BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 16:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] strzały na lpg jak zlikwidować
PostNapisane: 2 września 2008, 13:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
witam wszystkich . przeszukałem całe forum i nie znalazłem nic na ten temat a mianowicie strzelania w kolektor ssący przy jeżdzie na lpg a dzieje się tak przy przyspieszaniu, i proszę o jakąś sensowną podpowiedz , a nie teksty w stylu załóż sekwencję to zlikwidujesz strzały, to jest najprostsze rozwiązanie ale najdroższe, dodam że po wymianie świec problem się zmniejsza ale na jakieś 2 tygodnie i potem jest to samo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 13:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: SÂłupsk
Witam
Na dzień dobry wymień przewody i świece!!!
A później szczelność ale na 90% to przewody przbijają... ;)
Pozdro

_________________
ChroĂą mnie BoÂże, przed DiabÂłami w mundurach o niebieskim kolorze...

Jak SiĂŞ Nie Ma Co SiĂŞ Lubi To SiĂŞ Lubi Co SiĂŞ Ma...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 13:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: SÂłupsk
Przewod, przewody i jeszcze raz przewody

_________________
ChroĂą mnie BoÂże, przed DiabÂłami w mundurach o niebieskim kolorze...

Jak SiĂŞ Nie Ma Co SiĂŞ Lubi To SiĂŞ Lubi Co SiĂŞ Ma...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 13:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
A jak wymienisz juz przewody, swiece postaraj sie pojechac do naprawde dobrego zakladu i niech Ci bardzo dobrze wyreguloja instalacje najlaepiej na analizatorze spalin a nie na sluch
pozdrwiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 13:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
ale ja mam 24 zawory i jest na cewkach. i sprawdzałem ich taką domodą meotdą , czy jak są wilgotne nie będą latały jskry po silniku i nic , wiem że marny sposób. myśle że bardziej prawdopodobne jest to że mi jedna cewka kuleje bo czasami jak ją wyłącze z obwodu to nie widać różnicy w pracy silnika a czasami po wypięciu tej samej zaczyna żucać silnikiem , przychodziło mi nawet do głowy że zawory się już powypalały i dlatego strzela ,miał już ktoś taki sam problem i jak sobie z nim poradził bo metoda prób i błedów czyli wymiany wszystkiego za kolejnością jest troche kosztowna a wymiana cewek i przewodów szrpnie mnie jakieś 50pln za cewke czyli 300pln no plus przewody


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 13:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Jesli masz cewki warto sprawdzic stan samych fajek, potrafia tez niezle namieszac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 13:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
A jak ci jezdzi na benzynie???U mnie tez strzelal i wystarczyl dobry zaklad gazowniczy i auto jezdzi idealnie.Także zacznij od wizyty w zakładzie a dopiero potem popatrz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 13:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
strzela mi już od jakiegoś czasu i na ustawieniach byłem już kilka razy i powiedzieli że powinienem spróbować zmniejszyć przerwe na świecach z 1mm na 0.8 lub 0,6 i zmniejszyłem na 0.6 i strzelał troche mniej i ku mojemu zdziwieniu będąc na wakacjach spalił mi 10 l gazu ale odbiło się to na mocy i musiałem strasznie biegami operować jadąc pod górkę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 13:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
maniek powiem ci że możesz mieć rację co do tych fajek, a orientujesz się może ile mogą kosztować


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2008, 14:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
nie chce Cie oklamac ale cos mi sie obilo o uszy miedzy 50 a 70 zl ale jak napisalem moge sie mylic

p.s jestem pablo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: strzały na lpg jak zlikwidować
PostNapisane: 5 września 2008, 13:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Wawa
boban2006 napisał(a):
witam wszystkich . przeszukałem całe forum i nie znalazłem nic na ten temat a mianowicie strzelania w kolektor ssący przy jeżdzie na lpg a dzieje się tak przy przyspieszaniu, i proszę o jakąś sensowną podpowiedz , a nie teksty w stylu załóż sekwencję to zlikwidujesz strzały, to jest najprostsze rozwiązanie ale najdroższe, dodam że po wymianie świec problem się zmniejsza ale na jakieś 2 tygodnie i potem jest to samo


Daruj sobie lpg, ja tak walczyłem ze strzelajaca instalcją aż w końcu padła i ją wywaliłem. Nawet jeżeli udało się zrobić tak, że przez miesiąc w porywach do trzech nie strzelała to potem było znowu to samo. Też nie wierzyłem że bmw i gaz to nie najlepszy pomysł. Teraz mam spokój, choć nie do końca bo silnik 2 lata na gazie nie najlepiej zniósł i teraz różne kwiatki wychodzą które trzeba naprawiać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 18:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
Wtrace swoje "5gr" mam m50b25 jezdze na gazie a w zasadzie blosie juz prawie rok i nic nadzwyczajnego sie nie dzieje poza faktem ze 20 tys km zrobilem za 1/2 ceny :-) kilka razy mi kichnoł ale z mojej winy tak wienc jestem za. A jak kich to albo swiece albo osłony ale najpewniej za ubogo :"spalił mi 10 l gazu ale odbiło się to na mocy i musiałem strasznie biegami operować jadąc pod górkę" zmien na blosa problemy ogranicza sie do tego by pamiętac ze nie odpla sie samochodu na gazie z wcisniętą prawą nogą w podłodze PZDR fanów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 18:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Moje BMW: 325i,323ti Compact
Kod silnika: M50B25,M52B25
Jak kupujecie BMW z gazem albo zakładacie gaz to sami się prpsicie o problemy jeżeli macie BMW z gazem to nawet niepowinniście odwiedzać FORUM BMW, niejesteście fanami marki tylko przypatkowymi właścicielami BMW.Weś to gówno wywal z auta to niebędziesz miał żadnych problwmów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 18:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Moje BMW: 325i,323ti Compact
Kod silnika: M50B25,M52B25
Jak kupujecie BMW z gazem albo zakładacie gaz to sami się prpsicie o problemy jeżeli macie BMW z gazem to nawet niepowinniście odwiedzać FORUM BMW, niejesteście fanami marki tylko przypatkowymi właścicielami BMW.Weś to gówno wywal z auta to niebędziesz miał żadnych problemów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 19:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Lesko
darek K napisał(a):
Jak kupujecie BMW z gazem albo zakładacie gaz to sami się prpsicie o problemy jeżeli macie BMW z gazem to nawet niepowinniście odwiedzać FORUM BMW, niejesteście fanami marki tylko przypatkowymi właścicielami BMW.Weś to gówno wywal z auta to niebędziesz miał żadnych problemów


Sam to wymyśliłeś, czy jakiś inny mundry Ci powiedział?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 19:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Moje BMW: 325i,323ti Compact
Kod silnika: M50B25,M52B25
Takie jest moje zdanie o właścicielach BMW z gazem a wy macie prawo się z tym niezgodzić. Poco zakładać instalację gazową jak ceny gazu idą w górę to sę nieopłaca lepej kupić BMW z dizlem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 19:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
A według mnie gaz w BMW to świetna sprawa pod warunkiem że zakłada go fachowiec, który wie co i jak. Ja mam zwykły gaz i jak mój gazownik ustawi mi raz na pół roku gaz to wszystko gra i żadnych strzałów nie ma. Znajomy montował w krakowie u konkretnego gościa sekwencje do Betki 5,4 litra i zgrany jest doskonale, choć on sam był przeciwnikiem gazu. Poprostu miejmy wgląd na to że nie każdego stać aby lał do baku na full paliwa i nie martwił się kosztami przy takich cenach.

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2008, 09:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Drogi darku K a co powiesz jeśli ktoś ma BMW z instalacja zakładana w salonie we Wloszech? - bo zdarzały się takie przypadki. A co do tego kto jest fanem i kto powinien odwiedzać forum to chyba nie od Ciebie to zależy. To jest forum fanów marki a nie psychopatycznych fanatyków.

POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2008, 09:47 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Lokalizacja: Starachowice
Diablo:))) http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=30457

_________________
Niedziel


Ostatnio edytowano 11 września 2008, 18:13 przez Niedziel, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, 16:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
darek K napisał(a):
Takie jest moje zdanie o właścicielach BMW z gazem a wy macie prawo się z tym niezgodzić. Poco zakładać instalację gazową jak ceny gazu idą w górę to sę nieopłaca lepej kupić BMW z dizlem

no co Ty gadasz?? jesli ktos lubi duzo jezdzic i ma zamiar pojezdzic autem troche czasu to instalacja mu sie zwroci napewno.
bardzo istotna sprawa jest tez to jak ta instalacja bedzie zalozona!!
ja mam 2.0 24v i zwykla instalacje gazowa na parowniku i nie mam zadnych problemow. choc kazdy mowil ze napewno bedzie strzelal i obroty beda falowac. sam tez tak uwazalem ale sie mocno zdziwilem. nie mam zadnych problemow. poczatkowo na zimnym silniku obroty falowaly ale dolalem plynu do chlodnicy i problem zniknal.
pozdro dla uzytkownikow bmw zarowno tych z gazem jak i bez :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL