Witam posiadam e36 coupe. W vinie był 1,8 is ktoś włożył później m50b20 bez vanosa, lecz założył listwę wtryskowa , kolektor, przepustnice, przeplywke i kompa z m50b25 i połączył wszystko wiązka z e34 automat.
Na kompie 0 261 200 402 auto chodziło dziwnie przerywało jak by na cztery gary chodziło, dodatkowo werze podciśnienia i wody były źle podłączone. Ogarnalem to i założyłem kompa 0 261 200 400 auto ożyło chodziło w miarę, łez na ciepłym silniku trzęsie silnikiem aż czuć to na całym aucie, po jeździłem okazało się ze pali 28 na 100km.
Zalozylem nowa sondę na wydech, nie pomogło. Podłączyliśmy kompa żadnych błędów, napięcie sondy 0,01/0,02 nie wiem czy dobre. O żywiłem lpg spalanie na lpg spadło do normy. Ale dalej po rozgrzaniu trzęsie silnikiem. Doradzono mi zmianę kompa na 0 261 200 405. Lepiej odpala ale ciężej się wkreca na obroty. Wróciłem do kompa 0 261 200 400. Auto postawiłem do garażu na wymianę skrzyni, postalo 3 miesiące. Odpaliłem chodziło jak trzeba przez 20 min, później całkiem straciło moc, chodziło raz dobrze jak kiepsko. Zacząłem od zmiany świec, fajek, podmianka cewek. Na odpalonym silniku odpinalem cewki i poszło spięcie silnik zgasł i zegary tez padły oprócz podświetlenia nic nie działa. Zmieniałem czujnik wału i walka żadnej zmiany. Dalej ciężko się wkręca i dziwnie chodzi teraz nawet na lpg pali 20l. Sprawdzałem szczelność dolotu okazał się szczelny 100%.
Pytanie do was jaki komp powinien u mnie siedzieć ?
Czy zmiana wiązki na taka z e36 coś pomoże ?
Listwa wtryskowa zamieniona.
Zdejmować kolektor z 2,5 i przeplywke ? I założyć z 2.0?
Czytałem żeby zmienić czujnik wody dla komputera ten niebieski zmieniać ?
Proszę o jakie kolwiek podpowiedzi
