BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 listopada 2024, 20:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - ktoś ukradł konie
PostNapisane: 13 czerwca 2020, 08:09 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8447
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Lipa wyszła :/ moje stage 1 robiło 9.8 w 33 stopniach na rozpalonej autostradzie

Dobre programy robi koles od McGraba w Twojej okolicy. Tzn blizej niz do tc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - ktoś ukradł konie
PostNapisane: 13 czerwca 2020, 08:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Tutaj seria nie domaga, na golasa wyszło poniżej 400 chyba, po sofcie udało się 400 przebić.. Brakuje z 20-30 koni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - ktoś ukradł konie
PostNapisane: 13 czerwca 2020, 08:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Bzdury piszecie praktycznie żadna seria nie wychodzi powyżej 400KM na porządnej hamowni max jaki widziałem to 405KM ten silnik tak ma więc szkoda pisania wynik między 380 a 400 KM jest w normie.
Stage 1 to między 410 a 430KM zależnie od temperatury i auta.
Czas 9.8 w obecnych warunkach to 1s lepiej niż seria więc bardzo dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - ktoś ukradł konie
PostNapisane: 13 czerwca 2020, 09:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1069
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Nie wiem czy czytaliście cały wątek czy tylko obejrzeliście wykres, który wrzuciłem wczoraj. Pamiętajcie że tytuł to tylko click bait ;)

Pomiar seria+decat w optymalnych warunkach 14C kilka tygodni temu dał 417 hp. Czyli 17 koni więcej niż pomiar w dniu wczorajszym przy 25,5 C. Patrzcie na temp na wykresie nie tylko na liczbę koni.
Czyli jeżeli wczoraj mielibyśmy podobne warunki to wynik byłby +15-17hp co daje okolo 430-435 hp.
Póki co w wyższej temp. auto zrobiło 0.3-0.4 lepiej niż przed remapem, a to chyba optymalny wynik.

Pomiar seria+ decat 14C. Więc co tu w serii nie domaga?
Obrazek


alduwiel napisał(a):
Lipa wyszła :/ moje stage 1 robiło 9.8 w 33 stopniach na rozpalonej autostradzie

Dobre programy robi koles od McGraba w Twojej okolicy. Tzn blizej niz do tc


A kiedy Ty miałeś serię? I czym robiłeś ten pomiar? ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - ktoś ukradł konie
PostNapisane: 13 czerwca 2020, 09:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Cold start masz wykodowane tylko rano czy to pośrednie po krótkim postoju też bo to najbardziej irytuje rano raz to można by przeżyć. Mi tuner wykonował poranne i było nadal słabo bo co staniesz na 5 minut to auto chodzi jak kosiarka i tak kilka razy dziennie mnie to wkurzało bo te samochody wzbudzają zainteresowanie sporo osób przygląda się jak wsiadasz i odpalasz pod sklepem a tu sieczkarnia. Bootmod wykodował wszystko i wkońcu jest jak w nornalnym aucie. Rano minuta ssania ale takiego normalnego bez halasu a potem zero jak już auto ciepłe odpala normalnie jak każdy samochód nawet jak postoi pół godziny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - ktoś ukradł konie
PostNapisane: 13 czerwca 2020, 10:17 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8447
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Z tego co się dowiedziałem, a nie wiem czy to prawda to serie m3 e9x niby na hamowniach drogowych osiagają lepsze wyniki niz na stacjonarnyych. Czy to prawda wynikająca z odpowiedniego dotlenienia na drodze? Nie wiem :)

Co do modow na wolnossacym to z tego co wiem to efekt daje poniesienie odcinki-moc rosnie wraz z obrotsmi

Mierzyłem rok temu w czerwcu jak byla ta fala upałow. Chyba nawet 34 było. Wyszlo raz 9.8 i powtarzalne 10.0 mierzone tą apką na telefon, ale okazalo sie tydzien pozniej ze moja ema jedzie identycznie jak obecna VitoMa była BanDai a jego byla mierzona na rl i wychodziło mu 10 w ostrym upale i 9.2 chyba w nocy wiec apka dobrze mierzy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - ktoś ukradł konie
PostNapisane: 13 czerwca 2020, 12:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1069
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Wybacz, ale nie uznaje pomiarów z innych urządzeń niż dragy/racelogic. Rozmawiamy o dziesiątych sekundy Temp/kąt nachylenia itd to wszystko ma znaczenie. Mi w tej apce wyszło 9,4 także wiesz ;)

U Ciebie był dolot, wydech + decat + kółka machtschnella i Bóg wie co w sofcie.
Co do hamowni to jak widać 17 koni różnicy w zależności od temp. Także ja nie sugerowałbym się tak mocno tym ile kucyków wyskoczy na wykresie. Cieszysz się z 440 pojedziesz sprawdzić na inna hamownie w innych warunkach i 420. Tak jak Mi Marcin powiedział, hamowania ma tylko pokazać czy auto reaguje na modyfikacje.
Oczywiście mógłbym nie wrzucać tego wykresu bo cyferki się nie zgadzają, ale myśle że warto o tym dyskutować i jednak patrzeć na niektóre pomiary z przymrużeniem oka.

Czekam na chłodniejszy dzień i trochę tlenu, wtedy zobaczymy ile uda się zbić.

Mały, też to zauważyłem że jak auto postoi ciepłe to na wolnych to wrzuca grzanie katów/sond. Z tego co mówił jest to wyłączone ale nie miałem okazji potestować

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 15 czerwca 2020, 19:04 przez JeD, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - ktoś ukradł konie
PostNapisane: 13 czerwca 2020, 13:12 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8447
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Program seria, jedynie błąd lamb byl opanowany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - ktoś ukradł konie
PostNapisane: 13 czerwca 2020, 13:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Alduwiel na 100% mialeś zmieniony soft mówię Ci to 30 raz. Nie każdy soft przesówa odcinkę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - ktoś ukradł konie
PostNapisane: 13 czerwca 2020, 13:45 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8447
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ten z wstr mowił co innego, ale jak bylo faktycxnie to juz sie nie dowiemy :)

Teoretycznie zalozmy ,ze był :) to jak by mozna nazwać moda na ktorego mnie zapraszał KrisC? Mowil, ze te 10 koni jelsi nie lepiej sie na bank wyciagnie podnoszac odcinkę. To co by to było jak nie stage 2? Tak więc napsialem, ze u mnie na stage 1 bylo tyle i tyle. Chyba trafnie? Stage 3 to mam teraz :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - ktoś ukradł konie
PostNapisane: 13 czerwca 2020, 18:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1754
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
alduwiel napisał(a):
Program seria, jedynie błąd lamb byl opanowany


Moim zdaniem nie ma opcji, żeby seria miała ~440 KM i robiła czasy jak Twoja wtedy :) Serie w manualu robią czasy po ok. 10,5 sek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - ktoś ukradł konie
PostNapisane: 13 czerwca 2020, 18:16 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8447
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Jest to calkiem prawdopodobne, ale zacytuję tego z wstr
,,nie wiem co jest, wychodzi jakis dziwny wynik blabla40 koni" odpowiadam co? Tylko 340 koni? Nie 440 koni i to dziwne bo odcinka nie ruszona tak wiec wyglada to na bląd pomiaru. Zmierzymy jeszcze raz." Po kilku pomiarach i takich samych dziwnie wysokich wynikach powiedział. ,,najwyrazniej zdrowy motor, takiej jeszcze nie mialem okazji mierzyć" mowię : ,, to moze coś juz bylo grzebane? " ,, nie bo to wolnossacy, odcinka nie ruszona" pokazywalem mu dolot i mowilem ze to moze dlatego to mowił ze mi zazdrosci bo za tę kasę to jakby wiedzial to by sam kupił. A ja mu na to, ze slysze te gadkę od kazdego ;)

Potem KrisC mowił mi ze coś musialo byc grzebane bo choćby błędu lamby nie ma więc to musialo być modzone, natomiast na bank idzie z tego wykrzesać coś więcej mocy i zebym wpadł do nich to się okaze ile. Pytalem ile to mowil, ze ciezko stwierdzić, ale 10 na bank. Ja się nie znam, niech się KrisC wypowie albo Przemek jak oni to widzą.

Kiedyś jak chialem modzic s6 c5 to mi tu tuner z Gecko cars jak jeszcze dzialali mowił ze w wolnossacym samym programem się duzo nie zrobi moze kilka koni, a czasem nawet i to nie wyjdzie. Mowil ze mozna podniesc moc przesuwając odcinke tylko czy silnik to wytrzyma?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - ktoś ukradł konie
PostNapisane: 16 czerwca 2020, 00:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1069
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Dzisiaj chłodniejszy wieczór (13C) więc wyskoczyłem na pomiary. Fotelik out, trochę więcej niż połowa baku - więc nie do końca optymalnie ;)
Ema powtarzalnie łamie 10szkę i średnio robi czasy o 0,4-0,5 lepiej niż przed stage 2 także jestem mega zadowolny z moda :ok:

Obrazek

Najlepszy 9.63 ale lekko z górki. Dragy zalicza do -1% więc jeszcze spory zapas ;)
Obrazek

9.70 na płaskim
Obrazek

Dzisiejsze pomiary, 10.22 mocno pod górkę.
Obrazek


I muszę się trochę odnieść do wyników innych forumowych emek.

Bandai napisał(a):
Trochę się zeszło no ale, wynik z hamowni + pierwsze próby RL, trochę o pomiarach:
Na aucie felgi chyba nie jakieś lekkie, opona 275 i 245, w bagażniku trochę gratów, bo pomiar prosto po powrocie z Term :rotfl: :rotfl:
w baku ćwiara paliwa, teren płaski, bardzo znikome nachylenie na odcinku pomiary, w sumie 2 przejazdy jeden 10,006, drugi poniżej 10, więcej nie jechałem, bo dziewczyna marudziła, że zimno jej stać na parkingu, a cel był złamać 10, wydaje mi się, analizując przejazd, że przy temperaturze 11 stopni, będę w stanie robić 9,8 powtarzalne, bo z 2 na 3 przeciągnąłem...

Jestem bardzo zadowolony z czasów, wrócę do pomiarów w temperaturze w okolicach 0 stopni, czas wrzucić coś do wymarłego działu kille :D
Obrazek
Obrazek


Jak widać Bandai tuż po modzie robił 9.9 w 11C przy 438 koniach i ćwiartce paliwa. Pewnie potem pobił ten czas, ale tutaj wiele zależy od temperatury.

Wniosek:
U mnie musi być >430ps. Troche nie fart, że auto odbierałem w parny dzień tuż przd burzą. Auto z rana wypluło 414 potem 410 a na koniec pomiarów 400... totalny brak tlenu. Chyba nie pozostaje nic innego jak wybrać się na rolki przy normalnej temp :oczami:

Jedynie Mały zachował trzeźwe myślenie i nie sugerował się wykresem tylko czasami :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - new best dragy
PostNapisane: 16 czerwca 2020, 07:28 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8447
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Z tego co wiem to potem BanDai maił lepsze wyniki. Niby 9.2 mi mowili jak bylem na spotkaniu w Łodzi, moze mi się pomyliło :)
Tak czy siak biorąc pod uwagę, fakt ,ze WitoM ma dragy i odkupil te em od Huberta a jeszcze ani jednego pomiaru nie wstawił mozna wnioskować, ze az tak dobrze jak te 9.2 te m3 nie jezdziło :) oczywiscie to tylko moje domniemania. Ale miec dragy i miec m3 i nie mierzyć to coś tu smierdzi ;)


Ostatnio edytowano 16 czerwca 2020, 07:30 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - new best dragy
PostNapisane: 16 czerwca 2020, 07:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 694
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
jest dobrze :ok:

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - new best dragy
PostNapisane: 16 czerwca 2020, 07:45 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30114
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
jest :ok: to najwyżej zrób kolejny pomiar w niskiej temp dla fanów cyferek :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - new best dragy
PostNapisane: 16 czerwca 2020, 07:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
Z tego co wiem to potem BanDai maił lepsze wyniki. Niby 9.2 mi mowili jak bylem na spotkaniu w Łodzi, moze mi się pomyliło :)
Tak czy siak biorąc pod uwagę, fakt ,ze WitoM ma dragy i odkupil te em od Huberta a jeszcze ani jednego pomiaru nie wstawił mozna wnioskować, ze az tak dobrze jak te 9.2 te m3 nie jezdziło :) oczywiscie to tylko moje domniemania. Ale miec dragy i miec m3 i nie mierzyć to coś tu smierdzi ;)


Nie wrzuciłem ponieważ jak się okazało, auto na ten moment cofa zapłon o -5 stopni i ma jakieś 350hp nie 450hp więc robi około 12s 100-200...Jak będzie sprawne to cos wrzucę, dziś zmiana świec bo stare są w kiepskim stanie I to pewnie w nich tkwi problem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - new best dragy
PostNapisane: 16 czerwca 2020, 09:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1754
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
No i kozacko :ok: 0,5 sek to tyle co u mnie w przedziale 100-200 mody dały


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - new best dragy
PostNapisane: 16 czerwca 2020, 10:18 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
WitoM napisał(a):
alduwiel napisał(a):
Z tego co wiem to potem BanDai maił lepsze wyniki. Niby 9.2 mi mowili jak bylem na spotkaniu w Łodzi, moze mi się pomyliło :)
Tak czy siak biorąc pod uwagę, fakt ,ze WitoM ma dragy i odkupil te em od Huberta a jeszcze ani jednego pomiaru nie wstawił mozna wnioskować, ze az tak dobrze jak te 9.2 te m3 nie jezdziło :) oczywiscie to tylko moje domniemania. Ale miec dragy i miec m3 i nie mierzyć to coś tu smierdzi ;)


Nie wrzuciłem ponieważ jak się okazało, auto na ten moment cofa zapłon o -5 stopni i ma jakieś 350hp nie 450hp więc robi około 12s 100-200...Jak będzie sprawne to cos wrzucę, dziś zmiana świec bo stare są w kiepskim stanie I to pewnie w nich tkwi problem...


Ale korzystając z tego, że jestem w Łodzi (jakiś spot? :D) to będziemy naprawiać, więc już jutro będzie z 600, kompresor wpadnie pod maskę (na początku taki od dmuchania powietrza do kół ale od czegoś trzeba zacząć)
:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD --> E92 M3 LCI Sophisto Grau/STAGE 2 - new best dragy
PostNapisane: 16 czerwca 2020, 11:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2192
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
kai napisał(a):
WitoM napisał(a):
alduwiel napisał(a):
Z tego co wiem to potem BanDai maił lepsze wyniki. Niby 9.2 mi mowili jak bylem na spotkaniu w Łodzi, moze mi się pomyliło :)
Tak czy siak biorąc pod uwagę, fakt ,ze WitoM ma dragy i odkupil te em od Huberta a jeszcze ani jednego pomiaru nie wstawił mozna wnioskować, ze az tak dobrze jak te 9.2 te m3 nie jezdziło :) oczywiscie to tylko moje domniemania. Ale miec dragy i miec m3 i nie mierzyć to coś tu smierdzi ;)


Nie wrzuciłem ponieważ jak się okazało, auto na ten moment cofa zapłon o -5 stopni i ma jakieś 350hp nie 450hp więc robi około 12s 100-200...Jak będzie sprawne to cos wrzucę, dziś zmiana świec bo stare są w kiepskim stanie I to pewnie w nich tkwi problem...


Ale korzystając z tego, że jestem w Łodzi (jakiś spot? :D) to będziemy naprawiać, więc już jutro będzie z 600, kompresor wpadnie pod maskę (na początku taki od dmuchania powietrza do kół ale od czegoś trzeba zacząć)
:D



Dajcie znać, tez dzisiaj swoje odbieram z świec i oleju.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL