BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 00:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: Kamienna GĂłra
musisz udać się do warsztatu ja jestem na poziome praktykanta 1 roku co prawda wiedzę teoretyczną mam sporą ale jeszcze w praktyce troszkę musie się podszkolić. Jedź na warsztat wsadź do portfela ze 100zł wszystko Ci wyregulują jeżeli to coś poważniejszego to zostawią auto na parę dni ale napraw to żeby cały silnik nie padł

_________________
Jak siĂŞ ma co siĂŞ chce to siĂŞ ma BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 19:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: Choszczno
witaj! Właśnie przerabiałem podobny problem tylko że w TDS miałem podobne objawy! Nic mi sie niezapalało z kontrolek na desce rozdzielczej a problem tkwił w trysku sterującym. Poprostu w pewnym momencie samochód tracił połowe mocy, znowu zachwileczke jechał prawidłowo męczyłem sie z tym prawie 1,5 miesiąca az pojechałem do mechanika i po podłączeniu pod kompa wyszło co jest. Wymieniłem wtrysk sterujący i problem zniknął. W moim przypadku wymieniłem wtrysk na nowy koszt 950zł Przy kupnie używki niemasz pewności ile wtrysk pochodzi.

Co do odpalania to musisz wiedzieć ze TDS-y mają to do siebie ze przy 200tyś km pompa wtryskowa zaczyna szwankować i trzeba ją podregulować zeby silnik palił tak samo na zimnym jak i na ciepłym silniku. Najlepiej jedz do serwisu bo ci mechanicy którzy reguluja sami w garazach to naciągacze. Ja już przerabiałem taki problem odczułem go na własnej skórze. mechanik tak wyrególował pompe ze musiałem ją zregenerowac w serwisie. I do tej pory walcze z mechanikiem o zwrot kasy. Jeszcze jedno na Allegro proponuja CHIPY do odpalania ciepłego silnika w TDS-ie ( NIE KUPÓJ TEGO SZMELCU!) Kupiłem taki chip zamontowałem go i po miesiacu miałem problem z sterownikiem do pompy wtryskowej. Moja krzywda niech będzie przestrogą dla posiadaczy TDS-ów :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 13:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 176
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e 39
tak jak kolega wyzej.mysle ze to albo wtrysk sterujacy albo zla dawka paliwa z pompy wtryskowej.jest jeszcze klijent na allegro ktory regeneruje wtryski sterujace za nie wiecej niz 100 zl moze warto sprobowac nim wladujesz kase w nowy (koszt okolo 1000 zl) a koszt regeneracji pompy wtryskowej 1000 - 1500 zł.powodzenia.

_________________
elo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL