BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 15:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kolejny dziwny Topic ode mnie czyli czy sprzedawac?...
PostNapisane: 29 marca 2008, 00:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
Pany i Panie.

Mam wycacane e36 qp (czytajacy forum i użytkownicy wiedza mniej wiecej jak).

W moim umysle pojawila sie ostatatnio niecna mysl sprzedazy qp i kupna nieco innego wozidla jakim jest seria pińć. E36 nie jest mi złe jednak jakos brakuje mi w nim miejsca......

Wiem, ze to pewnie juz bylo.....


...ale jakos teraz sam glupieje, niby "pieniondz" na lepsze jest, niby...
chęć tez, ale jakos brakuje mi tego "czegos.... Obecnego IS'a "kocham" i wladowalem w niego gore pieniedzy.

Z drugiej strony lubuje sie w e34 od urodzenia i jako nastepne auto w gre wchodziloby wlasnie e34 z konca produkcji ok. 2.5/3.0....


Z innej strony ile mozna wolac za e36qp 92r, z az szyberem, silnik jak new, zawias new...

Auto malowane w 2001r jeszcze w DE ze wzgledu na zmatowienie (bron boze jakas kolizja, auto jest 100% bezwypadkowe).

Minusem jedynie jest puszczajaca na szwach tapicerka w przednich fotelach....

POmozecie?

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 01:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 385
Lokalizacja: -.-
Moim zdaniem wszystko zalezy od Ciebie ;)
Raczej Ci nikt w tym wyborze nie pomoze. Chcesz kupic E34 to kupujesz i tyle. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 09:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Cytuj:
Raczej Ci nikt w tym wyborze nie pomoze

no właśnie jak wyżej ale....
ja osobiście posiadam e34 i nie chciałbym zamienić jej na e36 i to nie dla tego że mi się e36 nie podoba, bo qp jest piękne ale z powodu ilości miejsca w środku, komfortu jakie to autko posiada. . No wiesz mały jestem i z tego powodu lubię duże auta i duże kobiety :hyhy:

Wybór należy do Ciebie chociaż wiem jak trudno będzie Ci się ewentualnie rozstać z obecną małą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 10:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 529
Lokalizacja: zach-pom
Ja bym nie zamienił ale tak jak koledzy wyżej piszą .... to twoj wybór a my mozemy tu jedynie gdybać.. i takie tam :D :P

_________________
Obrazek
Oto moja czarnulka , [you] zobacz i ocen mini sesja z glebÂą i 18' str.6
e46 320Ci
e30 kiler 3xx


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 10:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 417
Lokalizacja: wwa
Jezdzilem E34, jezdze teraz coupe. E34 bylo dla mnie za duze. Wiec jesli brakuje ci miejsca bo wozisz duzo gratow i ludzi to zmieniaj na E34. z 2 strony, z tego co mowisz, szkoda ci obecnego auta, wiec zastanow sie dobrze, bo pozniej mozesz dluugo zalowac. JA kiedys pozbylem sie swojego E30 bo wlasnie chcialem czegos wiekszego - E34! i zaluje tej decyzji do dzis, bo to E30 to byl po prostu rarytas. Na twoim miejscu, nauczony doswiadczeniami, nie pozbywalbym sie swojego E36 :) ale to tylko moje zdanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 12:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Rok jeździłem E30 2.0 coupe. Autko było szybkie i przyjemne, ale że wożę do pracy 2 lub 3 osoby (zależy od zmiany), to denerwowało mnie, że przy wsiadaniu ciągle trzeba odchylać oparcie i ciągle ktoś zawadza o tunel z tyłu brudząc go i wytrącając popielniczkę. Szukałem E36 sedan.
Jednak, jako że z natury jestem bardzo niecierpliwy, to gdy trafiło się E34 2.0 24V kupiłem bez większego zastanowienia. E34 bardziej mi się podobało zanim kupiłem E30. Obecnie obie stoją pod domem i szkoda mi E30, bo pomijając już że za E30 więcej osób obracało głowę, to jest zdecydowanie szybsze. Z drugiej strony E34 jest wygodne, ciche i bardziej bezpieczne - bardziej "dorosłe". Jedyna wada jaką zauważyłem to niedobór mocy - żeby ładnie latała to trzeba kręcić wysoko. Teraz jednak jestem pewien, że kupiłem dobry samochód. Jaki z tego wniosek?
Myślałem nad zmianą na E36, lecz gdy czytam/słyszę że w E36 jest mniej miejsca, jest głośniej, zawieszenie jest twardsze i podobno gorzej trzyma się drogi (opinia kumpla który ma E36), to dochodzę do wniosku, że jedynym słusznym wyjściem jest zmiana na 2.5 24V lub 3.0 V8.
Moja rada jest więc taka:
Jeśli dałbyś radę wyrobić finansowo, to zatrzymaj E36 (bo znaleźć tak dopieszczone autko jak Twoje to jest wyczyn) i kup E34 (silniki jak wyżej).
Jeśli masz dobrego kumpla, to pożycz od niego E34 (Ty mu daj E36) i pojeździj parę dni - wtedy będziesz wiedział, czy to jest to czego szukasz.

Ile można wołać za Twoje E36? Dużo. Wydaje mi się, że poniżej 12 000 to nie ma o czym rozmawiać. Tylko znaleźć osobę, która doceni stan samochodu będzie ciężko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 12:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1592
Lokalizacja: West
Moje BMW: Z4 3.0i
ULLISSES napisał(a):
Ile można wołać za Twoje E36? Dużo. Wydaje mi się, że poniżej 12 000 to nie ma o czym rozmawiać. Tylko znaleźć osobę, która doceni stan samochodu będzie ciężko.


Hmm...92 rok, 4 cylindry, golas, do tego czerwony...
Wiem ze wycacane itp, ale to 16LETNIE Bmw. Realna cena? Jak dostaniesz 9 tys mozna skakac z radosci. serio, nie oszukujmy sie. Zycze Ci oczywiscie jak najlepszej ceny przy ewentualnej odsprzedazy, ale lepiej nastawic sie na mniej a potem moze nawet mile sie zaskoczyc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 14:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Eh, z tego wszystkiego zapomniałem, że to R4. :kwasny:
W takim wypadku rzeczywiście 9-10 to górna granica.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 16:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 750i
Kod silnika: M70B50
Ja zamiast coś powiedzieć to wkleję ci coś :
BMW 5 E-34

Współczesnia piątka istnieje na rynku od 1988 roku, odpowiednio bogata jest więc oferta używanych modeli tej serii. Nie bez wpływu na ten stan rzeczy pozostaje ponadto fakt, że kryzys sprzedaży w branży samochodowej stosunkowo mocno dotknął modeli zaliczanych do wyższej klasy średniej. BMW "piątkę" nie jest więc łatwo zbyć, co czyni sprzedających bardziej skorymi do dyskusji na temat obniżenia ceny.
Hasło na dziś brzmi więc: "kupować!", zwłaszcza, że nabycie BMW średniej klasy jest niemal zawsze trafioną inwestycją. Jakość karoserii jest znacznie lepsza niż w BMW "trójce", zaś pod względem komfortu i właściwości jezdnych "piątki" są po prostu wzorowe - ich układ jezdny należy do najlepiej zestrojonych w tej klasie aut. Łatwość prowadzenia, wspaniałe zachowanie na zakrętach - wszystko to czyni jazdę BMW prawdziwie przyjemną.
Bogata jest gama oferowanych silników. Dla kogo największe znaczenie ma moc, sięgnie przede wszystkim do jednostek sześciocylindrowych, wykonanych w technice czterozaworowej, które cieszą się sławą niezawodnych. Ale również starsza generacja silników z jedynie dwoma zaworami na cylinder stanowi interesującą ofertę, gdyż pod względem kultury pracy przewyższają one nawet swych mocniejszych i bardziej skomplikowanych technicznie następców.
Szczególną rolę odgrywa stary silnik o sześciu cylindrach i 3,5 litra pojemości, który w nowych modelach ustąpił miejsca jednostce V8. Do jego zalet należą bardzo dobre osiągi i wspaniała kultura pracy. Na rynku samochodów używanych modele 530i oraz 535i trudno sprzedać, stąd dobra okazja do wynegocjowania przez kupującego korzystnej ceny. Sześciocylindrowe silniki w układzie rzędowym zużywają, jak na dzisiejsze wymagania, nieco za dużo paliwa, jednak za kupnem bardziej przemawiają wymienione wyżej argumenty.

Zalety:
dobrze wykonana karoseria
obszerne wnętrze
ponadprzeciętny poziom bezpieczeństwa pasywnego
funkcjonalnie rozplanowane wnętrze, bardzo dobra poręczność
pewne zachowanie podczas jazdy
dobry komfort resorowania

Wady:
niezadowalająca dynamika na niższych obrotach w silnikach o pojemności dwóch litrów

Typowe usterki:
wycieki oleju z silnika j na osi tylnej (starsze modele)
kłopoty z rozruchem rozgrzanego silnika
duże zużycie hamulca ręcznego (starsze modele)
usterki centralnej blokady zamków
nieszczelne tylne okna boczne
odgłosy grzechotania w okolichach tablicy rozdzielczej i drzwi


Przemyśl ja jestem zadowolona z E34 choć magi w tym samochodzie jest trochę ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 20:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: Warszawa-WesoÂła
Miałem 318IS e36 i nie żałuje przesiadki na e34. Auto szybsze, bardziej komfortowe przyjemniejsze w prowadzeniu, większe...czyli same plusy. No jest jeden minus..coupe była zdecydowanie ładniejsza i wiąże sie z nią wiele miłych wspomnień :hyhy:

Co do ceny to ok 10tyś.

_________________
Pozdrawiam Grzesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL