BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 czerwca 2025, 00:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Centralny zamek - zaciął się
PostNapisane: 24 lipca 2008, 18:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Witam wszystkich.. Jestem nowym użytkownikiem forum.. Nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na nurtujące mnie pytania więc zakładam temat..
Mam problem z zamkiem centralnym w BMW e36.. Mianowicie nie reaguje na pilota.. Wszystkie słupki od drzwi uniesione są do góry i w żaden sposób nie da się ich zamknąć :kwasny: ani ręcznie ani z pilota.. Gdy Wcisnę którykolwiek z nich wyskakuje z powrotem do góry.. Tylko drzwi z przodu są zamykalne.. Da się to zrobić z kluczyka ale zamykaja sie tylko i wyłącznie drzwi które zamykam.. mało tego gdy ich zamknę nie da się otworzyć ich od środka.. Gdy wyciągnę go do góry opada z powrotem na dół.. muszę biegać z kluczykiem z jednych do drugich i otwierać je kluczykiem.. Przed tą awarią zamek wariował raz zamykał, raz nie.. To zamknął tylko parę drzwi to tylko jedne.. Co to może być?? Alarm załącza sie po wciśnięciu przycisku który odpowiedzialny był za zmykanie drzwi.. Wcześniej aby uzbroić samochód musiałem przycisnąć go dwa razy.. Co do reszty objawów zamykania (migające awaryjne, dźwięk alarmu) to wszystko jest w porządku.. Proszę o pomoc nie mam już pojęcia co mogło się stać..

Cytuj:
[model???] Centralny zamek-problem
Zacięcie zamka e36


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 3 sierpnia 2008, 16:40 przez Konrad_89, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2008, 13:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Zapomniałem dodać że w momencie kiedy powinien zamykać się zamek słychać "pyknięcie" w okolicy schowka pasażera...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 20:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 118
Lokalizacja: LT
albo silownik w zamku zagial sie.. Albo gdzies drut jakis przelamal sie..

_________________
Obrazek
Skomentuj moje coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2008, 14:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Miałem co prawda zwarcie w wiązce kabli tych co idą przy tylnej klapie ale wszystkie odizolowałem możliwe że coś "głębiej" mogło się spalić? Nie mam żadnego pojęcia jak funkcjonuje zamek więc tak strzelam... Znasz może jakieś miejsca gdzie kable najczęściej się przecierają?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2008, 21:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 118
Lokalizacja: LT
Sa specjalne urzadzenia-nastawiasz na kabel i pokazuje czy idzie prąd,jezeli prąd idzie to szukaj w silniczku problemu(silniczek ten co w klamce)..

_________________
Obrazek
Skomentuj moje coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 16:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kurcze :/ widzę że chyba nie obejdzie się bez pomocy fachowca... Nie chcę sam zabierać się za bardzo za elektrykę bo różnie to bywa...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 16:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
moze....... to byc ze ja w swoim przypadku wywalilem poprzepalane kable na calej dlugosci auta, czyli rozebralem cale wnetrze auta, rozwalilem wiazki kabli, przepatrzylem kazdy kabel czy nie ma uszkodzenia pancerza, gdy mial to wymienialem calosc kabla czyli praktycznie rzecz biarac, te kable krure mialy wady wymienialem ich po calosci , a troche ich bylo, i zwruc uwage na to ze te kable krure sie przetarly w wiazce miedzy klapa a buda, dawaly niekiedy duze przepiecia oraz nagdzewanie sie ich po calosci -----------ufekt uboczny------------posypane pancerze po calosci kabla poprostu poprzegrzewane kable... wiec radze ci rzebys przejrzal dokaldnie instalacje bo prawdopodoobnie morzesz miec jeszce winnych miejscach poprzepalane kable kture moga robic jakies spiecia....(a o porzar latwiutko :hyhy: )

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 15:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Problem dawno zażegnany ale jeśli komuś miało by pomóc to napiszę że w moim przypadku trzeba było wymienić sterownik zamka za schowkiem pasażera.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL