BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 09:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 320 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 10:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Pruszków
A to sa zestawy co zaklucaja radio? U mnie jest wszystko ok.
Co do koloru zarnika 8000 to wlasnie mi rowniez sie to nie podoba (swieci na jakis brzydki niebieski). No i rzucasz sie w oczy miskom majac takie ladne kolorowe swiatelka...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 15:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
czy ja wiem czy tak sie rzucasz w oczy Panom niebieskim ... Codziennie przynajmnije 3-4 razy dziennie mijam chlopakow z suszarka i zarowno w nocy jka i w dzien i nigdy nic sie nie stalo;) Z reszta mam orginalne lampy xenonowe ze spryskiwaczami i samopoziomowaniem , wiec nie maja sie o co przyczepic z eszta oni sa tak nie kumaci ze wystarczy powiedziec ze ci sie zarnik konczy i tak swieci ;) Poza tym na soczewce to pol biedy najgorzej jak nie masz soczewki to wtedy jest taki paskudny niebieski jak na choince albo neonie ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 19:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: wawa okolice
--=CZARNY=-- napisał(a):
kieluś, udało sie z fotką udało :D słuchaj to jak tak dobrze ci idzie z tym wystawianiem foto to cyknoł bys teraz fotke jak one swieca na aucie ?? ;)


Obrazek

sorka za jakość zdjęcia zrobione w biegu :] normalnie światło jest bardziej skupione :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2008, 15:34 
Ja u siebie mam 6000 K. Daje o wiele mocniejsze światło niż 8000 K. Zakładałem do mojej xenony w Mysłowicach www.well-done.pl i dla porównania założyli mi do jedego reflektora 6000 a do drugiego 8000 bo nie mogłem się zdecydować :rotfl: Jak zobaczyłem różnicę to stwierdziłem, że nia ma porównania. 8000 przy 6000 wysiada ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2008, 20:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 72
Lokalizacja: PiĂączĂłw
Darek (De) Żmija napisał(a):
Ogólnie :
-ludzie zakładają xenony do 6000K w celu zwiększenia bezpieczeństwa (bo lepiej oświetlona droga to większe bezpieczeństwo) ,
-numeracje wyższe niż 6000K : zaczyna się "szpan" a bezpieczeństwo zeszło na drugi tor.

Jeśli więc chcemy więcej widzieć w nocy, poza miastem, to zakładamy xenony do 6000K.



Zgadza sie troszke w tym szpanie jest racji :hyhy: ale i tak ronica pomiedzy H1 a xenonem 8000K jest miazdzaca...tak szczerze to mozna powiedziec ze 8000K to taki kompromis miedzy szpanem, a prawdziwym celem przeznaczenia xenonu ;)

pozdrawiam

_________________
Obrazek

Project in progress!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2008, 16:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
Już wypowiadały się osoby ,które miały wsadzone 8000K i z nich zrezygnowały na rzecz 6000K. Ponoć różnica na korzyść 6000K ogromna.

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2008, 18:06 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
No ja sie przesiadlem z ori 4300k fabrycnych na 8000k kupilem same zarniki, i nie powiem z zewnatrz auto wyglada oryginalnie, soczewka ladnie swiatlo skupia, nie mam samooslepienia, zmywania jest wiec miski sie nie czepiaja, ale gdy przychodzi noc... no to juz tak fajnie nie jest, swiatlo jest za malo mocne, tzn dalej mocniejsze od halogenow ale jakos tak malo widac niebiekie swiatlo to nie to samo vco biale... zasieg niby ten sam rozlozenie itp ale moc swietlna jest slabsza;/ Ja tez niedlugo chyba na 6000k sie przesiade

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2008, 00:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 1251
Lokalizacja: Lubsko
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=54536
bibi napisał(a):
Już wypowiadały się osoby ,które miały wsadzone 8000K i z nich zrezygnowały na rzecz 6000K. Ponoć różnica na korzyść 6000K ogromna.


Prawda prawda też się przesadłem z 8000k na 6000k chcę jeszcze wypróbowac 4300k. :)

[ Dodano: 22 Luty 2008, 00:01 ]
bibi napisał(a):
Już wypowiadały się osoby ,które miały wsadzone 8000K i z nich zrezygnowały na rzecz 6000K. Ponoć różnica na korzyść 6000K ogromna.


Prawda prawda też się przesiadłem z 8000k na 6000k chcę jeszcze wypróbowac 4300k. :)

_________________
BMW - RADOŚĆ Z JAZDY !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 11:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
Ja mam u siebie 8000K i szczerze mówiąc efekt wizualny jest powalający. Jeśli chodzi o widoczność to wszystko co białe lub odblaskowe to świeci sie jak w ultrafiolecie. Nie wiem jak jest na innych barwach świecenia. Ale mimo wszystko tez mam zamiar zmienić je na 6000K. :rotfl:

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 21:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 989
Lokalizacja: W&M
panowie po zamontowaniu u siebie 6000K ... Niebo a ziemia !! .... brak slow by opisac to jaki jestem zadowolony .. przypomne ze nie sa to moje pierwsze xenony jezdzilem wczesniej w innych autach ale nie myslalem ze taki efekt bedzie u mnie :O

_________________
[you] Nie wiesz Jaki Masz kolor ? sprawdz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5186
a8 vs 7e65 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=31407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2008, 21:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
A może chce ktoś sie zamienić na żarniki?? oddam moje 8000 za 6000 :rotfl:

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2008, 21:35 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
Ja tak samo :D D2S 8000k na 6000k nawet doplace :D

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2008, 16:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Lokalizacja: Gdynia
Witam wszystkich,

opowiem pokrótce moją historię z ksenonami, może akurat komuś pomoże i ochroni przed zbędnymi wydatkami. Jako, że jeżdżę dużo, szczególnie nocami to chodziło mi tylko i wyłącznie o poprawę widoczności a nie lans więc padło na 5000K.

Reflektory depo, kupione nowe 2 lata temu przez poprzedniego właściciela (na szczęście starych Bosch'a nie wyrzucił, dostałem je "w spadku" razem z autem). Zestaw HID z Allegro zamontowałem i widoczność faktycznie się poprawiła ale powiem szczerze, że nie tego się spodziewałem. Depo po dwóch latach niestety nadają się na złom (odbłysniki zmatowiałe).

Rozmontowałem stare Bosche z 1993 roku, umyłem i okazało się, że odbłyśniki (bosche mają metalowe) i soczewki są w idealnym stanie. Klosze niestety już w gorszym. Nowe klosze kupiłem na allegro (25 zł/szt.). Polecam dać je zamontować do specjalistycznego zakładu, muszą być założone idealnie równo (za przełożenie kompletu 4 szt - 80 zł).

Efekt - oryginalne 15 letnie Bosche z nowymi kloszami świecą jak nowe!!! Po zamontowaniu w nich zestawu HID szczena opadła - w końcu zacząłem widzieć. Kierowcy z naprzeciwka nie narzekają na oślepianie (pytałem na CB nocą na trasie), widoczność doskonała.

Koszty:
- zestaw HID 5000K Made in China - 300 zł
- komplet 4 kloszy - 100 zł
- przełożenie kloszy, wypolerowanie odbłyśników - 80 zł

Efekty:
- diametralna poprawa widoczności, czyli i bezpieczeństwa - bezcenne :)


Na koniec słów parę o domniemanych problemach z HID.

Jeśli chodzi o diagnostów - zaraz po zamontowaniu nowych lamp i założeniu zetawu HID pojechałem na stację diagnostyczną sprawdzić ustawienie reflektorów. Wszystko ok, powiedziałem, że mam HID i spytałem czy nie będzie problemu na przeglądzie - koleś powiedział, że skoro na przyrządzie światło pada poprawnie, jego barwa jest biała, a reflektor nie jest przerobiony to on nie ma się do czego przyczepić. Dodam, że nie mam ani spryskiwaczy ani mechanizmu samopoziomowania.

Wreszcie jeżeli chodzi o miśków, mam kumpla w drogówce, też spytałem go o HID. Powiedział, że nawet jeśli jakiemuś nadgorliwemu misiaczkowi chciałoby się zaglądać pod machę i sprawdzać światła to nic nie może zrobić. Żeby była podstawa do zabrania dowodu musieliby wykryć nieprawidłowość w świeceniu reflektorów na specjalnym sprzęcie, którego nie mają. "Na oko" mogą tylko przyczepić się do barwy, więc o ile nie montujecie zestawu 8000K i wyżej to można jeździć spokojnie.

A tak wygląda moja Bunia z nowymi-starymi lampami i ksenonami w środku:

Obrazek

Jeżeli ktoś wytrwał do końca, to mam nadzieję że to co napisałem rozwieje wątpliwości / pomoże w podjęciu dobrej decyzji.

Tego Wszystkim życzę i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2008, 11:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: mazowieckie
słyszałem ze zarniki 4000k sa zywotniejsze od tych 6000k , podobno wolniej sie przepalaja i dłujej utrzymuja barwe swiatła niz tez 6000 które po jakism czasie przepalaja sie troche i traca na barwie

Czy to prawda ????????????????

_________________
marekbmwe39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2008, 17:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Pruszków
Ja nie wiem... Mam 4300 i w dodatku dopiero miesiac... :hyhy: Ale droge oswietlaja super! :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2008, 10:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 263
Lokalizacja: Neverland
kubica napisał(a):
Reflektory depo, kupione nowe 2 lata temu przez poprzedniego właściciela (na szczęście starych Bosch'a nie wyrzucił, dostałem je "w spadku" razem z autem)

Jestem swiezo po wymianie poltorarocznych standartowych DEPO na kompletne BOSCHe z 1995r za 300zl w stanie idealnym z silniczkami. Otoz DZIEKI BOGU ze mi sie udalo kupic orginaly ! Te Depo mozna sobie w ..kieszen wsadzic ! Rozpraszaja swiatlo nierownomiernie, nie widac wyraznej linii swiatla tak jak w boschach i po prostu jezdzi sie fatalnie. Zalozylem swego czasu HIDy i bylo troche lepiej ale dopiero po zmianie na boscha zaczelo mi sie wygodnie z nimi jezdzic!> Ludziska nie kupujcie tych DEPO za 200zl sztuka bo to padaka straszliwa. Mam porownanie wiem co mowie. Orginal to oorginal ! :)

_________________
do licha them new model cars, we ridin' old school ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2008, 11:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Pruszków
eee tam... ja rowniez mam porownanie... w poprzedniej e36 mialem soczewki boscha i owszem swiecily przyzwoicie (lepiej od oryginalnych reflektorow w obecnej e36) ale gorzej od nowych soczewek...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2008, 16:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 55
Lokalizacja: Lublin
Mam pytanko wczesniej mialem zestaw hid i nie mialem bledu na kompie o przepalonych zarowkach , teraz wyskakuje . Wiem ze da sie to oszukac jakie macie sposoby na to , jakies oporniki?? Aha wczesniej nie mialem takze problemu z radiem ani z cb teraz lekko hidu radio zaklocaja . Jakies rady??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2008, 22:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Pruszków
hmmm... myslalem ze mam dobrze wypasiony samochod... ale ja nie mam komunikatow o przepalonych zarowkach. :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2008, 13:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 55
Lokalizacja: Lublin
to normlany komunikat na kompie z check control , tylko jak go zlikwidowac/??

[ Dodano: 14 Marzec 2008, 14:55 ]
A kolego ze srebrengo kombiacza bo masz niepelny komputer teraz widze na fotkach dlatego tak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 320 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL