BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 14:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 14 stycznia 2025, 21:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Weź spuść płyn ze spryskiwaczy, zawsze 3 kg mniej ;)

Natomiast jak ja do mojej wsadziłem lekkie felgi, tyle ,ze ja urwałem jakies 12 kg to różnica była spora. Czasów nie mierzyłem, ale spalanie spadło o około 10%


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 14 stycznia 2025, 22:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
po kupie można urwać 0.01s 100-200 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 15 stycznia 2025, 11:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
DaaN napisał(a):
kurde ja chyba bym nie robił wydmuszki z takiego GT jakim jest M6
Ten pomysł z boczkami odpuszczam. Chciałem zrobić coś na wzór CSL ale inaczej zredukuje wagę :) Wiesz, nie planuje jej wybebeszać do zera, wygłuszenia audio itd. zostawiam. Przednie fotele są super ciężkie, 32kg ważą.. dla przykładu
M3 e92: 23-25kg
M8 carbon: 20-22kg
911 GTS: 22kg
Wbrew pozorom, tu 20kg, tam 20kg i robi się całkiem sporo. W wolnossaku masa wrogiem przyśpieszenia :)
Alduwiel napisał(a):
Natomiast jak ja do mojej wsadziłem lekkie felgi, tyle ,ze ja urwałem jakies 12 kg to różnica była spora.
Właśnie z felgami to nie tyle zależy mi na zbiciu masy auta co zwyczajnie poprawie wrażeń :) Jakie felgi założyłeś, mógłbyś podać parametry?
A napisał(a):
po kupie można urwać 0.01s 100-200
Ejj, śmieszkujesz, bo masz carbonowe u Siebie a one są sporo lżejsze :D Tak na serio, nie wiem dlaczego, ale straszne kloce wsadzili do e63.. jedyne cięższe fotele które wyciagąlem były w e31.. no ale to jaka przepaść generacyjnie. W e46 podobnej wagi były fotele, wypadało by, żeby chociaż masą zbliżone do E92 zapakowali.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 15 stycznia 2025, 12:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1418
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Trochę mi brakuje spójności w tych planach. Zważyłeś już tą m6 na jakimś składzie? Musisz mieć jakiś punkt odniesienia ile udało się realnie odchudzić. 120kg to bardzo dużo. E46 M3 CSL odchudzili o 110kg i wymagało to zmiany boczków, klapy, dachu, tunelu środkowego, foteli, dolotu i usunięciu części wyposażenia. Wątpię że uda ci się ugrać więcej niż 60kg ale będę kibicował. Pisałem we wcześniejszych postach żebyś szukał foteli Recaro CS. Są piękne i bardzo lekkie :) Tutaj mogło by być -20/30kg. Jeśli seria wyszła taka mocna to zrób te same mody co reszta i powinieneś 600km osiągnąć. Miano najszybszej m6 wymaga pracy :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 15 stycznia 2025, 13:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Dante182 napisał(a):
Trochę mi brakuje spójności w tych planach. Zważyłeś już tą m6 na jakimś składzie? Musisz mieć jakiś punkt odniesienia ile udało się realnie odchudzić. 120kg to bardzo dużo. E46 M3 CSL odchudzili o 110kg i wymagało to zmiany boczków, klapy, dachu, tunelu środkowego, foteli, dolotu i usunięciu części wyposażenia. Wątpię że uda ci się ugrać więcej niż 60kg ale będę kibicował. Pisałem we wcześniejszych postach żebyś szukał foteli Recaro CS. Są piękne i bardzo lekkie Tutaj mogło by być -20/30kg. Jeśli seria wyszła taka mocna to zrób te same mody co reszta i powinieneś 600km osiągnąć. Miano najszybszej m6 wymaga pracy
Tak, wiem, ze sporo. Zważyłem niebieską, tej nie zdążyłem. Jak wróci czarna z serwisu to to zrobię przed odchudzaniem. By mieć realnie punkt odniesienia :)
80kg powinienem urwać bez większego problemu, potem zaczynają się schody, można kombinować jak np. montaż lżejszego audio, usunięcie tylnej kanapy (jeżdżę max w 2 osoby) ale taka grubsza ingerencja w wagę to już wydech tytan, ceramiczny hebel, boczki z CF, koła. Wagowo te zmiany dają dodatkowe -60kg ale zahaczamy o koszty kompresora z montażem :zdziwko:

Póki co sprzęgło, dyfer i poprawa SMG :hyhy:
Potem waga i sprawdzę czy cokolwiek da odchudzenie, jeśli tak to pójdę dalej, bo może być, że to zły kierunek.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 15 stycznia 2025, 15:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
Zrób tak, załóż wydech, fotele wymień na karbonowe, może tylnią kanapę wywal, chociaż wydaje mi się ze tam za dużo to nie wazy. Dla audio to chyba szkoda niszczyć auta w środku. Jeśli dobrze pamietam to akrap do m6 e63 to było ponad 30 kg mniej + fotele karbonowe i robi się solidna suma



ChoMpower napisał(a):
DaaN napisał(a):
kurde ja chyba bym nie robił wydmuszki z takiego GT jakim jest M6
Ten pomysł z boczkami odpuszczam. Chciałem zrobić coś na wzór CSL ale inaczej zredukuje wagę :) Wiesz, nie planuje jej wybebeszać do zera, wygłuszenia audio itd. zostawiam. Przednie fotele są super ciężkie, 32kg ważą.. dla przykładu
M3 e92: 23-25kg
M8 carbon: 20-22kg
911 GTS: 22kg
Wbrew pozorom, tu 20kg, tam 20kg i robi się całkiem sporo. W wolnossaku masa wrogiem przyśpieszenia :)
Alduwiel napisał(a):
Natomiast jak ja do mojej wsadziłem lekkie felgi, tyle ,ze ja urwałem jakies 12 kg to różnica była spora.
Właśnie z felgami to nie tyle zależy mi na zbiciu masy auta co zwyczajnie poprawie wrażeń :) Jakie felgi założyłeś, mógłbyś podać parametry?
A napisał(a):
po kupie można urwać 0.01s 100-200
Ejj, śmieszkujesz, bo masz carbonowe u Siebie a one są sporo lżejsze :D Tak na serio, nie wiem dlaczego, ale straszne kloce wsadzili do e63.. jedyne cięższe fotele które wyciagąlem były w e31.. no ale to jaka przepaść generacyjnie. W e46 podobnej wagi były fotele, wypadało by, żeby chociaż masą zbliżone do E92 zapakowali.


czyli jeden fotel wazy 32kg ?

https://www.topgear.com/car-news/secret ... ctive-aero


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 16 stycznia 2025, 23:06 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Lekka felga, lżejszy wydech (choć wymiana końcowych puszek zawsze psuję trakcję) plus fotele i boczki to można sporo zyskać :ok:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 17 stycznia 2025, 07:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
nie robiłbym nic co obniży wartość i to do czego E63 jest stworzone, felgi i wydech (przepięknie by brzmiała na tytanie), ewentualnie hamulce, zawsze przydadzą się mocniejsze a przy tym lżejsze :)

zmiana foteli na? kanapę można szybko wyjąć i zawsze włożyć

A napisał(a):


fajny patent ze spojlerem, szkoda tylko że wprowadzili go w 3GT F34 :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 stycznia 2025, 20:52 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Ciekawie działają chłopaki:
https://youtu.be/FqhdvHxlWxE?si=GtGliEmA_7MEiJJW

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 21 stycznia 2025, 17:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
A napisał(a):
Zrób tak, załóż wydech, fotele wymień na karbonowe, może tylnią kanapę wywal, chociaż wydaje mi się ze tam za dużo to nie wazy. Dla audio to chyba szkoda niszczyć auta w środku. Jeśli dobrze pamietam to akrap do m6 e63 to było ponad 30 kg mniej + fotele karbonowe i robi się solidna suma

czyli jeden fotel wazy 32kg ?
Tak, kawał kloca, ważyłem go specjalnie na wadze. Trochę ostygł mi zapał i nie zamierzam robic wydmuszki z m6 :) Mam kilka pomysłów, które realizuję a kilka z nich wywalam. Nie chodzi o to by za wszelką cenę urywać masę z m6, bo stracę na trakcji a i miejscami budżetowo podchodzę już pod doładowane V10.. czasów jednak kompresora nie zrobię wolnossakiem.

Lincoln napisał(a):
Lekka felga, lżejszy wydech (choć wymiana końcowych puszek zawsze psuję trakcję) plus fotele i boczki to można sporo zyskać
Dobrze trafiłeś, ważyłem dziś sam końcowy, OEM vs ten co mam na klapach to 21,5kg vs 17,5kg, nic poza tytanem po całości nie ma sensu. Tytanem zyskałbym ok 30kg (na całośći) ale czas kiedy trzeba było pakować tytan to moment kiedy robiłem obecny.
DaaN napisał(a):
nie robiłbym nic co obniży wartość i to do czego E63 jest stworzone, felgi i wydech (przepięknie by brzmiała na tytanie), ewentualnie hamulce, zawsze przydadzą się mocniejsze a przy tym lżejsze
No właśnie i tutaj wracamy do tego o czym pisałem wyżej. tytan jeszcze może i warto dla dzwięku i wagi. Ale ceramika, to ok -30kg tyle że koszt: 50k pln netto. Super cena jak za ceramikę, ale do auta za 200-250k.. trochę sporawo :) btw. ceramika do m6 jest droższa niż do R35.. taki fun fact. :rotfl:
Lincoln napisał(a):
Spokojnie, ja też nie śpię:
Obrazek
jw. wspomniałem, redukcja masy trwa w najlepsze :hyhy: puszki zostają :)

Tutaj prawdziwe mięcho
Obrazek
Kończymy robić pewne usprawnienie, nazwa robocza SMG R :hyhy:
W teorii, taki upgrade powinien dać podobny efekt do DCT w m6. Czas pokaże :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 21 stycznia 2025, 18:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
ChoMpower napisał(a):
A napisał(a):
Zrób tak, załóż wydech, fotele wymień na karbonowe, może tylnią kanapę wywal, chociaż wydaje mi się ze tam za dużo to nie wazy. Dla audio to chyba szkoda niszczyć auta w środku. Jeśli dobrze pamietam to akrap do m6 e63 to było ponad 30 kg mniej + fotele karbonowe i robi się solidna suma

czyli jeden fotel wazy 32kg ?
Tak, kawał kloca, ważyłem go specjalnie na wadze. Trochę ostygł mi zapał i nie zamierzam robic wydmuszki z m6 :) Mam kilka pomysłów, które realizuję a kilka z nich wywalam. Nie chodzi o to by za wszelką cenę urywać masę z m6, bo stracę na trakcji a i miejscami budżetowo podchodzę już pod doładowane V10.. czasów jednak kompresora nie zrobię wolnossakiem.

Lincoln napisał(a):
Lekka felga, lżejszy wydech (choć wymiana końcowych puszek zawsze psuję trakcję) plus fotele i boczki to można sporo zyskać
Dobrze trafiłeś, ważyłem dziś sam końcowy, OEM vs ten co mam na klapach to 21,5kg vs 17,5kg, nic poza tytanem po całości nie ma sensu. Tytanem zyskałbym ok 30kg (na całośći) ale czas kiedy trzeba było pakować tytan to moment kiedy robiłem obecny.
DaaN napisał(a):
nie robiłbym nic co obniży wartość i to do czego E63 jest stworzone, felgi i wydech (przepięknie by brzmiała na tytanie), ewentualnie hamulce, zawsze przydadzą się mocniejsze a przy tym lżejsze
No właśnie i tutaj wracamy do tego o czym pisałem wyżej. tytan jeszcze może i warto dla dzwięku i wagi. Ale ceramika, to ok -30kg tyle że koszt: 50k pln netto. Super cena jak za ceramikę, ale do auta za 200-250k.. trochę sporawo :) btw. ceramika do m6 jest droższa niż do R35.. taki fun fact. :rotfl:
Lincoln napisał(a):
Spokojnie, ja też nie śpię:
Obrazek
jw. wspomniałem, redukcja masy trwa w najlepsze :hyhy: puszki zostają :)

Tutaj prawdziwe mięcho
Obrazek
Kończymy robić pewne usprawnienie, nazwa robocza SMG R :hyhy:
W teorii, taki upgrade powinien dać podobny efekt do DCT w m6. Czas pokaże :)


ale się cenią za te fotele https://allegro.pl/oferta/fotele-przedn ... 6655260392


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 22 stycznia 2025, 09:53 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2292
To E63 CSL Mega.

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 7 lutego 2025, 10:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Obrazek

Znalazłem temat na m5board, o tu:
https://www.m5board.com/threads/infinit ... ns.607817/

Zastanawia mnie jak to jest. Na wykresach mają wpisane "power at engine" a piszą whp.. wtf. Ale patrząc po czasach może być.

Ale do czego zmierzam. Spójrzcie na zyski stock / decat / Long tube. Chyba jednak cos te kolektory dają więcej albo tunerów mają słabych do decat..
Obrazek

Do sedna.
Stock: 481 hp 9,7s
Decat: 520hp 9s (+20hp i -0,7s) u nas w pl zwykle seria 500hp, decat 530hp i -1s. Więc podobnie. Ale zobaczcie co dalej się dzieje..
LongTube: 560hp 8,4s (+40hp i -0,6s)

Co mnie zastanawia? Z jednej strony, jeśli chodzi o czas takiego m5 z LongTube to jeździ to dalej wolniej od Ryśkowej (porównuje m5 do m5) czynników może być kilka wiem, rejon, paliwo etc. Gość mierzył przy 0st C.
Ale z drugiej strony spójrzcie na wzrost mocy i poprawę czasu. Jeśli przełożyć to na Ryśka M5 albo moje m6..
Najlepsze jest to, że nie chciałem Long tube bo mało daje (jednak mój błąd) no i nie będę płacił za 10hp 12k pln.. a modyfikacja smg + dyfer wyjdzie mnie jakoś 20k+..

No gdzieś mi się wartośći rozjechały :luka: ale chyba to dobry czas, by załadować taki kolektor. Najpierw raczej sprawdzę na tym co mam. Lecz jeśli się nie mylę, to z takim kolektorem powinienem robić 7ki i minąć 600hp. Dolot IMO nic nie wniesie, ale ten kolektor chyba jest wart pochylenia się nad nim :hyhy:

Póki co kończymy SMG R i dochodzą graty do redukcji wagi oraz dolot. Myślę, że do 2 tyg wyjadę na testy

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 7 lutego 2025, 11:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Czekamy z niecierpliwością :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 7 lutego 2025, 14:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Alduwiel napisał(a):
Czekamy z niecierpliwością :)
A co wpadniesz na rolkę? :D

Dziś, 2msc po tym jak zająłem się budową CSL i widząc jak lecą koszty stwierdzam, ze lepiej za niewiele większą kasę było wpakować ESS..
Szkoda, że nie ma używek Gpower tak jak można wyrwać już nawet za 30k do s65 tak do V10 nie ma wcale (no dobra, jest jedna, Bikompresor za 25k... tylko, że 25k dolca.. :szok: ). Jedynie co rozsądne to nowy ESS za 40k pln netto.
No nic, zrobie co mam zaplanowane i czas pokaże czy było warto, kto wie, może to nic nie da.

Grunt, że większośc zmian które wprowadzę, jest łatwa do cofnięcia i ewentualnie wrzucenia na półkę, bo planów na V10 mam jeszcze kilka :hyhy:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 8 lutego 2025, 20:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1025
Lokalizacja: TSZ
Moje BMW: M5 F90,F33, F20
Kod silnika: S63B44
ChoMpower napisał(a):
Jedynie co rozsądne to nowy ESS za 40k pln netto.

Moim zdaniem jedyne sensowne wyjście co do efektu odnośnie wydatków.

_________________
White F32
Black E92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 9 lutego 2025, 17:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
slavio napisał(a):
Moim zdaniem jedyne sensowne wyjście co do efektu odnośnie wydatków.
Tylko wiesz, mająć 3 sekundowe auto (100-200) nie szukam mocy ani przyśpieszenia w m6 :) ona w serii jest cudownym autem 500/600hp w połączeniu z smg i V10 kręcące się do prawie 9k rpm które chce Cię zabić, mega.
Już kiedyś komuś to mówiłem i zdecydowanie mniej obaw bym miał wsadzająć kogoś do r35 na najsłabszej 1000konnej mapie niż do m6 na full nastawach :) Mega fajne auto, bo wymaga od kierowcy sporo.

Dlatego poszedłem w zabawę z wolnossakiem, owszem napisałem, że rozsądniej było ESS ale.. nie zawsze o rozsądek chodzi :hyhy:
Skończę to co zaplanowałem, może uzupełnię całość o Long tube + kolektor carbonowy..
Nie chce iść grubiej, bo i tak m6 obecnie gdybym chciał sprzedać, to musiałbym to zrobić na sporym minusie. A docelowo chciałbym trochę pozmieniać aut w garażu i obok R35 postawić R8 zamiast 911 i reszty.
R8 to chyba wóz idalny dla mnie.
Jest V10, jest prowadzenie jak w 911, jest silnik centralny, jakość wykończenia całkiem ok no i z czasem potencjał na potworka o osiągch R35. Jedyne co mnie blokuje, to to że to audi. :wstyd:
ale kto wie, może zostanie jedynie R35 i M6 :) czas pokaże. Póki co nie myślę o zmianach a bawię się tym co mam :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 9 lutego 2025, 22:12 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1479
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
A napisał(a):
Kończymy robić pewne usprawnienie, nazwa robocza SMG R
W teorii, taki upgrade powinien dać podobny efekt do DCT w m6. Czas pokaże


Bardzo mnie ciekawią szczegóły tego moda :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 13 lutego 2025, 14:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1174
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
ChoMpower napisał(a):
R8 to chyba wóz idalny dla mnie.


Całkiem spoko auto, a jak są fundusze to można zrobić coś takiego :)

"Audi R8 5.2V10 FSI DKAB Stage1 TwinTurbo CompSport
Seryjnie 570KM/540Nm
Stage1 TT 1015KM/930Nm
To już kolejne V10 TwinTurbo które opuszcza naszą firmę. Całość prac wykonana została u nas od A do Z, od projektu, zmian mechanicznych po strojenie. Samochód jeździ na paliwie ze stacji benzynowej bez żadnych dodatków i ma dawać fun z używania supercara na co dzień. "

https://www.facebook.com/permalink.php/ ... 7597275757


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 14 lutego 2025, 16:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Wojtek napisał(a):
Całkiem spoko auto, a jak są fundusze to można zrobić coś takiego
Taki jest plan ale nie CompSport ani żaden inny PL tuner, NIGDY!
Budowa R35 kosztowała mnie extra jakoś 200k PLN + 1,5 roku.. względem tego co powinna, nieudolność speców którzy uczą się na kliencie, to powszechne w PL.

Akurat te V10tt od CS mało co jeżdżą więc nie wiadomo jak ta moc ma się do osiągów i jak z niezawodnością ich zestawu. Patrząc po Huraczu MGP który jeździł 3,79s w bólach mając 1030hp to albo tam tej mocy nie ma albo słabo to jest wystrojone. Takie porównanie vs mój R35 na starym setupie też 1030hp na benzynie 98. A pamiętaj, że mam +200kg no i względem Huracza opływowość kontenerowca. Dlatego widzę, że słabo chłopakom idzie budowa v10tt a ja mam dość by kolejny uczył się na moim aucie :)
Obrazek
*tutaj przy opisie r35 jest błąd, paliwo 98, co przy tym konkretnie wyniku na dragy sprostowałem w komentarzu. Na e50 zrobiłem wtedy 3,6 i zaczytało mi opis z wcześniejszego przejazdu.

Tuner który zbudował mojego R35 specjalizuje się też w V10TT (zresztą AMG i M też ogarniają), to ich stock silnik jeździ 2,8s 100-200 :hyhy: Dlatego nie zamierzam zmieniać miejsca gdzie dbają o moje wozy :)
Jeśli wpadnie R8 to też na Litwie zbuduje ale dłubie w obecnych furkach :) btw. przypadkiem znalazłem zdjęcie Feniksa obok R35, spójrzcie, jak obłędnie m6 wygląda!
Obrazek

Znalazłem też przypadkiem fotkę z końcówki 24' przy niebieskiej m6 i 911 to podobnie. M6 jakoś tak podoba mi się bardziej od reszty moich aut.. to już chyba choroba takie uwielbienie do m6 e63 :hyhy: :rotfl:
Obrazek

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL