BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 07:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Amortyzator + nivo - nivo
PostNapisane: 27 lutego 2008, 21:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 74
Lokalizacja: opole
Moje BMW: e 46 330ci
Witam

Czy ktokolwiek zastępował amortyzator z nivo zwykłym amortyzatorem?

Jeśli tak to co z pompą wspomagania zaślepić czy zmienić na inną?

Czy w ogóle moja radosna twórczość jest nietrafna? Jeśli to pomoże to chodzi o e34 touring

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 22:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
a dlaczego chcesz to zrobić masz wyciek ??

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 22:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 74
Lokalizacja: opole
Moje BMW: e 46 330ci
Urwałem kielich amortyzatora i obawiam się że regeneracja nie wchodzi w grę a przynajmniej nie znam nikogo kto by się tego profesjonalnie podjął


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 22:52 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
Czy ktokolwiek zastępował amortyzator z nivo zwykłym amortyzatorem?

Zapewne wiele osób, ale sam amorek to nie wszystko.
Będziesz potrzebował również sprężyn na tył i siedliska (otwór pod trzpień amorka jest o większej średnicy)
Ta większa średnica nie powinna w niczym przeszkadzać, ale jeśli masz popękane siedliska to możesz wymienić na właściwe.
Wyjście na pompie wspomagania wystarczy zaślepić.
Musisz jeszcze pomyśleć o komunikacie błędu na liczniku, który zacznie się pojawiać w chwili, gdy auto dostanie nadmiernego przechyłu. Proponuję odłączyć łącznik z czujnika na tylniej belce i zablokować go sztywno w pozycji, w której komunikat nie będzie się pojawiał.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 22:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
poszukaj , popytaj na allegro o uzywkę

[ Dodano: 28 Luty 2008, 20:36 ]
prosze kolego mysle ze ci sie przyda

http://www.allegro.pl/item320949379_bmw ... kombi.html

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Wielkie THANX
PostNapisane: 6 marca 2008, 20:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 74
Lokalizacja: opole
Moje BMW: e 46 330ci
Hej Paweł

Dzięki serdeczne bratku, dziś kurier dostarczył mi amorki i są naprawdę w dobrym stanie odstawiłem my sexy baby do "karków" z Opola to tacy magicy serwisanci w Opolu, i mam nadzieję że jutro już będę mógł mieć z nią sex... uwielbiam ten basowy pomruk, 6 garów to orgazm dla moich uszów U KNOW WAT I MEAN... :-)

Masz u mnie skrzyneczkę browarka

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2008, 20:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
Spoko ;)

apacz napisał(a):
6 garów to orgazm dla moich uszów U KNOW WAT I MEAN...


wiem o czym mówisz przymierzałem się do V8 530 ale jakos rozeszło sie po kosciach moze kiedyś ale to juz w e39 :hyhy:

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2008, 20:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 74
Lokalizacja: opole
Moje BMW: e 46 330ci
OOOOO Yeah e39 528 miodzio...
Ta sama moc co 525 a lepszy but i moment obrotowy no i paradoksalnie mniejsze spalanie niż 525 bo nie trzeba tak jej kręcić. Szkoda że w e34 nie wkładali 2,8...

Jak nabędziesz to się pochwal :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL