BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 20:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wyciek na połączeniu (fotki)
PostNapisane: 18 lipca 2008, 18:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 203
Lokalizacja: Warszawa/ Ke3n
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Witajcie

Mam problem z plynem chlodniczym, gdyz gdzies mi ubywa.

Zauwazylem, ze na polaczeniu, ktore widocznie jest na zdjeciu troche cieknie, wiec oblepilem to silikonem, kiepsko wyglada, ale swoje powinno zdzialac...
sa tam takie 2 otwory widocznie na foto, czy ktos moze powiedziec, czy powinny byc tam jakies zaslepki albo cos, bo w ogole nie wiem co to jest :znudzony:

Kolejna sprawa: zauwazylem rowniez, ze wszelkie polaczenia gumowe maja delikatne przecieki, tzn puszcza gdzies na zaciskach, ale niestety ni jak moge je dokrecic, bo nie ma nawet jak tam dojsc...
czy wszelkie cudowne plyny dadza rade temu, czy lataja one tylko i wylacznie chlodnice...

Gdy plynu do poziomu "KALT" to ubywa go , ze jest moze z 1 cm na dnie...

Prosze o pomoc...:)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 27 lipca 2008, 19:37 przez thcrew, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2008, 19:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 106
Lokalizacja: RzeszĂłw
to z silikonem jak mniemam to miska olejowa od spodu ? jak tak to ztamtąd na pewno nie wydobywa się płyn bo go tam po prostu nie ma jak mówisz,że cieknie na połączeniach węży to należało by zdemontować te węże i wyczyścić końcówki na które nakłada się owe węże ponieważ dokręcanie może nic nie dać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2008, 21:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 203
Lokalizacja: Warszawa/ Ke3n
TAk, jest to miska olejowa
byc moze to z tych polaczen cieknie i zalewa poprostu w tamtym miejscu...

a co z tymi otworami, czy powinny miec jakies zaslepki ?

nie mam jak tam dokrecic, ani nic z tych rzeczy, bo poprostu opaski sa tak zalozone, ze pol osprzetu silnika musialbym zdemontowac, dlatego pytam, czy magiczne uszczelniacze cos pomoga na taka dolegliwosc mojej buni....:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 20:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 106
Lokalizacja: RzeszĂłw
odnośnie tych otworów nic tam nie ma być włożone to są otwory do przykręcenia miski olejowej, a co chodzi o uszczelniacze to jak mawiają twoja wola panie ja osobiście wolał bym zlokalizować usterkę i ją usunąć ponieważ te płyny mogą czasami zatkać częściowo chłodnicę i dopiero wtedy zaczną się problemy :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2008, 21:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 203
Lokalizacja: Warszawa/ Ke3n
usterka zlokalziwana, ale tak jak napisalem - mozliwosc dokrecenia/ zmiany opasek jest praktycznie nie wykonalna, bo musialbym chyba demontowac pol osprzetu silnika...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2008, 08:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
:1.2: dobre,zostaw te otwory ,tak ma być tam nie ma oleju,to coś w rodzaj chłodzenia tarczy sprzegła,łączenie silnika i skrzyni gdzie masz nawalone kilo silikonu tez niepotrzebnie,pod ta obudowa jest sprzegło które jak wiesz w oleju nie pracuje,wyciek mozesz miec z pokrywy łancucha (uszczelki zaraz pod termostatem te w poziomie),pod wpływem predkosci sa roznoszone po wszystkich łączeniach,kup cos do mycia silnika w sprayu i zaaplikuj wytrzyj szmatka,po odpaleniu silnika tylko patrz jak sie coś wydobywa,kolejna sprawa to uszczelka miski,jeżeli orginalnie skrecana to sa tam odpowiednie tolerancje dokrecania,moga byc dokreceone za słabo ,u mnie ciekło własnie przez to,wykonałem jeszcze bardzo lekkie pół obrotu sruby i wyciek ustał ,oczywiscie ne przesadzaj z rób wszystko na zimnym silniku,czesc

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL