BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 19:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 525i M50 Szpera - dyfer
PostNapisane: 24 marca 2008, 11:01 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 40
Lokalizacja: Dębica
Witam wszystkich serdeczni i na wstepie zycze udanego LEJA :hyhy: ;) .....
Wiec mam pytanie Jaka szpere zalozycz do M50 silnika 2.5 zeby moje auto mialo lepsze przyspieszenie tzn chodzi mi o przelozenia (wieksze sa Lepsze czy mniejsze tzn czy np S 3.45 bedzie mialo wieksze przyspieszenie od S 2.85) bardzo prosze o pomoc w tej sprawie.. dzieki z gory i pozdrawiam wszystkich forumowiczow ;) ;) ;)


Ostatnio edytowano 1 kwietnia 2008, 23:46 przez rogol007, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 11:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 261
Lokalizacja: UK
Seryjnie jest 3.23 a wszystko co bedzie mialo wieksze przelozenie bedzie polepszac przyspieszenie kosztem predkosci maxsymalnej!
S 3.45 bedzie lepiej przyspieszal od S 2.85
Najlepiej wsadzic tylny most od 535i S 3.64 ale trzeba bedzie tez i pólosie przekladac bo nie pasuja (byl o tym post Macgaiwera wiec poszukaj)

_________________
Zobacz moja Biala Dame ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 11:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Jakie przełożenie masz obecnie?Jest tak jak napisałeś przy przełożeniu 3,45 będzie lepsze przyśpieszenie jak na 2,85 ale mniejsza prędkość maksymalna, moim zdaniem ta różnica jest zbyt duża dobierz sobie z tej tabeli http://www.e34.de/e34/difftabelle.htm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 11:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 40
Lokalizacja: Dębica
wlasnie nie mam wogole szpery i duzo trace na starcie bo nie moze ruszyc plynnie jak z kims staje do takich malych gonitewek.... ruszam z 4tys obrotow i tak sznita zostawia na jedno kolo wiec planuje zalozyc sprzerke tylko jakie by bylo najlepsze przelozenie o to mi chodzi predkosc maks sie nie liczy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 12:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 306
Lokalizacja: Z nikÂąd
Przepraszam autora ze sie wtrące ale czu ktoś mugł by mi wytłumaczyć co to jest ta owa szpera i jaki to ma wpływ na auto i za co jest odpowiedzialana??? :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 13:19 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 40
Lokalizacja: Dębica
szpera jest to blokada mechanizmu roznicowego i przy ostrzejszym puszczeniu sprzegla ciagnie na dwa kola. takie wytlumaczenie zebys zrozumial czyli na chlopski rozum :] :] :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 13:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
W zależności jaki masz most jesli masz 3.23 to montuje się 3.46. Jeśli masz 3.73 to 4.10.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 13:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 40
Lokalizacja: Dębica
Pinczer, czyli najpierw musze sprawdzic most a pozniej szperke dobrac tak..... ale wiesz mi na Vmax nie zalezy wogole moze jechac 210 km/h ale zeby jebnie...cie bylo o to tylko chodzi.... rozumiesz :] :] :] :ok: :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 13:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 306
Lokalizacja: Z nikÂąd
Dzięki za wytłumaczenie podoba mi sie sposób na chłopski rozum albo łopatologia prosto i zrozumiale ;) !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 13:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
rogol007 napisał(a):
Pinczer, czyli najpierw musze sprawdzic most a pozniej szperke dobrac tak..... ale wiesz mi na Vmax nie zalezy wogole moze jechac 210 km/h ale zeby jebnie...cie bylo o to tylko chodzi.... rozumiesz :] :] :] :ok: :super:


Tak kolego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL