BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 12:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 21:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
..::CZARNY::.. napisał(a):
powiedz to latynosom, albo posiadaczom 540stek z customowymi exhaustami.


Nie rozumiem!!!
To ty myślisz, że masz customowy wydech????????????????? :rotfl:
Bo nikt inny nie ma takiego samego!!!

Mówimy tu o wydechach do 316tki za 300zł a o nie o customach czy "prawdziwych" firmówkach za 600€ i więcej by podwajać wartość auta.

Jeśli chcesz mieć dźwięk za 300zł to licz się z niespodziankami albo ewentualnie użyj gwodzia tu i tam :hyhy:

p.s. nie każdy ma 4h na zabawę a wielu poprostu się nie chce lub nie umie. Mojemu mechankowi natomiast zajęło to 20 minut i nawet nie musiałem nic pokazywać a jest naprawdę OK.

PEACE

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 22:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
hehehe, ale ogień z D@#$ ! :D ja p@##$%^&, kupta co chceta bo tu już sie za dużo osób wypowiedziało i namieszane jak w miechu z ziemniokami :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 23:40 
BeeRTe napisał(a):
Nie rozumiem!!!
To ty myślisz, że masz customowy wydech????????????????? :rotfl:
Bo nikt inny nie ma takiego samego!!!


ja się śmieje z tego co tutaj wyczytałem o jednych i drugich tłumikach.

śmieje się też ze swojego, że jest customowy, bo jest "szyty na miarę na specjalne zamówienie" a takie jest znaczenie tego słowa :)

BeeRTe napisał(a):
Mówimy tu o wydechach do 316tki za 300zł a o nie o customach czy "prawdziwych" firmówkach za 600€ i więcej by podwajać wartość auta.

Jeśli chcesz mieć dźwięk za 300zł to licz się z niespodziankami albo ewentualnie użyj gwodzia tu i tam :hyhy:


to jest właśnie to, o czym mówię od początku :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 11:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: Karczew / Warszawa
lukas88 napisał(a):
viperstr napisał(a):
No tak, po co dedykowany..... :hyhy:
zamiast ładnych feli 17' czy 18' można założyć całe koła od Jelcza, a jak most padnie, to przecież na szrot można skoczyć i z poldka wyciągnąć.

Takich głupot się słuchać nie chce, mogliście sobie UAZ-a kupić, a wtedy takie bajery byłyby na miejscu. Jeśli dalej tak pójdzie, to nie będzie można używanej BM-ki kupić, bo każdy na niej tylko oszczędza!



żenująca odpowiedz :wstyd: no i pewnie twoja betka jeżdzi na originalnych częściach z BMW i nie masz ani jednej części zamiennej bo zamienniki to są do poloneza a do BMW tylko ori no i jest systematycznie serwisowana w ASO bo przecież inne zakłady to sie nadają tylko do fiata i forda :wstyd:

co do tłumnika to narazie będe jeżdził na originalnym aż sie całkiem rozleci i poczekam może jeszcze sie dowiem nowych rzeczy bo narazie to nie ma konktetnej odpowiedz :P


Dla zaspokojenia Twojej ciekawości moją BM-ke serwisuje pracownik ASO po pracy więc chyba jest w niezłych rękach. Co do części, to oczywiście nie wszystko jest w oryginale, ale znaczna większość. Np. zawieszenie nie jest oryginalne, ale to Eibach, więc sam powiedz, czy to minus, podobnie z hamulcami....oryginalnie jest Bosh albo Valeo, ja mam Ferrodo, więc są troche lepsze....i wszystkie naprawy i przeglądy są w terminie robione.
A co do tłumika, to na pewno oryginalny ma lepsze parametry niż uniwersalny. A żenujący to są ludzie, co montują kawałek rynny zamiast tłumika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 14:30 
viperstr napisał(a):
Dla zaspokojenia Twojej ciekawości moją BM-ke serwisuje pracownik ASO po pracy więc chyba jest w niezłych rękach. Co do części, to oczywiście nie wszystko jest w oryginale, ale znaczna większość. Np. zawieszenie nie jest oryginalne, ale to Eibach, więc sam powiedz, czy to minus, podobnie z hamulcami....oryginalnie jest Bosh albo Valeo, ja mam Ferrodo, więc są troche lepsze....i wszystkie naprawy i przeglądy są w terminie robione.


pochwal się jeszcze ile zarabiasz, ile masz jeszcze samochodów w domu, jakie masz kredki etc.

viperstr napisał(a):
A co do tłumika, to na pewno oryginalny ma lepsze parametry niż uniwersalny.


parametry... czego?

na pewno? skąd ta pewność? na pewno jutro spadnie śnieg w Warszawie.

Jak ktoś coś takiego pisze, to niech uzasadni, może jakiś wykres chętnie zobaczę, jakąś dokumentację techniczną, obliczenia, cokolwiek, a nie takie gadanie jak ze stożkami :)

Jak na razie, widzę, że tylko potrafisz napisać coś, co Tobie się wydaje, a o czym nie masz zielonego pojęcia :) nie będę nic więcej tłumaczyć, bo byś poczytał moją wypowiedź i byś zrozumiał na czym polega różnica w dedykowanym i niededykowanym.

albo sportowe świece, magnetyzery.

ale nic nie przebije tego: dedykowany tłumik- bardzo fajny. inny- dno. a jak się wycina katy, wstawiają ludzie proste rurki i potem bardzo fajnie lata :rotfl: , to kto robi te obliczenia? :rotfl:

elegancko grzecznie przeproszę, jak zobaczę techniczną dokumentację, wykresy, dane, obliczenia, liczby fakty na poparcie Twoich słów panie viperstr odnośnie puch uniwersalnych i dedykowanych produkowanych przez ultera. piszesz, że nie jesteś mechanikiem, ale że niby coś wiesz, więc podziel się tą wiedza, nie napisałeś NIC konkretnego. przykład z przepływomierzem masz rację, ale to nie można tego porównać do końcowego tłumika.

Dziękuję, ja powiedziałem co miałem do powiedzenia.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 14:39 
viperstr, pisałeś coś, że DEDYKOWANE są obliczane pod konkretne silniki, że STOPIEŃ SPRĘŻANIA, POJEMNOŚĆ SKOKOWA są ważne na poprzednich stronach.

Proszę:

http://www.ulter.com.pl/index.php?show= ... &m=5&s=457

http://www.ulter.com.pl/index.php?show= ... 3&m=5&s=14

w podanym linku zobaczcie sobie numery kat. z odpowiednimi końcówkami do e36 4-gar.

Są identyczne...

albo 6-gar. e30

http://www.ulter.com.pl/index.php?show= ... &m=10&s=24

http://www.ulter.com.pl/index.php?show= ... &m=10&s=23

ten sam tłumik do 320 i 325? :)

buahahaha przecież pojemności się różnią, stopnie sprężania w tych silnikach także.

Dziękuję, myth busted.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 15:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: Karczew / Warszawa
Nie będe nic tu przytaczał, komu się chce skany robić, X lat temu "Auto Sukces" robił takie eksperymenty z Daewoo Matizem, ale myślcie sobie co chcecie. To nie jest naukowe forum u udowadnianiu, jeszcze może plan ramowy mam podać.... :hyhy: chciałem pomóc, ale skoro każdy wie lepiej, to po co to forum i te pytanie? Poza tym, zadzwoń sobie do VTG i zapytaj, tu masz nr (022) 811 82 47

to tyle, szkoda czasu na wypowiedzi w tym temacie

na przykładzie Subaru Imprezy, ale poszukam BMW
http://www.maptek.pl/?fid=modyfikacje_wydech


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 15:38 
viperstr napisał(a):
chciałem pomóc


no i bardzo dobrze, to się chwali, ale nie pisz uparcie bzdur, ani niesprawdzonych informacji.

viperstr napisał(a):
Nie będe nic tu przytaczał,


jak się nie ma, to się nie przytacza w ogóle. moich linków wyżej ze strony ultera nawet nie skomentowałeś, a mowa jest cały czas o nich.

viperstr napisał(a):
To nie jest naukowe forum u udowadnianiu,


o psychotuningu też nie.

Nie mam nic do Ciebie chłopie, mam nadzieje, że nie będziesz się doszukiwał złośliwości moich wobec Ciebie w innych tematach, bo to nie w moim stylu, ale nie pisz takich nieprawdziwych rzeczy po prostu :)

Dziękuję i pozdrawiam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 15:42 
masz racje, zgadza się, ale...

przytoczony wyżej link to Supersprint, a nie ulter, o którym mowa :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 15:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: Karczew / Warszawa
Wakacje nadchodzą, przewertuje strych, jak znajdę tą gazete, to wezmę ją na zlot i sam zobaczysz. Nic nie obiecuje, ale wykres widziałem, oryginalnego i uniwersalnego, producenta nie pamiętam. Dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 15:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
..::CZARNY::.. napisał(a):
viperstr, pisałeś coś, że DEDYKOWANE są obliczane pod konkretne silniki, że STOPIEŃ SPRĘŻANIA, POJEMNOŚĆ SKOKOWA są ważne na poprzednich stronach.

Proszę:

http://www.ulter.com.pl/index.php?show= ... &m=5&s=457

http://www.ulter.com.pl/index.php?show= ... 3&m=5&s=14

w podanym linku zobaczcie sobie numery kat. z odpowiednimi końcówkami do e36 4-gar.

Są identyczne...

albo 6-gar. e30

http://www.ulter.com.pl/index.php?show= ... &m=10&s=24

http://www.ulter.com.pl/index.php?show= ... &m=10&s=23

ten sam tłumik do 320 i 325? :)

buahahaha przecież pojemności się różnią, stopnie sprężania w tych silnikach także.

Dziękuję, myth busted.


Customowy wydech jest właśnie robiony pod parametry danego silnika-tylko i wyłącznie bo często się zdarza, że firmy nie mają wydechów pod jakieś nietypowe auta lub do bardzo podkręconych silników a nie tak jak myślisz "sam se zrobię-pospawam,pognę i będę świrował,że mam customa" Żałosne!!!

Jak byś chciał wiedzieć to nr katalogowy ma się do końcówki a nie całego wydechu...
Dlatego szukasz najpierw przez auto, model, silnik a dopiero potem masz symbole (numery katalogowe) wydechów tzn. końcówek.

Ahhhh brak słów.

Wszem obecnym alfom i omegom to ja już podziękuję... nie chcę już mi się tego czytać!! :wstyd:

p.s. compakcik kup sobie taki wydech, w którym końcówka będzie Ci pasować i będzie estetyczna. Nie zapomnij też o gwarancji (Ulter daje 2 lata) a jak kupisz uniwersal i zaczniesz cudować (robić "customa" :rotfl: ) to o gwarancji zapomnij. Zresztą od Ciebie zależy czy lubisz rzeźbić...

Powodzenia

Peace

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 17:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
BeeRTe napisał(a):
Customowy wydech jest właśnie robiony pod parametry danego silnika-tylko i wyłącznie bo często się zdarza, że firmy nie mają wydechów pod jakieś nietypowe auta lub do bardzo podkręconych silników a nie tak jak myślisz "sam se zrobię-pospawam,pognę i będę świrował,że mam customa" Żałosne!!!

Jak byś chciał wiedzieć to nr katalogowy ma się do końcówki a nie całego wydechu...
Dlatego szukasz najpierw przez auto, model, silnik a dopiero potem masz symbole (numery katalogowe) wydechów tzn. końcówek.

Ahhhh brak słów.

Wszem obecnym alfom i omegom to ja już podziękuję... nie chcę już mi się tego czytać!! :wstyd:

p.s. compakcik kup sobie taki wydech, w którym końcówka będzie Ci pasować i będzie estetyczna. Nie zapomnij też o gwarancji (Ulter daje 2 lata) a jak kupisz uniwersal i zaczniesz cudować (robić "customa" :rotfl: ) to o gwarancji zapomnij. Zresztą od Ciebie zależy czy lubisz rzeźbić...

Powodzenia

Peace


Sprawdź może najpierw co oznacza zwrot CUSTOM MADE w jęzku angielskim a nie brniesz i dalej się pogrążasz.

Ulter to szit, wiem bo mam :) Coprawda samą końcówkę z dyfuzorem w środku który miał dawac ponoc lekki bas :) A świszczy mi jak TURBO WHISTLER :rotfl: I co niby ULTER ją sprawdził na jakiś samochodzie ? Jak tak to by takiego gniota nie wypuścili.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 17:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
MAJSU napisał(a):
Sprawdź może najpierw co oznacza zwrot CUSTOM MADE w jęzku angielskim a nie brniesz i dalej się pogrążasz.

Ulter to szit, wiem bo mam :) Coprawda samą końcówkę z dyfuzorem w środku który miał dawac ponoc lekki bas :) A świszczy mi jak TURBO WHISTLER :rotfl: I co niby ULTER ją sprawdził na jakiś samochodzie ? Jak tak to by takiego gniota nie wypuścili.


Znaczenie dosłowne zwrotu a to o co mi biega to w tym wypadku dwa różne tematy.
Wiem co oznacza zwrot: ZROBIONY NA ZAMÓWIENIE czy (lub) wg odrębnego projektu,czyli od podstaw a nie kupienie końcowego, dospawanie rury i nazywanie tego "czegoś" CUSTOMOWYM :rotfl:

tzn. że Ty też masz CUSTOMA od Ultera??? Dziwne... :hyhy:

Peace

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 17:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
BeeRTe napisał(a):
MAJSU napisał(a):

Znaczenie dosłowne zwrotu a to o co mi biega to w tym wypadku dwa różne tematy.
Wiem co oznacza zwrot: ZROBIONY NA ZAMÓWIENIE czy (lub) wg odrębnego projektu,czyli od podstaw a nie kupienie końcowego, dospawanie rury i nazywanie tego "czegoś" CUSTOMOWYM :rotfl:

tzn. że Ty też masz CUSTOMA od Ultera??? Dziwne... :hyhy:

Peace


Czarny wybrał sobie puszkę, końcówkę i potem mu to wszystko razem zespawali i podłączyli do wydechu... więc tak ma tłumik zrobiony na zamówienie bo nieda się takiego kupic poprsotu w sklepie.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 19:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
Ale wg mnie użycie wyrażenia CUSTOMOWY w tym przypadku to lekka przesada.

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 19:50 
BeeRTe napisał(a):
p.s. compakcik kup sobie taki wydech, w którym końcówka będzie Ci pasować i będzie estetyczna. Nie zapomnij też o gwarancji (Ulter daje 2 lata) a jak kupisz uniwersal i zaczniesz cudować (robić "customa" :rotfl: ) to o gwarancji zapomnij. Zresztą od Ciebie zależy czy lubisz rzeźbić...


buahahaah ja też mam gwarancję :wstyd:

Cytuj:
Jak byś chciał wiedzieć to nr katalogowy ma się do końcówki a nie całego wydechu...


http://www.ulter.com.pl/index.php?show= ... 3&m=9&s=21

http://www.ulter.com.pl/index.php?show= ... &m=10&s=24

:wstyd: kliknij sobie i zobacz TE SAME KOŃCÓWKI i wtedy takie rzeczy wciskaj na forum. właśnie widać jak jesteś tutaj obyty z wiedzą co jest 5. kolejny myth busted

BeeRTe napisał(a):
Customowy wydech jest właśnie robiony pod parametry danego silnika-tylko i wyłącznie bo często się zdarza, że firmy nie mają wydechów pod jakieś nietypowe auta lub do bardzo podkręconych silników a nie tak jak myślisz "sam se zrobię-pospawam,pognę i będę świrował,że mam customa" Żałosne!!!


słuchaj facet, sam jesteś żałosny, przecież napisałem, że ja sam się z tego śmieję :wstyd:

sprawdź sobie w słowniku co to znaczy custom, np. www.ling.pl polecam.

BeeRTe napisał(a):
Ale wg mnie użycie wyrażenia CUSTOMOWY w tym przypadku to lekka przesada.


jakbyś umiał czytać po polsku, widziałbyś dlaczego tak napisałem, ale czytasz po łebkach, więc z kim dyskutować?

o ile viperstr dalej się nie kłóci w zaparte, twierdzi, że coś tam gdzieś artykuł ma, chętnie zobaczę, chociaż to nie zmieni faktu, że dalej ulter robi dla 320 i 325 różne wydechy, a parametry się zmieniają, a ja mam identycznie tą samą puszkę, co w dedykowanym wówczas wydechu do e36 4.gar, więc za wiele to to nie zmienia :) w każdym razie dalej potrafisz zaprzeczać białemu na czarnemu i nazywać wszystko żenującym.

reasumując, byle pucha nie ma większego sensu i to prawda co pisaliście wyżej, ale w wypadku ultera to się tak nie sprawdza tak jak piszecie, bo puszki są te same, jedynie mocowania inne.

ja też popełniam błędy, do których potrafię się przyznać i przeprosić, a nie ogień do końca się kłócić o bezsens i nazywać wszystkich "jesteś żenujący" etc.

w każdym razie, robi mi się nie dobrze zaglądając w ten temat, a nawet na forum chociażby ze względu na styl pisania, a nawet nie samą merytoryczną treść.

kończę, bo nie ma z kim rozmawiać.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 20:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 67
Lokalizacja: Kwidzyn
Moje BMW: E46 320d Touring
Kod silnika: M47N204D4
Witam
Ja tez mam Compact'a 316i i tez szukam fajnego ladnie brzmiacego tlumika dedykowanego :hyhy:
Zajrzyj tutaj i zaklikaj do goscia ma doswaidczenie w tym temacie :hyhy:
http://www.allegro.pl/item356941087_tlu ... ta_80.html
Ja bede u niego zamawial dedykowany tlumik pod moje auto.

P.S.
Na forum jest sporo swietnych gosci, ktory potrafia cos doradzic i chwala im za to :07: :07: :07: :08: :08: :08: :10: :10: :10:

Lecz tez sporo jest gosci typu: wymien silnik !!! nie oplaca sie itp.
To sa ludzie tzw. "krytykanci" ktorzy niekiedy tez maja 1.6 i bardzo lubia krytykowac innych oraz maja duzo do powiedzenia na temat o ktory wiedza "mniej niz 0" :idiota: :46: :43:

Takze sugeruj sie tylko wlasnym poczuciem estetyki i gustu.
Mozesz jedynie wziasc pod uwage czyjesz wskazowki :12:

Przepraszam tych foruwiczow, ktorych ten post nie dotyczy :08: :33:

Pozdrowionka for all :33:

_________________
!!! BMW->It's not a car-> It's a LIFE STYLE !!!
Było ->BMW serii 3 E36 Compact
Jest -> BMW serii 3 E46 Lift 320D Touring

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 20:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Ulter to chłam. nie ma nic wspólnego ze sportowymi układami wydechowymi a jest jedynie przelotowym tłumikiem który robi więcej hałasu niz powinien.
..::CZARNY::.. napisał(a):
parametry... czego?

na pewno? skąd ta pewność? na pewno jutro spadnie śnieg w Warszawie.

Jak ktoś coś takiego pisze, to niech uzasadni, może jakiś wykres chętnie zobaczę, jakąś dokumentację techniczną, obliczenia, cokolwiek, a nie takie gadanie jak ze stożkami

Jak na razie, widzę, że tylko potrafisz napisać coś, co Tobie się wydaje, a o czym nie masz zielonego pojęcia nie będę nic więcej tłumaczyć, bo byś poczytał moją wypowiedź i byś zrozumiał na czym polega różnica w dedykowanym i niededykowanym.

albo sportowe świece, magnetyzery.

ale nic nie przebije tego: dedykowany tłumik- bardzo fajny. inny- dno. a jak się wycina katy, wstawiają ludzie proste rurki i potem bardzo fajnie lata , to kto robi te obliczenia?

elegancko grzecznie przeproszę, jak zobaczę techniczną dokumentację, wykresy, dane, obliczenia, liczby fakty na poparcie Twoich słów panie viperstr odnośnie puch uniwersalnych i dedykowanych produkowanych przez ultera. piszesz, że nie jesteś mechanikiem, ale że niby coś wiesz, więc podziel się tą wiedza, nie napisałeś NIC konkretnego. przykład z przepływomierzem masz rację, ale to nie można tego porównać do końcowego tłumika.


chętnie zobaczymy obliczenia, dokumentację techniczna, wykresy, dane, obliczenia, liczby i fakty na poparcie tego iż "tłumik" uniwersalny nie pogarsza parametrów samochodu.

PEACE mądralo :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 21:04 
10,41 na suchym i 11,42 na mokrym. Mierzone GPSem, 0-100, a nie g-techem 0-96. A seria każe to robić w 11,5, więc nie widzę pogorszenia.

Wykresu nie mam, ale poluję na niego.

Peace


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 21:15 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
..::CZARNY::.. napisał(a):
10,41 na suchym i 11,42 na mokrym

..::CZARNY::.. napisał(a):
A seria każe to robić w 11,5
a jak na prawdę było na seryjnym tłumiku??? :| przed zmianą

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL