Odgrzebuje temat, może ty razem ktoś się wypowie
Samochód ma nowy przepływomierz VDO (na startym wywalał błąd), uszczelniony dolot i wymienioną jedną z sond za katem(błąd grzania).
Przez chwilę było ok, ale potem znowu zaczęło się świrowanie - po podpięciu pod Inpe pojawił się błąd przepływki.
Skasowałem, wrócił i wygląda to tak:
air flow meter
Error frequency : 12
N_32 896.00 rpm
THR 7.82 Grad TPS
ISAPWM_ISA 31.25 %
VMAF 0.08 V
---
KS--> Ground or open circuit
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
---------------------------------------------------------
W "shadow memory" widoczne są jeszcze takie błędy:
90 TEG_UP_1
Error frequency : 0
N_32 0.00 rpm
MAF 0.00 mg/stk
TCO 99.75 Grad C
V_TEG 0.04 V
---
KS-->Ground
---
---
Error to relevant
Error not debounce
Error currently not available
stat. Error
-------------------------------------------------------------
91 TEG_UP_2
Error frequency : 0
N_32 0.00 rpm
MAF 0.00 mg/stk
TCO 99.75 Grad C
V_TEG 0.04 V
---
KS-->Ground
---
---
Error to relevant
Error not debounce
Error currently not available
stat. Error
-------------------------------------------------------------
93 TEG_DOWN_2
Error frequency : 0
N_32 0.00 rpm
MAF 0.00 mg/stk
TCO 99.75 Grad C
V_TEG 0.04 V
---
KS-->Ground
---
---
Error to relevant
Error not debounce
Error currently not available
stat. Error
-------------------------------------------------------------
52 Exhaust flap
Error frequency : 0
N_32 1280.00 rpm
MAF 108.94 mg/stk
TCO 99.75 Grad C
VB 11.53 V
---
KS--> Ground or open circuit
---
---
---
Error not debounce
Error currently not available
stat. Error
=============================================================
Przepływka ma kilka miesięcy, jest to VDO, wcześniej miałem oryginał który w sumie wciąż leży w szafie.
Ktoś ma jakiś pomysł o co tu może chodzić?