| Witajcie,przymierzam się do wywalenia DPF-a w moim F31 335d i zastąpienia go downpipem z możliwie jak najlepszym katalizatorem.
 Auto ma seryjną moc, DPF jest w 100% sprawny, ale irytuje mnie konieczność jego wypalania i mieszanie się ropy z olejem podczas wypalania a tym samym pogorszenie smarowania silnika.
 
 W moim poprzednim E91 N57 miałem downpipe z katalizatorem bodajże Euro 3 z przepływem 100cpsi (najbardziej luźny, sportowy).
 Plusy: spadło spalanie, olej nie był rozrzedzany, dźwięk był ciut bardziej sportowy, turbo szybciej się wkręcało.
 Minusy: przy rozruchu trochę śmierdziało, był też lekki dymek.
 
 Do F31 chciałbym założyć coś lepszego i bardziej "eko".
 Zastanawiam się nad downpipe z katalizatorem Euro 4 i gęstszym wypełnieniem 200cpsi.
 Jak myślicie, Euro 4 200cpsi będzie zauważalnie lepsze niż Euro 3 100cspi ?
 A może lepiej od razu szukać katalizatora Euro 5 ?
 Każda norma wyżej to ok 500-600zł różnicy.
 
 Chętnie poznam opinie innych. Pozdrawiam
 
 
 |