BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 10:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E61] 525d ciężko odpala po dniu postoju
PostNapisane: 4 czerwca 2020, 18:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 54
Lokalizacja: Trawniki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Siema ! , mam problem związany z ciężkim kręceniem rozrusznika , mianowicie gdy się pojeździ samochodem to auto odpala w miarę normalnie ale gdy postoi trochę np dzień dwa to kręci jakby chciała i nie mogła. Akumulator nowy AGM zakodowany i zarejestrowany . Co zauważyłem to to, że po uśpieniu się auta nawet jak jest zamknięte to po pewnym czasie słychać jak przepustnica się otwiera , taki charakterystyczny pisk i auto jest wybudzone ale zamknięte , nie wiem co powoduje wybudzenie... Później się usypia na amen i dopiero jak otworzę z pilota to auto się wybudza . Kolejna sprawa jest taka, że spod maski ciężko naładować akumulator , sprawdzałem połączenie kabla minusowego pod silnikiem jest jak nowe , sprawdzałem nawet kabel a raczej jego złącza które idą w bagażniku i pod podłogą i również wyglądają jak nowe a mimo tego w bagażniku auto mogę naładować szybciej a pod maską tragedia prawie wogóle się nie ładuje a drugi mniejszy prostownik nawet nie wykrywa napięcia pod maską i to samo tester do akumulatorów . Moje auto kwalifikuje się do wymiany kabla lub jego sprawdzenie (co już zrobiłem sam) , może sam kabel jest już ujowy , że tak się dzieje i z ładowaniem akumulatora (w końcu ten sam kabel który idzie od alternatora jest również przy złączu pod maską) i z słabym kręceniem rozrusznika po prostu na czerwonym kablu sprada napięcie bo jest słaby ? . Podpowiedzcie co mam zrobić bo zaczyna mnie to już irytować, że ciągle napięcie na aku po jednym dniu postoju wynosi 11.80v a auto kręci jak stary ciągnik żeby odpalić .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E61] 525d ciężko odpala po dniu postoju
PostNapisane: 5 czerwca 2020, 20:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 141
Lokalizacja: Murowana Goślina
Moje BMW: E61 530D E36 316
Kod silnika: M57 M43
W pierwszej kolejności do sprawdzenia pobór prądu na postoju oraz czy jest odpowiednie ładowanie - 14,2V i więcej, trzecia sprawa -kabel na krótko z akumulatora do rozrusznika lub choćby do punktu + pod maską.

_________________
Obrazek BMW E36 316i M43
Obrazek BMW E61 530D M57N


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E61] 525d ciężko odpala po dniu postoju
PostNapisane: 6 czerwca 2020, 09:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 54
Lokalizacja: Trawniki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
tomkoff napisał(a):
W pierwszej kolejności do sprawdzenia pobór prądu na postoju oraz czy jest odpowiednie ładowanie - 14,2V i więcej, trzecia sprawa -kabel na krótko z akumulatora do rozrusznika lub choćby do punktu + pod maską.



Pobór prądu był w porządku sprawdzałem jakiś czas temu, z tym kablem od aku do rozrusznika nie sprawdzałem , a sprawdzę ! dzięki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E61] 525d ciężko odpala po dniu postoju
PostNapisane: 30 marca 2021, 09:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: E46
Kod silnika: xxx
Mam podobny problem, kupilem niedawno auto, sprzedawca zapewniał ze akumulator dopiero co wymieniany ale chyba to jednak chyba mocno mijał się z prawdą, chyba po prostu nowy akumulator kupię, mechanik mi polecił jenoxa gold, jeszcze nie miałem okazji mieć aku tej marki ale chyba się skuszę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL