BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 09:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M50B20 Wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 09:36 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: krakow
Witam... nie dawno kupilem bmw e36 z silnikiem m50b20. 2 dni temu zaczelo mi sie dziac cos niepokojacego. po uruchomieniu silnika odrazu wyskakuje na 3 tys. obratoiw i juz nie spada. nie jest to silniczek krokowy bo byl sprawdzany. :kwasny: prosze o pomoc bo mnie to wkur.....

Cytuj:
[model???] mam problem...:/


.....wszyscy mamy problemy i bez określenia go w tytule tematu trudno zgadywać czego dotyczy.
Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 30 czerwca 2008, 23:06 przez BEBE320, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 09:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Sprawdz dolot...gume od przeplywki do przepustnicy...odme itp.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 10:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: krakow
sprawdzalem juz te wszyskti doloty przeplywomierz.... i teraz to juz wogle zaczal wariowac sam sobie skaka jak chce na chwile sie uspokoi zeby potem wejsc na 3 a nawet 4 tys. i sobie skaka spadajac na nizsze obreoty dochodzac do 1 tys. i poetm zowu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 11:10 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 11:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 238
Lokalizacja: Olszyna LubaĂąska
Moje BMW: E65 730i
Nie jestem pewien ale chyba walnięty czujnik położenia wału też może powodować takie rzeczy.

_________________
Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 15:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Âżory
w miom przypadku byla zawieszona przepływka. podobny problem tylko że obroty spadaly i auto gasło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 15:50 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: krakow
znojomy twirdzil ze musze miec jakies klopty z gazem. tylko ze ja nie mam zalozonego gazu bo jestem tegfo przeciwnikiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 Wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 8 września 2013, 15:57 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 93
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: m50b20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121734
Odświeżę troszkę temat bo mam mały problem. Wczoraj przestał działać mi jeden cylinder wymontowałem przepływomierz tą rurę od niego i wsadziłem szmatę w przepustnicę by pozbyć się syfu ze środka. Problem nie ustał. Więc dzisiaj zdemontowałem cewkę na 6 garze i okazało się że mam tam wodę przez co cylinder nie działał. (woda dostała się tam przez odczepiony wężyk od spryskiwaczy ) Po wyciągnięciu wody i wysuszeniu cylinder działa. Tylko obroty silnika wzrosły mi do 1000 na biegu jałowym. Po odpięciu wtyczki od przepływki obroty falują więc przepływka raczej dobra po odpięciu wtyczki od przepustnicy obroty stoją tak jak stały . Co to może być ?? Przed zalaniem cylindra wszystko było ok :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 Wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 8 września 2013, 16:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
odłącz akumulator na jakiś czas zeby wykasować błedy,jak nie pomoże to pewnie łapie gdzieś lewe powietrze

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 Wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 8 września 2013, 16:52 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 93
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: m50b20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121734
Akumulator odłączyłem na 10 minut i dalej to samo. :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 Wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 8 września 2013, 17:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Zbigniew89 napisał(a):
Akumulator odłączyłem na 10 minut i dalej to samo. :(


moze jak zdejmowales gume od przeplywki to czegos nie podlaczyles? guma nie jest dziurawa ? szukaj lewego powietrza

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 Wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 8 września 2013, 17:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 93
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: m50b20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121734
No właśnie jak napisałeś o lewym powietrzu to od razu zacząłem szukać czy gdzieś dziura się nie zrobiła i powiem ci że wszystko wygląda mi ok. nie ma dziur i wygląda na szczelnie zamknięte.
Jak na kompa pojadę powinno pokazać wszystko co i jak ? Bo już nie wiem co mam zrobić. :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 Wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 8 września 2013, 17:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
odpal silnik i psikaj jakims speyem w okolicach dolotu jesli bedzie zmiana to gdzies lapie

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 Wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 8 września 2013, 20:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 93
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: m50b20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121734
Dobry pomysł jutro spróbuję i dam znać co i jak . Mam nadzieje że jednak to będzie przyczyną .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 Wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 8 września 2013, 21:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Zbigniew89 napisał(a):
Dobry pomysł jutro spróbuję i dam znać co i jak . Mam nadzieje że jednak to będzie przyczyną .

pomysl nie dobry a raczej standard na nie szczelnosci

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 Wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 10 września 2013, 14:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 93
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: m50b20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121734
Więc ta rura gumowa idąca od przepływomierza do przepustnicy 4 razy ściągana zakładana i na 100 % jest dobrze założona na koniec nawet taśmą izolacyjną przeleciałem harmonijkę by mieć pewność że gdzieś tam nie ma dziury. I obroty dalej na 1000 jak dodam gazu i odpuszczę szybko to lubi stanąć na 1500 i zostać w tej pozycji. Jeszcze jakieś propozycje co to może być?? Na zimnym przez chwilę myślałem że pomogło bo stało na ok. 800 ale jak się rozgrzał to dalej 1000. :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 Wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 10 września 2013, 15:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
jedz na bledy.stawial bym wieć na silniczek krokowy

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 Wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 10 września 2013, 18:00 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 93
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: m50b20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121734
Właśnie krokowy wyciągnąłem przepłukałem zamontowałem i dalej to samo 1000 na jałowym po dodaniu gazu i odjęciu ok. 1500 chyba że ostro po garach dam to spadnie spowrotem na 1000 i stoi. Jak mogę sprawdzić prawidłowe działanie silniczka krokowego?? Jak go wyjąłem to był nie dokońca zamknięty chyba prawidłowo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 Wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 13 września 2013, 15:25 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 93
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: m50b20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121734
Czujnik położenie przepustnicy został sprawdzony i wszystko z nim ok. Byłem dzisiaj w warsztacie i wszystko było ok silnik krokowy działa czujnik sprawny i nie ma nigdzie dziur i lewego powietrza. Została wyregulowana przepustnica i zaadoptowane nowe ustawienia. jak na razie wszystko jest ok ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL