BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 10:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 20 marca 2021, 15:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Czestochowa
Witam już 2 tygodnie walczę nie mogę odpalić auta kręci A po 3 sekundach pada co mam zrobić pomocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 20 marca 2021, 17:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Może coś więcej ? Jakie auto jaki silnik... ? podpinałeś autko pod kompa ? Po Twoim poście wnioskuję że nie zrobiłeś nic poza kręceniem kluczykiem w stacyjce...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 20 marca 2021, 19:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Czestochowa
A więc tak silnik n46b20 podpięty do kompa 0 błędów auto zapala na 3 sekundy po czym gaśnie i ponowne zakręcenie efekt jak by kręciło bez świec (luźno) po 15 lub 20 minutach powtórka znów łapie na 3 sęk i znowu powtarza się to samo.Po wykreceniu świece mokre iskra też jest dziś wymieniłem czujnik położenia wału krokowego.Kluczyk też sprawdzony imobilaizer działa w kluczyki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 20 marca 2021, 23:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1104
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Paliwo jest? Lpg?

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 20 marca 2021, 23:13 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Czestochowa
Benzyna nigdy nie miał lpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 21 marca 2021, 09:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Problem z valveteonic, który błędnie steruje zaworami dlatego gubi ciśnienie.
Na odległość nikt Ci nie zdiagnozuje szukaj mechanika który zna te porąbane silniki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 21 marca 2021, 11:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
A jeszcze szybciej, milej i przyjemniej swap na R6 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 21 marca 2021, 11:59 
Offline
Specjalista

Posty: 2695
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Silnik po wymianie rozrządu?

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 21 marca 2021, 12:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 381
Moje BMW: E92 335D
Kod silnika: M57D30N2
Garaż: Było:
E90 330d
E46 330i
E36 318i
E36 323i
E36 318i
A pompa paliwa, sprawdzałeś ciśnienie?

_________________
zibi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 21 marca 2021, 13:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Czestochowa
Tak po wymianie rozrządu napinacza, pompe słychać ale ciśnienia nie sprawdzałem jeszcze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 21 marca 2021, 14:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1869
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
Valvetronic do diagnostyki. Kalibracja silniczka od valvetronica przeszła pozytywnie?

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 21 marca 2021, 14:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Czestochowa
A jak ten silniczek powinien działać czy po przekręceniu kluczyka powinno go być słychać czy nie bo wydaje mi się że wcześniej go słyszałem a teraz cisza ,natomiast jak go kompem włączę to go słychać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 21 marca 2021, 16:45 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 27
Posty: 27
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e30
Kod silnika: M52B28tu
Garaż: Moje E30
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=102&t=168745
Miałem ten sam problem. Smok oleju masz pewnie popękany i jego kawałki oraz części poprzednich ślizgów rozrządu dostały się w pompę oleju. Zawór przelewowy w pompie się zaciął i ciśnienie oleju nie mając gdzie się wydostać idzie w popychacze zaworów. Sprawdź ciśnienie oleju (będzie dość ciężko bo czujnik jest pod kolektorem). Tak że pewnie czeka cię zdjęcie misy olejowej i rozebranie pompy, możliwe, że popychacze też są do wymiany bo olej je rozerwał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 21 marca 2021, 17:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Czestochowa
Silnik był wyciągany miska olejowa była ściągana smok miał popękane sitko ale całe było nic nie pociągnęło do pompy wymieniłem smok zawór był czyszczony podczas kręcenia kontrolka oleju gaśnie ,ślizg miał złamane dwa kawałki które były w misce olejowej i zostały wyciągnięte i przypasowane do starego ślizgu więc do pompy też nic się nie dostało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 21 marca 2021, 18:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1869
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
odłącz czujnik wałka mimośrodowego i zobacz co się będzie działo

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 21 marca 2021, 19:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Czestochowa
Również był odpinany efekt ten sam silnik nie odpala silniczek vvt też odpinałem i w tedy pokazuje się błąd z niego po skasowaniu błędu silnik dalej nie odpala a błędów żadnych nie pokazuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 21 marca 2021, 19:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
To pewnie uszkodzona pompa oleju standard.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 21 marca 2021, 21:45 
Offline
Specjalista

Posty: 2695
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
onyx75 napisał(a):
Silnik był wyciągany miska olejowa była ściągana smok miał popękane sitko ale całe było nic nie pociągnęło do pompy wymieniłem smok zawór był czyszczony podczas kręcenia kontrolka oleju gaśnie ,ślizg miał złamane dwa kawałki które były w misce olejowej i zostały wyciągnięte i przypasowane do starego ślizgu więc do pompy też nic się nie dostało

Zdemontuj i rozbierz pompę oleju. To, że w smoku nic nie było, nie oznacza, że w samej pompie nic nie ma.



Odłącz wtyczki z zaworów VANOS i sprawdź czy coś się zmieni. Nie gwarantuje to w pełni diagnozy, ale powinno zablokować sterowanie Vanosami. Jeśli po tym będzie to działać to zajrzyj do pompy oleju.
Wtyczki zaworów odłącz przed pierwszym rozruchem

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 22 marca 2021, 12:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Czestochowa
Witam ponownie dzisiaj sprawa wygląda następująco silnik nie załapuje nawet na 1s i wyskoczył błąd
2F44 CDKWFS - EWS3.3 manipulation protection którego nie da się skasować


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem 2 tygodnie już walczę
PostNapisane: 22 marca 2021, 16:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Oddaj do mechanika który ogarnia BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL