Witam,
Podłączę się do tematu.. walczymy z kolegą z bardzo podobnym problemem w jego BMW i już rozkładamy ręce... może udało Ci się dojść do tego co było problemem u Ciebie w samochodzie?
W skrócie opiszę co i jak: BMW e91 automat 2009 rok 318i / realny przebieg 260 tys km.
Po zakupie auta, lekkie szarpanie silnika + jak by był ospały samochód.
Wymiana 4x świece, cewki na nowe, czujnik "powietrza" ? Auto jak by się ożywiło, ma moc jednak przygasa na postoju / przy wolnych prędkościach głównie na "D" .. / na trybie "P" wydaje się ok.
Dużo bardziej odczuwalne jest przygasanie przy większym obciążeniu silnika / np. włączona klimatyzacja, nawiewy na dużą prędkość itd -> wtedy występuje to częściej.
Auto odstawione do mechanika w Krakowie ( Pim Auto serwis ) -> chłopaki stwierdzili, że wychodzi błąd NOX'a i to jest przyczyną + trzeba wykonać adaptację silnika a jak jest ten błąd to się nie da.
Wymieniony NOX na oryg -> zrobiona adaptacja .. dalej to samo.
W Pim stwierdzili, że uszkodzony jest 1 wtrysk / a drugi słabszy więc wypada je wymienić, na pewno 1 / bezpieczniej 2 -> a najlepiej to 4.
Założone 2 nowe wtryski -> problem nadal występuje. Panowie w PIM stwierdzili, że trzeba wymienić kolejne 2 wtryski i będziemy szukać dalej..
Dlatego kieruję pytanie do Was / Ciebie zanim zostanie wymienione pół części w samochodzie na nowe ( albo zezłomowany

) czy udało Ci się rozwiązać problem / ew. ktoś ma jakieś bardziej trafne sugestie ? Za sugestie która rozwiąże problem z chęcią bym się odwdzięczył $$$.