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Juz w aucie o mocy 300 PS zamiana opon z 245 na 225 daje spory przyrost osiągów. Alduwiel ma racje.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 00:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Frank napisał(a):
Juz w aucie o mocy 300 PS zamiana opon z 245 na 225 daje spory przyrost osiągów. Alduwiel ma racje.


Mierzyłeś to? Ma ktoś jakieś realne pomiary w samochodach tego typu? Moim zdaniem na pewno nie są to wielkości typu 6.5s na 305 ,a 6s na 265...Nie ma szans :oczami: Ja zmieniłem opony w 335i z 255 na 265 ,a czasy bez zmian totalnie...Jakieś różnice są na pewno ,ale moim zdaniem przy autach o mocach 500hp są ona marginalne...Co innego rower gdzie nogi mają 1.5konia ,albo samochód 75hp ,a co innego 600hp w m3...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 00:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 14134
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
WitoM napisał(a):
Mierzyłeś to?
15 lat temu chłopy mierzyły, w E32 740, :rotfl: :rotfl: :rotfl: \
Co chcesz udowodnic, ze waska opona stawia wiekszy opor niz szeroka ?

Uwielbiam NEW AGE 335 generation

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 08:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8648
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
VitoM to , ze nie udalo Ci się tego odczuc , nie znaczy ze fizyka przestała działać. Albo robisz wąskie opony i auto zaczyna mniej palić i szybciej przyspieszać, albo dajesz szerokie kosztem osiągow na korzyść przyczepnośći.

Nie wiem ile daje mocy paliwo 100+ wzgledem 95 , ale pamiętam,ze roznica po wymianie opon była ciut lepsza i bardziej odczuwalna niz w porownaniu wyzej. Nie wiem, moze mi tez mocniej podpompowali te opony :D ale serio wrazenie jakby doszlo z 30 koni

New age 335 generation :rotfl: :rotfl: :rotfl: Frank :ok:


Ostatnio edytowano 23 maja 2020, 08:08 przez Alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 08:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Frank napisał(a):
WitoM napisał(a):
Mierzyłeś to?
15 lat temu chłopy mierzyły, w E32 740, :rotfl: :rotfl: :rotfl: \
Co chcesz udowodnic, ze waska opona stawia wiekszy opor niz szeroka ?

Uwielbiam NEW AGE 335 generation


Nie napisałem tego więc nie przeinaczaj ;) Ja tylko mówię że przy tych mocach różnice są minimalne..I ja nie mówię o odczuciach tylko mam dragy w aucie i dość często go używam ,nie mówię o efekcie placebo tylko o rzeczywistych pomiarach...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 08:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8648
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
spalanie spadlo mi z 17.5 na 16.5 prsy tej samej jezdzie ,wiec to nie bylo palcebo. I tu nie ma znaczenia jaka jest moc auta , fizyka działa tak samo ;) WitoM musisz przeprowadzic wnikliwszą analize bo opierajac sie tylko na jednym tescie nie udalo Ci się zauwazyć powiazania ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 08:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
spalanie spadlo mi z 17.5 na 16.5 prsy tej samej jezdzie ,wiec to nie bylo palcebo. I tu nie ma znaczenia jaka jest moc auta , fizyka działa tak samo ;) WitoM musisz przeprowadzic wnikliwszą analize bo opierajac sie tylko na jednym tescie nie udalo Ci się zauwazyć powiazania ;)


Ale ty zmieniłeś więcej czynników niż tylko szerokość opony..Ty tam zmieniłeś szerokość felg ,masę felg itd...Zmiana w 120d 205 r17 na 225 r18 nie zmieniła spalania, komputer przy 140 pokazuje dokładnie tyle ile na węższych oponach...100-200 w zasadzie nez zmian...Poczytajcie testy opon w konkretnym rozmiarze ,bez zmiany szerokości I wielkości potrafią być różnice bo jedne opony mają dramatyczne opory toczenia I są ciężkie ,a drugie mimo że są szersze to są lżejsze i mają mniejsze opory toczenia...Ta sama opona tylko szersza o rozmiar czy dwa naprawdę będzie marginalnie na to wpływać. Załatw na te swoje felgi opony 285 tej samej firmy I ten sam model, sam zobaczysz...Bo jak zmienisz felge 10j która waży 12kg I jest tam opona 305 na felge r18 9j która waży 8kg I ma opone 265 to pewnie że urwiesz z 0.2s ja mówię tylko o samej szerokości opon :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 10:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
ale też chyba nie ma co iść w zwężanie opon, żeby auto było 'szybsze' skoro np przy 225 nie ma trakcji, to trzeba iść szerze, i "poświęcić" predkosc na rzecz trakcji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 10:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1265
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Ze spalaniem to najwiecej od wiatru zalezy. Wczoraj jechałem 200km autostrada w 4chłopa po 90-100kg każdy + pełen bagażnik kolejne 80kg czyli lacznie spokojnie 450kg i na tempomacie autostrada 140-160 non stop wyszło spalanie 8,5l a pamietam jak kiedys jechałem sam pod wiatr i przy tej predkosci mialem 10l.
Dodam że musiałem zmienić opony przed ta wycieczka z 265 na 255 zeby nic nie tarło :D na 265 na bank by przycierało przy takim obciazeniu, mimo to w takiej konfiguracji auto 1660 + 450 ludzie/bagaze opyliłem jakieś 535d z samym kierowcą, ktory siedział na zderzaku i chciał skorzystać że chwilowo 340 zamienilo sie w słonia :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 11:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Frank napisał(a):
Juz w aucie o mocy 300 PS zamiana opon z 245 na 225 daje spory przyrost osiągów. Alduwiel ma racje


Na pewno coś się zmienia. Ale sporo? Osiągi to ciężki orzech. Różnice z pewnością będą odczuwalne, ale w takich aspektach jak trakcja z miejsca, stabilność auta przy pokonywaniu zakrętów, komfort.w jakimś.tam.stopniu, właśnie jest to związane z oporami toczenia a z samymi osiągami na końcu stawki. Poza tym opona opinie nie równa ;)
Dużo wachlowalem felgami i oponami w autach, w obecnym mam już wytestowane 4 komplety opon, przy tej samej szerokości felg. Jeździłem też właśnie w takich setupach jak omawiane. 225/35 vs 245/30. Obecnie mam 235/35x4 i jest tak o środku stawki. Ale najchętniej wróciłbym do 245/30 x4, ale z przodu przy obecnym ET musiałbym zakładać cambery plates'y żeby to osadzić. ale na takim ustawieniu Wychodzi idealny klocek, a niski profil sprawia, że auto nie pływa w ostrych zakrętach. Ze startu jest fajna trakcja, nawet bez szpery, a w zakrętach nie ma.takiej podsterowności, która powoduje zbyt mocno naciągnięta opona, która się po prostu zawija, zamiast zbierać asfalt.
Za to 225 może wydawać się szybsze, ale to złudne wrażenie mniejszej trakcji, bo szybciej ją tracimy co daje efekt placebo większych osiągów. A tak naprawdę są to różnice niezauważalne. Jak ktoś odczuwa 0,5s 0-100, czy 100-200 to gratuluję silnej woli. Ilesz to widziałem Pomiarów, nawet RL, gdzie komuś się wydawało,.łeee ale.dobrze teraz poszło... WTF, 0,5s.gorzej niż wcześniej :D

Oprócz samej opony waga felgi robi też różnice. Układ kierowniczy, wspomaganie ma lżej, przy agresywnej jeździe można odczuć jak zrzucimy.2-3kg na sztuce. Ja miałem na początku sznycle 19 8,5j 13,8 albo 14kg.sztuka, obecnie to samo tylko 12,5kg sztuka. Naprawdę chciałbym powiedzieć że jest przepaść ale niestety nie. Miałem wcześniej lekkie 18, 8,5j , 10kg.sztuka. to było.czuć nawet jak je nosiłem że dają radę. Obstawiam, że przeskok z ~14 do 10 w czasie dałby z ~moze sekundę, co było by widać po pomiarach, ale bardziej czułbym to na kierownicy i prowadzeniu się auta. ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 12:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8648
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
WitoM napisał(a):
alduwiel napisał(a):
spalanie spadlo mi z 17.5 na 16.5 prsy tej samej jezdzie ,wiec to nie bylo palcebo. I tu nie ma znaczenia jaka jest moc auta , fizyka działa tak samo ;) WitoM musisz przeprowadzic wnikliwszą analize bo opierajac sie tylko na jednym tescie nie udalo Ci się zauwazyć powiazania ;)


Ale ty zmieniłeś więcej czynników niż tylko szerokość opony..Ty tam zmieniłeś szerokość felg ,masę felg itd...Zmiana w 120d 205 r17 na 225 r18 nie zmieniła spalania, komputer przy 140 pokazuje dokładnie tyle ile na węższych oponach...100-200 w zasadzie nez zmian...Poczytajcie testy opon w konkretnym rozmiarze ,bez zmiany szerokości I wielkości potrafią być różnice bo jedne opony mają dramatyczne opory toczenia I są ciężkie ,a drugie mimo że są szersze to są lżejsze i mają mniejsze opory toczenia...


Ja mówiłem o m5 e39 gdzie felg nie zmieleniem tylko same opony i tak jak wspomniałem może to faktycznie były jakieś dobre energysaver vs moje poprzednie jakieś wyjątkowo nie ekonomiczne i tez to dało taki efekt.

W m3 gdy wymieniłem 8,5 i tył 9,5 szeroki z 245 i 275 na 9 i 10 szerokie na 245 i 305 to poczułem minimalną różnicę, co nie znaczy ,ze taka nie nastąpiła, pewnie z 0,2 s od 100 do 200. W m5 za to różnica była spora, może na dobre opony trafiłem :hyhy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 12:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1424
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
1s czy nawet 0,5s przy 100-200 to jest naprawde spora odległość na drodze co zresztą było widać na filmikach od Vaporra jak leciał z 335is albo m4. W moim przypadku różnica między zimowymi 17" 225 i temp 3stopnie a letnimi 19" 275 na tyle i temp 24 stopnie to ok 0,9s 100-200. Dragy jest na tyle fajne ze pokazuje przebyty dystans i wychodzi 552 metry vs 595 metry a wydaje mi się ze podczas rolki 40m robi spora różnice :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 12:21 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15902
Trzeba pomierzyc czasy 98 pb vs 100 pb. Zarty zartami :D, podświadomie może być, że zatankowane drozsze to szybsze.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 15:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Dante182 napisał(a):
różnica między zimowymi 17" 225 i temp 3stopnie a letnimi 19" 275 na tyle i temp 24 stopnie to ok 0,9s 100-200.

No widzisz, koła mega od siebie różne. 5cm na oponie, a jeszcze felga. Ciekawe jaka różnica w wadze z oponą. Dobrze zauważyłeś różnice w temp. 3stopnie to nie 24. Też dokłada to swoją cegiełkę do wyniku.
renoraines napisał(a):
Trzeba pomierzyc czasy 98 pb vs 100 pb. Zarty zartami , podświadomie może być, że zatankowane drozsze to szybsze.

Waldek kiedyś mierzył swojego giepałera 95 vs 98,.nie pamiętam już czy vpowera też, ale była różnica w czasach RL. Jak jest coś strojone pod dany oktan to logiczne że ma inny performance.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 18:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Dante182 napisał(a):
1s czy nawet 0,5s przy 100-200 to jest naprawde spora odległość na drodze co zresztą było widać na filmikach od Vaporra jak leciał z 335is albo m4. W moim przypadku różnica między zimowymi 17" 225 i temp 3stopnie a letnimi 19" 275 na tyle i temp 24 stopnie to ok 0,9s 100-200. Dragy jest na tyle fajne ze pokazuje przebyty dystans i wychodzi 552 metry vs 595 metry a wydaje mi się ze podczas rolki 40m robi spora różnice :)


Źle to interpretujesz nie będzie to różnica 40m w wyścigu bo liczy się też czas. Różnica będzie dużo mniejsza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 maja 2020, 20:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
--==Mały==-- napisał(a):
Dante182 napisał(a):
1s czy nawet 0,5s przy 100-200 to jest naprawde spora odległość na drodze co zresztą było widać na filmikach od Vaporra jak leciał z 335is albo m4. W moim przypadku różnica między zimowymi 17" 225 i temp 3stopnie a letnimi 19" 275 na tyle i temp 24 stopnie to ok 0,9s 100-200. Dragy jest na tyle fajne ze pokazuje przebyty dystans i wychodzi 552 metry vs 595 metry a wydaje mi się ze podczas rolki 40m robi spora różnice :)


Źle to interpretujesz nie będzie to różnica 40m w wyścigu bo liczy się też czas. Różnica będzie dużo mniejsza.


Dokładnie to wgl nie tak się liczy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 24 maja 2020, 09:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1265
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
U mnie 100-200 330metrów czyli wychodziłoby że bedziesz 270m za mna na tym odcinku wg tej teorii :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4707 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 236  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: KEMN1, Lincoln i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL