BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 18:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 20:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 270
Lokalizacja: kbr
Moje BMW: e21,e36,2xe46
Kod silnika: encoded
A orientuje się ktoś ile trzeba wpakować w m50 żeby wyciągnąć z 400-500 km? :hyhy:
szwedu napisał(a):
Jak bym zobaczył na ulicy auto z charakterystycznym pssss przy puszczaniu gazu a z tyłu wlew gazu to bym umarł ze śmiechu

Nie da się zapomnieć, że to bmw-sport. Oczywiście lepiej lać bene żeby przechodnie byli zadowoleni i jedzic rozpadającym sie syfem niż lać gaz do zadbanego auta :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 20:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
400-500KM ciezko od tak sobie oszacowac bo to juz powazna przerobka i oprocz silnika obowiazkowo wkladasz zawias, hamulce, przeniesienie napedu najlepiej z e39 M5 itd

musisz potrzebowac takiej mocy na tyle ze koszty nie graja roli, wtedy mozna dzialac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 21:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 503
Lokalizacja: okolice lublina
Moje BMW: 540i
Kod silnika: M62/TU
Mój kolega kupił s4 2.7 biturbo,samochód ogólnie tani porównując do mocy jednak bardzo dóżo palił i założył sobie sam gaz sekwencyjny co wyszło go naprawde niedrogo,autko pali 15-22l gazu i niewiele straciło na mocy.Teraz jeździ szybko i oszczędnie :P

_________________
Obrazek
BmwMotorsportKlub.eu Lubelski Klub Bmw;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 22:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
mtturbo napisał(a):
A orientuje się ktoś ile trzeba wpakować w m50 żeby wyciągnąć z 400-500 km?


Z 10tyś € to pewnie minimum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 07:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
Witam! nie to zebym chcial uturbac swoja bunie bo mnie na to nie stac ale o ile wzrasta spalanie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 12:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
michal1986 napisał(a):
Witam! nie to zebym chcial uturbac swoja bunie bo mnie na to nie stac ale o ile wzrasta spalanie?



pytanie jak najbardziej nie na miejscu

zalezy to od wielu czynnikow i co bedziemy tu dyskutowac

moje m50b25 pali od 6,5 do 30 Pb a nie mam turbo, wszystko zalezy jak korzystamy z auta ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 14:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
mtturbo napisał(a):
A orientuje się ktoś ile trzeba wpakować w m50 żeby wyciągnąć z 400-500 km? :hyhy:
szwedu napisał(a):
Jak bym zobaczył na ulicy auto z charakterystycznym pssss przy puszczaniu gazu a z tyłu wlew gazu to bym umarł ze śmiechu

Nie da się zapomnieć, że to bmw-sport. Oczywiście lepiej lać bene żeby przechodnie byli zadowoleni i jedzic rozpadającym sie syfem niż lać gaz do zadbanego auta :padam:

Jak kogos nie stac to niech auta nie kupuje, pieniedzy za duzo nie mam ale w moim aucie na dana chwile nie ma nic co by sie nadawało do wymiany.
Na dodatek 14-o letnie auto które przejechało przed tygodniem ponad 4k km gdzie polowa tej trasy to katowanie pierwszych 3 biegów do 4 tys na serpentynach w alpach gdzie jedyna awaria byla żarówka H1 potwierdza powiedzenie "sie dba sie ma"

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 19:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 270
Lokalizacja: kbr
Moje BMW: e21,e36,2xe46
Kod silnika: encoded
szwedu napisał(a):
Jak kogos nie stac to niech auta nie kupuje

Ja bym po lpg nie oceniał czy kogoś stać bo są ludzie, których stać na lanie pb a leją lpg i na otwrót. Ale nie każdy lubi zostawiać na stacji 2 razy więcej. Samochód to tylko rzecz, która dzis jest a jutro może jej nie być, każdy ma do niego inne podejście.
szwedu napisał(a):
Na dodatek 14-o letnie auto które przejechało przed tygodniem ponad 4k km gdzie polowa tej trasy to katowanie pierwszych 3 biegów do 4 tys na serpentynach w alpach gdzie jedyna awaria byla żarówka H1 potwierdza powiedzenie "sie dba sie ma"

Mając auto w gazie tez mozna o nie dbać wszystko zależy od własciciela ;) Ale gratuluje stanu auta nie jedna igła by tego nie wytrzymała :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2008, 02:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
mtturbo napisał(a):
Ja bym po lpg nie oceniał czy kogoś stać bo są ludzie, których stać na lanie pb a leją lpg i na otwrót.

Napisałeś ze lepiej jeździć na bp rozpadającym się niż na lpg zadbanym, wiec jedyne co ja wnioskuje to ze na gazie można zaoszczędzić na naprawę auta bo w przypadku "przepłacania" na benzynie jeździ się trupem...
no ale ok bo będzie upomnienie za robienie offtopika.

mtturbo napisał(a):
Ale gratuluje stanu auta

a dziękuje :rotfl:

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2008, 01:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 78
Lokalizacja: Lubuskie
qrax napisał(a):

moje m50b25 pali od 6,5 do 30 Pb a nie mam turbo, wszystko zalezy jak korzystamy z auta ;)


no nie rozsmieszaj mnie chcesz mi wmówic ze silnik 2,5 litra spala 6,5 litra na 100km :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:

chyba ze codzi Ci o chwilowe wskazania ekonomizera :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2008, 11:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
spookos napisał(a):
qrax napisał(a):

moje m50b25 pali od 6,5 do 30 Pb a nie mam turbo, wszystko zalezy jak korzystamy z auta ;)


no nie rozsmieszaj mnie chcesz mi wmówic ze silnik 2,5 litra spala 6,5 litra na 100km :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:

chyba ze codzi Ci o chwilowe wskazania ekonomizera :zdziwko:


Jesli pisze o srednim spalaniu to zawsze chodzi o tankowanie pelnego zbiornika, do pierwszego odstrzalu pistoletu czyli tak jak powinno sie sprawdzac.

Nie chce nic wmowic, tylko pisze ile mi spalil. Moje M50 jest wogole dziwne, mam wrazenie ze im szybciej jade tym mniej spala. Jak trzymam go na trasie w okolicach maksymalnego momentu ok 4000 to jestem mile zaskoczony.

Teoria tez jest taka ze najmniejsze spalanie jest przy maksymalnym momencie obrotowym wiec sie potwierdza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 17:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 278
Lokalizacja: Z PiekÂła
mierze się z zainstalowaniem turbo do e36 z silnikiem i tu was zaskoczę !!! :hyhy: tylko 1.6 ale to nie wszystko... :cwaniak: auto ma instalacje Gazową :przestraszony: ... Ja mam to gdzieś czy ma gaz bo był zamontowany jak kupiłem .. turbinę mam i będzie montowana.. tylko chwilowo wstrzymuje się bo muszę dużo poczytać i skontaktować się z ludzmi od turbo co znają te klimaty.. nie chce czegoś pominąć.. Jestem za turbo i uważam że nie na miejscu jest pisanie " podejrzewam,że masz gaz to na turbo cię nie stać" znam różnych ludzi co jeżdżą maluchami czy starymi golfami I a stać ich na prawdę na Nową 7 z salonu.. teraz mądry nie pokazuje ,że ma kasę bo mamy czasy oszustów i złodziei.... pokazują snoby i ludzie myślący że mają ... mało jest takich co przyjeżdżają na złom s-klasą i sprzedają puszki ... widziałem i wiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 18:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
emcio27 napisał(a):
" podejrzewam,że masz gaz to na turbo cię nie stać" znam różnych ludzi co jeżdżą maluchami czy starymi golfami I a stać ich na prawdę na Nową 7 z salonu.. teraz mądry nie pokazuje ,że ma kasę bo mamy czasy oszustów i złodziei.... pokazują snoby i ludzie myślący że mają ... mało jest takich co przyjeżdżają na złom s-klasą i sprzedają puszki ... widziałem i wiem


popieram :!: ;)

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 18:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
emcio27 dokladnie tak u nas jest coraz czesciej sie z tym spotykam. Moze bez przesady ze maluchem jezdza ale zasada ta sama


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 20:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 278
Lokalizacja: Z PiekÂła
raz w markecie stał obok mnie gościu taki normalny starszy człowiek. Płacił gotówką no ale ile tego wyciągnął :szok: w takim pliczku to miał na pewno z 20 kawałków. Same setki były bo nie będę ukrywać liczyłem :hyhy: jak gościu szukał w tym 20 zł.. No może go było stać w danej chwili na 7 z 96 roku... Spotkałem go później na parkingu jak wsiadał z kobitą w BOBA ,fiat 126p .... szok... :przestraszony: wiem że komentarz nie o turbo ale musiałem to napisać ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 22:39 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
ale sie rzucasz kolego piasecki :O . Czekamy z niecierpliwoscia na wyniki montazu turbo przez ciebie .

A ktos znajacy sie na temacie napisal ze 450-500 km to w m50b25 kwestia 25-30 tys zl.

pozdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 23:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
emcio27 napisał(a):
starszy człowiek. Płacił gotówką miał na pewno z 20 kawałków Spotkałem go później na parkingu jak wsiadał z kobitą w BOBA ,fiat 126p

Moze był złodziejem i nie chciał pokazywać ze ma siano z roboty ..

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 00:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
piotres napisał(a):
ale sie rzucasz kolego piasecki :O . Czekamy z niecierpliwoscia na wyniki montazu turbo przez ciebie .

A ktos znajacy sie na temacie napisal ze 450-500 km to w m50b25 kwestia 25-30 tys zl.

pozdr


Jakub Gracz przeprowadzil niedawno takie modyfikacje w m50b25 ma ponad 420KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Witam wszystkich forumowiczów. jestem w trakcie uturbiania mojej e30 m10 b 18, powiedział bym ze już praktycznie skonczyłem, bo pierwsze jazdy próbne mam już za soba.
gdyby ktoś był jeszcze zainteresowany tym tematem to opisze dokładnie co zrbiłem itd. dodam tylko ze nie korzystam z piggy- boxa i wszystko jest na standartowej elektronice ( nieco oszukanej:)) .
Ps gaz też mam w planach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 21:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
dominik_123 napisał(a):
Witam wszystkich forumowiczów. jestem w trakcie uturbiania mojej e30 m10 b 18, powiedział bym ze już praktycznie skonczyłem, bo pierwsze jazdy próbne mam już za soba.
gdyby ktoś był jeszcze zainteresowany tym tematem to opisze dokładnie co zrbiłem itd. dodam tylko ze nie korzystam z piggy- boxa i wszystko jest na standartowej elektronice ( nieco oszukanej:)) .
Ps gaz też mam w planach


Wrzuca dane i fotki kolego mysle ze nie tylko ja z przyjemnoscia obejrze i poczytam :) .

Piggy-back'a :]

pozdr.
Piotrek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL