BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 15:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320i Wariujące zegary i kontrolki - co jest ?
PostNapisane: 9 lipca 2008, 10:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: AndrychĂłw
Wczoraj podczas normalnej jazdy stało się coś dziwnego, mianowicie obrotomierz i wskaźnik prędkości a także ekonomizer spadły na sam dół, zaczeły się migać czerwone kontrolki a wskaźniki paliwa i temp wody zapierniczają od minimum do maksimum tam i spowrotem.

i po ponownym odpaleni wszystko jest tak samo, nic nie pomaga!!

Tylko jak się wciśnie hamulec to kontrolki się uspakajają i stany paliwa i temp wody też wracają do normy. Jak puszę hamulec to znowu tak wariuje!!

Co to może być??? ja jestem w szoku

Cytuj:
[E36] WARIUJĄCE ZEGARY I KONTROLKI CO JEST??
BMW e36 2,0 dzwiny problem!


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 14 lipca 2008, 23:59 przez duchmaster, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2008, 12:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Opole
Miałem podobny problem w swoim byłem e36 320i i wymieniłem licznik na używany za 150 zł i był spokój. Zastanawia mnie natomiast fakt, że sytuacja wraca do normy po wciśnięciu hamulca. Wygląda to na jakieś przepięcie. Pojedź najlepiej do jakiegoś dobrego elektronika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2008, 18:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: AndrychĂłw
Panowie jeszcze jakieś pomysły? Niech ktoś coś wymyśli :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2008, 21:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: AndrychĂłw
pomocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WARIUJĄCE ZEGARY I KONTROLKI CO JEST??
PostNapisane: 11 lipca 2008, 09:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: kalisz
moim zdaniem to tez problem związany z prądem, miałem podobną sytuacje i po kilku dniach okazało się za nawaliło ładowanie czyli alternator do wymiany, szkoda ze nie pojechalem do elektryka jak zauważyłem problem bo auto zatrzymało mi się w środku nocy w lesie.

Wiec i Tobie proponuję szybki wypad do elektryka.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2008, 13:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Moje BMW: E-36
Kod silnika: M-50
U mnie tak się działo jak padał akumulator. Po jakimś czasie już nie odpaliłem auta i wtedy to skojarzyłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2008, 23:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: AndrychĂłw
ok jutro to sprawdzę :) jak pomoże to odpisze pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 09:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: AndrychĂłw
straszna lipa... przekładka akumulatora nic nie dała :)
zegary dalej migają jak chore....
pytanie brzmi... czy żeby wyjąć zegary to trzeba odkręcić kierownicę? i jak to zrobić z AirBagiem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 09:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: kalisz
jest możliwe wyjęcie zegarów bez ściągania kierownicy ale to strasznie trudne zadanie, dlatego proponuję Ci żebyś jednaj ją zdjął, będzie lepszy dostęp i zero kłopotów z ponownym zakładaniem zegarów. Ja kiedyś próbowałem bez zdejmowania kierownicy i uszkodziłem sobie mocowanie żarówek od kierunkowskazów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2008, 17:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: AndrychĂłw
no więc tak, zegary zostały wymontowane bez zdejmowania kierownicy poprostu delikatnie trzeba było je wysynąć w prawą stronę... druga sprawa - uszkodzonebyły właśnie zegary więc już po temacie :) założone nowe budziki i jest ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL