BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 00:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] M43 Nierowna praca silnika
PostNapisane: 7 maja 2008, 20:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
Witam,

Panowie wiem ze jest wiele postów o tej tematyce jednak ja jeszcze raz musze sie was poradzic.
mam problem z 318i a mianowicie gdy silnik osiagnie temperature, wskazowka pion zaczyna nim telepac na postoju. gdy jest zimny to tego nie ma co jedynie czasami ciezko jest ruszyc z miesca na zimnym bo obrotu spadaja ponizej 500 gdy wciskal pedal gazu.

co zrobilem do tej pory to:
*czyszczenie krokowca,
*przekladalem przeplywke od w pelni sprawnego E46,
*wymiana swiec,
*wymiana lambdy tej przed katem ( tak jak pokazal komp ),
*sprawdzilem dolot ( jest szczelny )

wczoraj natknąlem sie na kolesia ktory zasegurowal mi zmiane weza od odmy i jescze to takie male cosik nie jestem pewnien jak to sie nazywa. czesc nr 1 .

prosze o pomocczesc nr 1

moje pytanie brzmi czy koleszka moze miec racje i czy to moze miec cos wspolnego z moim problem?? nie chce zbednie wydac pieniedzy

Cytuj:
wiem ze bylo juz wiele na ten temat ale mam nowy wątek w temacie

To jest zbędne w tytule tematu

robertbmw

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Zycie!


Ostatnio edytowano 12 września 2008, 16:12 przez Rafi23, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, 10:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: warszawa
najlepiej podlacz go pod komuter. wszytsko wyjdzie.
u mnie byl podobnym porblem tyle ze jak sie silnik rozgrzal problem znikal. u mnie walnieta sonda i cewki do wymiany byly.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, 12:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
bylem na kompie i pokazalo mi tylko wadliwa labmde, wymienilem i nadal jest problem.
kurcze poradzcie cosik jeszcze, czy jest sens brac sie za wymiane tej czesci co jest w zalczniku?? dajcie znac

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Zycie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, 15:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Lokalizacja: Świetokrzyskie
Moje BMW: e36
Kod silnika: m43b18
Ja sugeruje odpięcie tej sądy ,byc moze jest jakas felerna.Ja mam podobny przypadek tyle ze odpiołem sąde i zresetowałem kompa i silnicze juz normalnie przcuje ale spalanie wiekrze ale sie tym nie przejmuje bo mam gaz. radze ci sprawdzic odpiac i troche pojeździc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, 18:11 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
A stuka ci metalicznie pd silnikiem ?? Ja mialem podobne objawy i musialem wymienic OBIE sondy i czujnik polozenia walka rozrzadu....

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, 22:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
nic metalicznego nie slyszalem, slychac ewidentnie ze silnik nierowno pracuje, tak jakby sie czyms dlawil, oborty skacza gora-dol.

czy moze miec cos z tym wspolnego waz od odmy i to male cosik na zalaczniku??
aha jeszcze jedno ja wlacze klimatyzacje to oboroty sie podnosza i silnik pracuje troszke lepiej, ale to chyba normalne silnik musi przyspieszyc bo klima ciagnie prad.
juz sam nie wiem co robic...

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Zycie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 16:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
Witam wszystkich,

Chciałbym oznajmic ze nadszedł kres moich problemow z nierówną pracą silnika M43 w E46. :rotfl::rotfl: :rotfl: :rotfl:

To nic ze straciłem prawie 2 tysiące złotych :wstyd: zanim okazało sie ze problemem jest tzw. zawór cisnieniowy ( 150zl ) przy kolektorze ssącym ( ten co odma do niego idzie ), wazne ze jest po problemie a ja na nowo moge sie cieszyc przyjemnoscia z jazdy. Lece na myjnie wyszorowac moją bunie :rotfl:

Dziekuje serdecznie wszystkim za pomoc i sugestie.
:D

Pozdrawiam,
Rafi23

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Zycie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 20:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 58
Lokalizacja: Zawiercie
a mógłbys wrzucic zdjecia jakies (krokowiec,odma,jak sie za to zabrałes itp) ??
no i gdzie jest ten zawór cisnieniowy ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 21:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
witaj memphis1988,

sorki ale fotek nie mam, posiadam jednak link do jednego z forum na ktorym temat byl przerabiany przez jednego koleszke.

Aby dostac sie do wspomnianego zaworu nalezy przede wszystkim wyciagnac filtr kabinowy a nastepnie odkrecic tą półeczke plastikową na ktorej owy filtr sie trzyma.
Zawor jest przykrecony za pomocą dwoch srub typu torx, taki sam rozmiar jak i wspomniana wyzej półka plasitkowa. Od zaworu odchodzi jeden grubszy czarny wąż, inaczej mówiąc odma.

tutaj podaje link:

fotorelacja Mam nadzieje ze założyciel nie bedzie mial nic przeciwko :hyhy:

pozdrawiam,
Rafi23

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Zycie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL