BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 18:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] problem z pompa w baku
PostNapisane: 21 marca 2008, 17:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: rabka zaryte
Moje BMW: 525tds 728shadow/lin
mam problem z pompa w baku kiedy jest mniej niz 20 lit paliwa w baku zaczyna mi sie zapowietrzac chodzi o diesla z 93 roku o przebiegu ok 460 tys normalnie wszystko gra i pali normelnie od sztycha ale jak ropy jest ponizej 20 to od razu zaczyna sie zapowietrzac moze ktos z was mial taka sytulacie bo wymiana calej pompy jest dosc kosztowna moze mozna tam cos pomajstrowac dzieki za porade :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2008, 19:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
masz dwa wyjścia albo utrzymuj stan paliwa po wyzej 20 litrów albo wymień pompę w baku na nową. Ja dałem za to z robocizna 400 zł. W używane nie ma sie co pchac bo te pompy bardzo często się psują a nowa na jakiś czas zapewni ci spokój. Słyszałem ze z któregoś VW pasuje. Musisz to sprawdzić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2008, 21:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: rabka zaryte
Moje BMW: 525tds 728shadow/lin
serdeczne dzieki a kupowales orginal czym moze jakis zamiennik :hurra: :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2008, 10:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
moi mechanicy dodam że zaufani tylko od BMW, włożyli do niej oryginał bo stwierdzili że w podróbki się nie bawią ale tak jak ci mówie za jakieś 200 zł można dorwac z VW tylko trzeba popytać bo słyszałem ostatnio taką teorię ze pasują :) w tej pompie starej nie ma co grzebać , ją sie po prostu wymienia. Na razie możesz jeździć mając w baku ok 40 litrów i będzie wszystko grać ( jeżeli masz oczywiście sprawną pompe wtryskową ) ja tak przehulałem ok 25 tys km :)

Dodam jeszcze tyle że dla bezpieczeństwa lepiej nie jezdzic BMW na oparach utrzymuj zawsze po wyzej 20 litrów paliwa w baku bo czasem dzieja sie dziwne rzeczy że auto nie chce odpalić. Pompa powinna być zanurzona.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2008, 12:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 463
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158221
Jeśli już zdecydujesz wymieniać to proponuje Ci zrobić to samemu. Musisz tylko wcześniej wyjeździć ile się da paliwa i odłączyć aku, a potem odkręcasz pokrywkę w bagażniku by dostać się do pompy. Odczepiasz przewody i 2 wężyki i zapamiętaj który był który. Następnie wypinasz pompę z 2 klamer po uprzedni włożeniu rąk do baku :P . Potem cały proces odwrotnie powtarzasz z nową pompą. Jest trochę z tym zabawy ale przynajmniej oszczędzisz na warsztacie :P Proponuję unikać palenia podczas zabiegu :rotfl:

_________________
Obrazek
Było: '88 E34 530i
Było: '95 E34 525i
Było: '91 E34 535i
Jest: '01 E46 330ci TITANSILBER METALLIC (354) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158221


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2008, 17:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: rabka zaryte
Moje BMW: 525tds 728shadow/lin
no tak lepiej wogule nie palic z pompa wtryskowa robilem bo lalo sie z nie jak z dziurawego wiadra mechanik sie postarl nawet cos ja podkrecil zeby silnik nie mulil jak sie jezdzi na klimie musze wymienic to pompke w baku i mysle ze bedzie ok zastanawiam sie tak wogule ile moze wyczymac pompa wtryskowa tak wogole dziwim nie ze ta moja tak dlugo dzilala czy to norma :!:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2008, 11:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
Z pompą wtryskową to jest różnie ja moją uszczelniałem mając 340 tys na liczniku . Kolega tez po 300 tys uszczelniał . Mechanik powiedział ze teraz na długo będzie spokój. Nie wiadomo czy twoja pompa nie była już kiedyś uszczelniana ale powiem Ci tyle ważne że nie jest padnięta wymienic uszczelki to pikuś :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL