BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 listopada 2024, 20:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 662 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 23 lutego 2022, 15:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3273
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
bardzo fajny such klipscha w tle. Ja mam obecnie stereo klipscha 4x8" i też planuje 115 bądź 150 dać do tego albo na RF7 zmienić :D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 6 marca 2022, 11:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
grabolek363 napisał(a):
bardzo fajny such klipscha w tle. Ja mam obecnie stereo klipscha 4x8" i też planuje 115 bądź 150 dać do tego albo na RF7 zmienić :D

temat rzeka ;) u mnie w pokoju stoi 2x 115 ;) tak wiec lekki overkill :D

a w miedzy czasie kontynuuje wymiane dobrych czesci na nowe :D
Dzieki uprzejmoscie Hakelberego dostalem pake z juesej
Silikoniki bimmerworld
Obrazek

Zestaw uszczelek ukladu chlodzenia, wspomagania i smg z vitonu, czyli bedzie spokoj z cieknacymy kwadratowymi uszczelkami

Obrazek

Pompa wody hepu i zamiennik orginalu termostatu w opakowaniu borg warner byl wahler

Obrazek

zestaw kolek i napinaczy ina

Obrazek

Siatki z gabkami filtrujacymi na trabeczki ;) i maly preview jak to bedzei wygladac
Obrazek
Obrazek

No i recznie wypolerowany przezemnie vanos zeby wspolgralo z reszta pod maska ;)

Obrazek

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 6 marca 2022, 16:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 84
Lokalizacja: ZGL
Moje BMW: E36
Kod silnika: m52b25
Garaż: E36 316i 92'
E38 740i 95'
E36 318is 93'
GL 320 CDI 07'
Elementy po polerowaniu wyglądają kosmicznie w szczególnie Vanos, niestety mi nie starczyło cierpliwości na takie wykończenie. Jeżeli mogę zapytać to dlaczego go wyciągałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 7 marca 2022, 10:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
JagerE30 napisał(a):
Elementy po polerowaniu wyglądają kosmicznie w szczególnie Vanos, niestety mi nie starczyło cierpliwości na takie wykończenie. Jeżeli mogę zapytać to dlaczego go wyciągałeś?

Nie wyobrazalem sobie zrobic to na odpowiednim poziomie bez wyciagania, a druga sprawa mam na miejscu blokady rozrzadu i potrafie go ustawic, a tak jak z wszystkim im wiecej razy cos robimy tym czlowike jest w tym lepszy dlatego zdjecie vanosa dla mnie to nie byla przeszkoda.
Niestety troche grubsza sprawa sie pojawila na dniach o ktorej niedlugo napisze jak tylko sie cos potwierdzi

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 8 marca 2022, 21:11 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 3997
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Santino, ale ten plastik pod Vanos też mogłeś spolerować :D Nie, no kosmicznie wygląda, aż żal będzie odpalać.

Co tam wyszło nieoczekiwanie?

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39, 51.1s F10
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 11 marca 2022, 11:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Lincoln napisał(a):
Santino, ale ten plastik pod Vanos też mogłeś spolerować :D Nie, no kosmicznie wygląda, aż żal będzie odpalać.

Co tam wyszło nieoczekiwanie?

Nie oczekiwanie wyszlo ze znalazlem rysy na krzywkach (3 krzywki) walka wydechowego ktorych wczesniej nie bylo kiedy regulowalem luz zaworowy a to bylo 2 sezony temu.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zaczalem rozkminki i szukanie, cisnienie oleju mierzylem wczensniej wkrecajac zegar w podstawe filtra oleju i cisnienie nawet bylo ponad norme. Luzy zaworowy miescily sie nadal w tolerancji. w filtrze oleju brak jakis niepokojacych rzeczy.
Na angielskim forum M3jkowym trafilem na kilka postow ze podobne historie sie przytrafily ludkom na oleju millersa ktory ja tez mialem zalany, pierwsza zmiana oleju byla na 10w60 CFS a druga na 10w60 nt+
Pisalem z Rafalem od ktorego bralem olej i wg niego nie ma takie opcji ze to wina oleju, ale mimo wszystko probka zostala wyslana do analizy do laboratorium, na wyniku wyszlo ze w oleju znalezli dosc sporo wody i glikolu a olej mimo ze nie ma juz orginalnych paramatrow (blizej do 10w50) to wartoscia dodatkow jest ok, i ze zalecaja zmiane oleju oraz sprawdzenie uszczelki pod glowica

a ze mialem czesciowo rozebrany motor, i fakt ze s54 predzej czy pozniej przepala uszczelki miedzy cylindrami i w sumie jeszcze troche czasu do sezonu to zdecydowalem ze zdejmuje glowice (mimo ze podczas dwoch pomiarow kompresji wyszlo rowno po 13bar na kazdym cylindrze)

Uszczelka byla w dobrym stanie bez sladow jakis przedmuchow, widac ze orginal nikt tam nie grzebal
glowica oddana do zmierzenia szczelnosci i jest ok, jest obecnie rozebrana zawory po stronie ssacej ladne czyste, po stronie wydechowej dosc sporo nagaru i delikatnych wrzerow na przeylgniach ktore beda docierane.
Blok ok bez pekniec na cylindrach widac orginalna powierzchnie honowania, pomierzona plaszczyzna w wielu przekatnych i listek 0.03 to najgrubszy jaki wchodzi.
Jedynie co to mialem wrazenie jak by niktore sruby byly luzniejsze, i co dziwne kilka sruby bylo suchych a wiekszoc mokrych od oleju.

Tak wiec juz sam zglupialem, czy cala ta robota bez sensu i tylko dodatkowe koszta. tak czy inaczej plan jest taki ze glowica bedzie wyczyszczona, splanowana i poskladana na nowo, wszystkie nowe uszczelki, sruby.

Walki bede chcial spolerowac krzywki ktore maja rysy. zaleje olej i filtr na jakies 1000km do przeplukania, i docelowo kupilem penrita 10w60 10 TENTHS PREMIUM. przy kazdej zmianie wysle olej do analizy i mam nadzieje ze rysy nie beda postepowac i sprawdzimy co dalej
bede wrzucac fotki z dalszych prac
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 11 marca 2022, 17:57 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3273
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
fuuu jaka kijowa historia... współczuje, ale mimo wszystko pocieszające jest to, że sprawdziłeś to w "porę" żeby nie jeździć na rozrzedzonym oleju, ponad to sprawdziłeś kondycje silnika i dasz nową uszczelkę pod głowicę, poskręcasz wsio do kupy zgodnie ze sztuką:P

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 13 marca 2022, 17:29 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 3997
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Hmmm, całkiem gruby temat. Jest gdzieś możliwość sprawdzenia ciśnienia w głowicy?
Jak analiza wskazała na płyn to może być to, bo dziwny kolor mają krzywki, a "masełka" pod korkiem nie było?

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39, 51.1s F10
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 14 marca 2022, 11:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
grabolek363 napisał(a):
fuuu jaka kijowa historia... współczuje, ale mimo wszystko pocieszające jest to, że sprawdziłeś to w "porę" żeby nie jeździć na rozrzedzonym oleju, ponad to sprawdziłeś kondycje silnika i dasz nową uszczelkę pod głowicę, poskręcasz wsio do kupy zgodnie ze sztuką:P

na tym oleju mialem przejechane z 2tys km z hakiem, czesc wody mogla sie skroplic po dluzszym zimowym postoju ale skad glikol to nie mam pojecia skoro wszystko jest dobrze
Lincoln napisał(a):
Hmmm, całkiem gruby temat. Jest gdzieś możliwość sprawdzenia ciśnienia w głowicy?
Jak analiza wskazała na płyn to może być to, bo dziwny kolor mają krzywki, a "masełka" pod korkiem nie było?

Z tego co mi wiadomo to nie bardzo, s54 ma zawor regulujacy cisnienie do gory silnika tak zwany cpv, wymieniany byl na nim oring przy okazji zmiany panewek ale tak mysle czy moze nie kupic nowego i zmienic dla spokojnej glowy, drugie zabezpieczenie to przez za wysokim cisnieniem i jest w pompie oleju i tam jest tloczek ktory upuszcza do miski, ten tloczek zmieniem rowniez przy wymianie panewek.
masla pod korkiem brak

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 15 marca 2022, 20:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 84
Lokalizacja: ZGL
Moje BMW: E36
Kod silnika: m52b25
Garaż: E36 316i 92'
E38 740i 95'
E36 318is 93'
GL 320 CDI 07'
Z głowicą to bardzo dobry ruch. Niestety wycierające wałki i popychacze dzwigniowe w s54 to dość spotykany temat.
Odnoś tłoczka pompy oleju to jest sens? Nowa pompa Pierburga to koszt 1700zł. Sam ostatnio kupiłem dwie do moich silników. Na pomie logo bmw i zeszlifowany nr.
Natomiast jeżeli chodzi o olej to osobiście ufam tylko 10w60 od Shella. Pozdrawiam i życzę sukcesów z wymiana uszczelki :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 16 marca 2022, 22:04 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 3997
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Santino napisał(a):
Z tego co mi wiadomo to nie bardzo, s54 ma zawor regulujacy cisnienie do gory silnika tak zwany cpv, wymieniany byl na nim oring przy okazji zmiany panewek ale tak mysle czy moze nie kupic nowego i zmienic dla spokojnej glowy, drugie zabezpieczenie to przez za wysokim cisnieniem i jest w pompie oleju i tam jest tloczek ktory upuszcza do miski, ten tloczek zmieniem rowniez przy wymianie panewek.
masla pod korkiem brak


Zbyt wysokie ciśnienie nie zrobi takich uszkodzeń. Musiałbyś na RF podpytać znawców co by mogło spowodować takie uszkodzenie wałków bez wskazywania swoich analiz.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39, 51.1s F10
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 10 kwietnia 2022, 13:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Prace troche trwaly bo jak zwykle trzeba bylo poczekac na czesci na majstrow, i samemu sie nie spieszylem z skladaniem bo chcialem zrobic porzadnie z dbaloscia o detale
zaczalem prace od rozebrania czapki, sprawdzona szczelnosc, jak sie okazalo ze jest ok to odebralem ja i zabralem sie do roboty
kanaly ssace sa po fabrycznym portingu tak wiec nic tam nie ruszalem natomiast wydechowe to zwykly nie obrobiony odlew, tak wiec delikatny porting i polerowanie kanalow jak i komory spalania i zaworow
na tym sie wzorowalem
https://www.enginelabs.com/engine-tech/ ... nder-head/
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tloki wygladaly dosc kiepsko widac grubo tam lecialo oliwy z odmy, uzywalem do czyszczenia srodka xado carbon cleaner, i na zmiane wlokniny miekkiego skrobaka, i odkurzacza do wyciagania syfu zeby nie zabic pierscieni
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Uszczelki elringa jako ze jest to producent oe, sruby glowicy bralem ori bo sa nie wiele drozsze niz zamiennik
skladane na loctite ktory zapobiega wydmuchiwaniu, blok pomierzony i na szczescie po wyskrobaniu i przeszlifowaniu papierkami nadawal sie do dalszej wspolpracy

Obrazek

[url=https://ibb.co/hFvrw63]Obrazek[url]
Obrazek
Obrazek

w miedzy czasie wyslalem wszystkie widoczne srubki silnika do chromowania
elektryk oddal mi alternator po pelnej regeneracji, nowy wirnik, szczotki lozyska etc
Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek

A tak wyglada poskladana calosc, bylo troche zabawy z ustawieniem zaworow bo musialem robic dwa razy, wymyslilem ze zrobie z glowica na stole bo bedzie latwiej, ale po zalozeniu jej na gotowo spieciu rozrzadu i dokreceniu wszystkiego odpowiednimi momentami luzy sie rozjechaly i musialem robic wszytskie od nowa.

Zalalem motor 5w50 elfa na przeplukanie po jakis 500km mam plan go zlac i docelowy bedzie 10w60 penrite. doszedl korek z magnesem.

Auto juz odpalone i poczatkowe problemy z wypadaniem zaplonow okazalo sie ze musialem przepustnice wyregulowac jeszcze raz.
silnik chodzi rowniutko co mnie cieszy i adaptacje vanosow wychodza bardzo ladnie.

Juz wczesniej zalozlem nowy akumulator cisnienia vanosa, jak rowniez elektorzawory zostaly wyslane do fachowca na przejrzenie zimnych lutow i przejrzenie wszystkiego

W nastepnym kroku bede podpinal map sensor i czujnik iat. i w sumie najwieksza dla mnie sprawa to wgranie calego softu csl plus ustawienie w mapie walkow dla serii.
do tego finalne oslony wjada nadmuchy powietrza i ogolna kosmetyka :) tak wiec stay tuned ;)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 11 kwietnia 2022, 07:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30114
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
szacun za taką robotę :super:

pracuje pięknie :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 11 kwietnia 2022, 11:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3273
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
Ale dobra robota, ładnie poczyszczone :ok:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 11 kwietnia 2022, 20:32 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 3997
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Santino, dobra robota i porządna relacja zdjęciowa :ok:

Miałem tego Penrite - bez rewelacji (kilka lat wcześniej miał kosmiczną klasę 10w-70, ale wg naszych norm nie łapał się i musieli zejść 10w-60)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39, 51.1s F10
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 12 kwietnia 2022, 07:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 93
Bo Penrite w Australii jest niczym u nas Orlen czy Lotos. Dla Polaków Penrite to nie wiadomo co, bo ładne opakowania, chwytliwe opisy produktów i fakt, że egzotyk importowany z Australii (co przekłada się na jego cenę)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 13 kwietnia 2022, 15:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Dzieki Panowie
co do oleju to kierowalem sie wyborem zeby mial duza zawartosc cynku, co jest porzadane przy przytkach zaworowych
"Premium 10 jest olejem silnikowym klasy premium, wyprodukowanym w oparciu o bazę olejową składającą się w 100% z PAO oraz Estrów wraz pakietem dodatków FULL ZINC + (zawartość ZDDP > 1800 ppm)"

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 13 kwietnia 2022, 15:24 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2213
Santino, spróbuj Mitasu Racing następnym razem.

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 13 kwietnia 2022, 21:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Santino napisał(a):
Dzieki Panowie
co do oleju to kierowalem sie wyborem zeby mial duza zawartosc cynku, co jest porzadane przy przytkach zaworowych
"Premium 10 jest olejem silnikowym klasy premium, wyprodukowanym w oparciu o bazę olejową składającą się w 100% z PAO oraz Estrów wraz pakietem dodatków FULL ZINC + (zawartość ZDDP > 1800 ppm)"


Ja też kupiłem Penrite, ale mi polecił go znajomy, który ma golfa TSI bodaj 470 koni i stwierdził po kombinacjach z różnymi olejami, że Penrite trzyma najniższą temperaturę... Nie wiem ile w tym prawdy, ale nie zaszkodzi spróbować ;)

Robota z silnikiem sztos, ale w tym projekcie nic tak nie robi jak to wnętrze! Kosmiczny wóz, gratuluje! :padam:

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->> M3 e46 competition | Dryice blasting podwozia 29
PostNapisane: 8 maja 2022, 11:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
kolejna porcja modow ;)

Map sensor i czujnik iat wpiete w kostke :)
Obrazek

Wlecial elektryk spala zamiast visco zapiete pod regulator wentylatora klimy w ori obudowie
Obrazek

Troche malowania ;) pokrywa zaworow w m splatter ;) i na felge wlecial magnesium blue z palety volka
Obrazek
Obrazek

W listwy osdobne progowe zrobione silikonowe naklejki w chromie clubsport
Obrazek
Obrazek
Obrazek

kupilem druga lampe zeby przerobic ja, wydrukowany wlot powietrza na 3d i zapiete oba razem ze wlotem zderzaka pod rury prowadzace zimne powietrze na trabki
Obrazek
Obrazek

Next step to wymiana oleju, wgranie oprogramowania csl i strojenie :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 662 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL