BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 13:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 00:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
..::CZARNY::.., w podstawówce pani od fizyki coś mówiła że mechanika to jeden z działów fizyki , myliła się?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 00:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Liczby liczby wszędzie widzę liczby............ :zdziwko: :zdziwko:

























:rotfl: :rotfl:
A już wykupiłem talon na Matiza ;(

Maciek w podstawówce Pani od Fizyki mówiła żebym tego słowa unikał jak ognia w przyszłości,to samo było z chemią a uczyła ta sama Pani.Efekt? Poszedłem do Ekonomika :rotfl: :rotfl:
Dobra koniec OT :D

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 00:42 
Fizyka to bardzo ogólne pojęcie. Mechanika jest dość precyzyjne.

Dla Ciebie to nuda, a mnie to tak samo irytuje, jak Ciebie nazewnictwo nivo dla e34 i nie-nivo w e39.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 06:30 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Boogie napisał(a):
Kyo, Ty jesteś jak Koreańczyk, kolo z kosmosu....

Jak mam Ci wytłumaczyć, że te nowe radarki nie zwiększą bezpieczeństwa skoro są ustawiane na bezpiecznych drogach typu dwupasmówka i nie eliminują najbardziej niebezpiecznych zachowań debili za kółkiem.

http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/16781922,obowiazek-uzywania-swiatel-zaowocowal-wzrostem-liczby-wypadkow.html

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/swiatla;mijania;-;nie;jest;bezpieczniej,33,0,257313.html

widze ze Twoja retoryka opiera sie na zaprzeczaniu wszytskiemu i wygłaszaniu tez nie powiem skąd , looknij linki powyżej na temat wypadków.
Czytasz gazety ? Telewizje oglądasz ?
Przecież te informacje są ogólnodostępne, i niejeden krawężnik w telewizji się tłumaczył czemu wzrosła liczba wypadków a miała zmaleć.
Jeśli mamy tak gadać, to jednak coś łykne.

Śmieszą mnie ludzie którzy wierzą w proste tezy, które jak im się wydają, mają coś dać, bo tak im sie wydaje na chłopski rozum, a realia pokazują coś innego.
Nie życze sobie, by z moich pieniedzy banda kretynów nie umiejąca udowodnić wprost nic z tego co wprowadzają, powstawał aparat represji.
Rada moja, rusz się troche z domu.


Po pierwsze primo. Nie jestem dla ciebie ludzikiem z kosmosu. Przestań zaniżać rozmowę do poziomu piaskownicy.

Po drugie - czy ja twierdzę że to wyeliminuje chamstwo i debili?
Czytaj rzesz ze zrozumieniem. Podobnie jak linki które dałeś. Podane Ci informacje zacznij odfiltrowywać i odcedzaj informację od pismako-bełkotu.

Teraz do rzeczy.
To że to nie wyelimintuje debili z dróg wie to każdy. Fakt faktem uważam że nawet na nowych 2 pasmówkach będzie paru idiotów mniej dzięki temu rozwiązaniu.

A to że powinny być dobre drogi, powinna być inna edukacja, inna infrastruktura, to że powinni łapać 'tych debili co trzeba' i nie powinno być głodu w afryce to wie każde dziecko, tylko to są rzeczy u nas nie do zrealizowania z przyczyn polityczno-złodziejskich. Cieszę się więc że robi się cokolwiek by ograniczyć napór chamstwa.

Ogólnie popieram post stonesa1, w tej kwestii się z nim zgadzam.

Też wolałbym jechać 110 a nie 90, też chciałbym mieć autostrade bez ograniczeń, ale te rzeczy są nie realizowalne z różnych przyczyn.

Zrozum że nawet że dobra nowa dwupasmówka, gdy dasz ją debilowi przestanie być fajna i komfortowa. Na takich drogach jest ograniczenie do 100 i to wystarczy do spokojnej podróży.
Jak ktoś będzie jechał 110 też nic mu sie nie stanie, przypuszczam że to będzie tak ustawione, że do normalnej przelotowej szybkości 120 nikt nikomu łba nie ukręci, każdy wie jakie są realia, ci ustawiający te urządzenia również.

Jesteś takim obieżyświatem że powinienieś wiedzieć że np. Większosć fotoradarów w Warszawie ma tolerancję +10 +20.... w PL również, przypuszczam w większości, tak jest to poustawiane.
Każdy wie że przepisy są naginane, typu - jest 50, ludzie jadą 60, jest 90, ludzie jadą 110, bo ewidentnie można.
Ale najczęściej tam gdzie masz 90, 150 poprostu nie można bo nie jesteś sam na drodze i te wszystkie systemy które krytykujesz są po to aby odcedzić grupę wariatów od grupę normalnych.
I jak pisałem - to że to nie wyeliminuje głąbów to wie każdy - ale jest to mały krok ku temu.

System będzie stworzony poto aby odcedzić głąbów jadących 150 - 200, którzy mrygają, siadają na zderzak, trąbią, od tych którzy normalnie chcą jechać z normalną prędkością.

Rada moja - nikt Cię nie szykanuje, nikt nie zakłada aparatu represji, kagańca, weź urlop, zdystansuj się od polityki, poleż sobie na plaży.
Boogie i przestań brać wszystkich i wszędzie za idiotów, wychodzi na to że ty jeden na świecie jesteś najmądrzejszy i wiesz wszystko, paru takich już było - więcej luzu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 09:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
A ja sie dołaczam do akcji "Cała Polska maluje" :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 09:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
kostek_ja - no faktycznie są takie rozbieżności. Jednak gdy będziesz jechał szybciej od takiego matiza chociaż o 10km/h to już Twoja droga hamowania będzie dłuższa, pamiętaj o tym. Czarny - właśnie uproszczenie to brak tego Fo, które będzie bardzo małe w stosunku do Fh, ale ogólnie masz rację. Tylko przecież nie wyliczę dokładnie oporu powietrza, toczenia, oporu obrotów silnika, gdy zdejmę nogę z gazu, spadka energii na skutek zderzenia z insektami :rotfl: itd. na kartce przed monitorem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 09:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Ale najczęściej tam gdzie masz 90, 150 poprostu nie można bo nie jesteś sam na drodze i te wszystkie systemy które krytykujesz są po to aby odcedzić grupę wariatów od grupę normalnych.


Kyo napisałem Ci wcześniej że takie twierdzenie powoduje że ja również jestem tym debilem i wariatem drogowym jako że prędkość rzędu 150 km/h to gdzieś tam wg. Ciebie za dużo.Chcesz lecieć sobie 90 to leć i nikt Ci tego nie zabroni ale nie utrudniaj życia innym i nie mów że czegoś się nie.To że na danej drodzę lece więcej niż ktoś uważa że powinienem nie czyni ze mnie wariata drogowego.Bo idąc tym tropem mogę się z Tobą założyć że połowa tego forum to piraci drogowi.Nie uważasz że to bezsensowne klasyfikować wszystkich i wrzucać do jednego worka? Boogie ma rację że na takiej drodze 2 pasmowej takie pomiary prędkości mijają się z celem.Nie lepiej zainwestować w bezkolizyjne skrzyżowania?Żeby ktoś komu się wydaje że przejedzie nie wyjechał Ci z lewoskrętu?Zacznijmy od szkolenia kierowców w warunkach naturalnych i uczenia ich jak zachowywać się w sytuacjach krytycznych.A potem porozmawiamy o bezpiecznych dopuszczalnych prędkościach.Ja nie tne na łeb na szyję,zwalniam w miejscowościach ale krew mnie zalewa jak za wzniesieniem masz dosłownie 2 budynki stojące wiecej niż 700 - 800 metrów od drogi i masz ograniczenie do 50 bo teren jest zabudowany.A w krzakach stoją Panowie w kubraczkach i się jarają że złapali pirata drogowego.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 10:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Cioos - o ile wiem teraz dana "miejscowość" musi spełniać pewne normy odnośnie urbanizacji, gęstości zaludnienia, występowania określonych obiektów (szkoła itd), żeby postawili znak zabudowa. No chyba, że nie pozdejmowali tych dawnych, które faktycznie każdy stwiał jak popadnie. 150km/h to dobra prędkość na autostradę, ostatecznie na ekspresówkę jak są warunki. Tam gdzie jest 90km/h w 90% przypadków to przegięcie i taka jest prawda, zwłaszcza na jednopasmówkach.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 10:20 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
CiOoS napisał(a):
Kyo napisałem Ci wcześniej że takie twierdzenie powoduje że ja również jestem tym debilem i wariatem drogowym jako że prędkość rzędu 150 km/h to gdzieś tam wg. Ciebie za dużo.Chcesz lecieć sobie 90 to leć i nikt Ci tego nie zabroni ale nie utrudniaj życia innym i nie mów że czegoś się nie.To że na danej drodzę lece więcej niż ktoś uważa że powinienem nie czyni ze mnie wariata drogowego.


Skoro się identyfikujesz z tym stwierdzeniem to nie wiem co mam powiedzieć.

Nie ja uważam że 150 na normalnych drogach to za dużo tylko cywilizowany świat tak uważa i wszędzie ograniczenie takie wynosi 90-100, tyle że wszędzie się je respektuje a u nas Ty i niektóre osoby twierdzą że mimo tego że drogi mamy gorsze niż wszędzie, to 150 na nich będzie optymalną prędkością przelotową....

Edukacja i infrastruktura to jedno. Dopóki te rzeczy są w powijakach lub ich nie ma to może warto zwolnić (skoro wiadomo że jest źle to naturalny instynkt samozachowawczy sugeruje iść/jechać wolniej)?
Gdy idziesz na trawie gdzie wiesz że ludzie wyprowadzają psy - idziesz wolno patrząc pod nogi. Tak samo na drogach, na których wiesz że ludzie jeżdżą niedouczeni, skrzyżowania są złe, infrastruktura zła (sam te rzeczy napisałeś) to też nasuwa się wniosek że chyba trzeba zwolnić, a nie przyspieszyć.

jiGsaw napisał(a):
150km/h to dobra prędkość na autostradę, ostatecznie na ekspresówkę jak są warunki. Tam gdzie jest 90km/h w 90% przypadków to przegięcie i taka jest prawda, zwłaszcza na jednopasmówkach.


Dokładnie.
A to że jakimś przypadku czy w paru przypadkach - tych 10% rzeczywiście jest jakaś bzdura to normalne, szczególnie w tym kraju. Jedna jaskółka wiosny nie czyni.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 10:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Nie ja uważam że 150 na normalnych drogach to za dużo tylko cywilizowany świat tak uważa


No tak ale :

Cytuj:
Zrozum że nawet że dobra nowa dwupasmówka, gdy dasz ją debilowi przestanie być fajna i komfortowa. Na takich drogach jest ograniczenie do 100 i to wystarczy do spokojnej podróży.


To uważasz czy nie ? ;)

Cytuj:
Skoro się identyfikujesz z tym stwierdzeniem to nie wiem co mam powiedzieć.


Adrzeju sam nazywasz takich ludzi debilami,piratami drogowymi i tym podobnymi.Więc skoro i ja latam 150 i więcej po naszych drogach znaczy że jestem taki sam jak oni bo przekraczam prędkość? Czy ma znaczenie gdzie i kiedy ją przekraczam,jak wyprzedzam?Jeśli wrzucasz takich ludzi do jednego wora to jakie znaczenie ma czy się z tym identyfikuję?Niezależnie od tego co powiem będę w tym samym worze z innymi . ;)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 10:51 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
CiOoS napisał(a):
To uważasz czy nie ?


:znudzony: :mur:

CiOoS napisał(a):
Adrzeju sam nazywasz takich ludzi debilami,piratami drogowymi i tym podobnymi.Więc skoro i ja latam 150 i więcej po naszych drogach znaczy że jestem taki sam jak oni bo przekraczam prędkość? Czy ma znaczenie gdzie i kiedy ją przekraczam,jak wyprzedzam?Jeśli wrzucasz takich ludzi do jednego wora to jakie znaczenie ma czy się z tym identyfikuję?Niezależnie od tego co powiem będę w tym samym worze z innymi.


Zgadza sie.
Owszem ma znaczenie, gdzie i kiedy przekraczasz, ponieważ przekraczasz a nie powinieneś, jak ktoś jedzie w miarę przepisowo a ty go wyprzedzasz to też ma to znaczenie - poco wyprzedzasz skoro i tak jadąc za nim, jedziesz minimalnie za szybko.

Rozumiem że na zwykłej drodze 'krajowej' jest 90, na 2 pasmowych 100 i że można sobie spokojnie lekko lecieć te 110 na takiej (załóżmy że ktoś MUSI złamać ten przecież durny przepis i ma ciśnienie w gaciach). Ale poważnie 150 to przegięcie i jazda z tą szybkością nic nie zmienia w stosunku do jazdy 100-110 w kwestii czasu dotarca z A do B.

Na takich drogach 'wszyscy' jadą 100-120 ruch jest płynny. Jak ktoś sobie ma 'przelotową 150' to sory, ale musi wyprzedzać i najczęściej robi to na trzeciego...
Między 100 a 120 koloslanej różnicy nie ma, kompensuje się ona przy miejscowościach etc , ale między 100 a 150 już jest wyraźna.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 11:05 
Kyokushin napisał(a):
Jak ktoś sobie ma 'przelotową 150' to sory, ale musi wyprzedzać i najczęściej robi to na trzeciego...


:mur:

CiOoS, stary, ogarnij się. Jesteś prymitywem i debilem takim samym jak i koniec dyskusji.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 11:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Rozumiem że na zwykłej drodze 'krajowej' jest 90, na 2 pasmowych 100 i że można sobie spokojnie lekko lecieć te 110 na takiej (załóżmy że ktoś MUSI złamać ten przecież durny przepis i ma ciśnienie w gaciach). Ale poważnie 150 to przegięcie i jazda z tą szybkością nic nie zmienia w stosunku do jazdy 100-110 w kwestii czasu dotarca z A do B.

Na takich drogach 'wszyscy' jadą 100-120 ruch jest płynny. Jak ktoś sobie ma 'przelotową 150' to sory, ale musi wyprzedzać i najczęściej robi to na trzeciego...


Na dwupasmówce na 3? Stary że jak? Po barierce???? :hyhy: :D Masz 2 pasy lecicie sobie prawym te 100 - 110 ,oczywiście płynnie.No i co?? No i super lecicie sobie :D .Ja lece lewym 150 nie wyprzedzam na 3 tylko lece swoim tempem.
Jeśli mówisz o drodze po jednym pasie ruchu nie odzielonym pasem zieleni,barierką czy czymkolwiek innym to wybacz ale jeśli uważasz że najczęściej wyprzedzanie wiąże się z jazdą na 3 to albo Ty za mało jeździsz po Polsce albo ja jestem jakiś ewenementem.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 11:18 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Widzę że Tobie trzeba jak krowie na miedzy :)

Nie, Karolu, na 2 pasmówce nie wyprzedza się na 3 :) :hyhy:
Nie dziwię się czemu tutaj dedukcja nie działa tak jak powinna...

Jak Ci się to uda, nakręć filmik, najlepiej daj tytuł 'wyprzedzanie na 3 na 2 pasmóce przy 150' :rotfl:

Karol - jesteś driverem non stop jeżdżącym po PL :rotfl:

Jak lecisz 150 droga jednopasmową, bez pasa zieleni to naprawdę gratulacje rozumu :)
Jeżeli jadąc nad morze, nie widziałeś wyprzedzających na 3 ludzi to proponuję kupić okulary :D

Jak lecisz 2 pasmową - poco tyle lecisz - jedź sobie spokojnie, zaraz się skończy i będziesz musiał hamować... najczęściej przed tirem wyprzedzającym tira :ok:.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 11:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
jiGsaw napisał(a):
kostek_ja - no faktycznie są takie rozbieżności. Jednak gdy będziesz jechał szybciej od takiego matiza chociaż o 10km/h to już Twoja droga hamowania będzie dłuższa, pamiętaj o tym


Pamiętam. Ale nie wszystko da się wyliczyć, a przynajmniej ciężko tak policzyć żeby to pasowało do rzeczywistości. Jest coś takiego jak odległość którą się utrzymuje za poprzedzającym samochodem. Jest coś takiego jak planowanie i przewidywanie. Jeżeli widzę że mam przed sobą pustą drogę to czemu nie mógłbym przycisnąć? Bo nawet matiz szybciej zahamuje jak będzie jechał wolniej? Ale jego tam nie ma, a jak się pojawi na mojej drodze to zwolnię zanim do niego dojadę. Niestety bywa tak że jadąc 150 możesz wszystko przewidzieć, bo masz pusto, duże odległości itd. A w mieście gdzie te odległości są małe (mimo że i prędkości też) nie zdążysz zareagować/wyhamować bo ktoś ci wjedzie pod koła.

Pewnie teraz niektórzy powiedzą że trzeba w takim razie jeździć wolniej. Ale nawet jadąc 20 ktoś się może zagapić i ciebie puknąć, strącić do rzeki itd. A będziemy nawet małe odległości pokonywać bardzo długo. Po prostu trzeba patrzeć w lusterka, przewidywać itd.

A tak w ogóle to moim zdaniem wolna jazda jest bardziej niebezpieczna. Kiedy miałem 20 punktów na 20 jeździłem przepisowo. I zauważyłem że jak wcześniej jeżdżąc szybciej o te 30-50 na godzinę wszystko widziałem, przewidywałem itd. to jadąc przepisowo się nudziłem i zacząłem myśleć o innych rzeczach i robić inne rzeczy zamiast prowadzić. Poświęcałem małą uwagę na jazdę. Bo taka jazda mnie nużyła. Oczywiście nie wolno przeginać też w drugą stronę że się zapyla nie wiadomo ile bo wówczas nie mamy czasu na reakcje.

Uważam że prędkość powinna być dobrana do drogi i być złotym środkiem tak aby ludzie nie byli znużeni taką prędkością, ale też ogarniali co się dzieje ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 11:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Kyokushin napisał(a):
Jak lecisz 2 pasmową - poco tyle lecisz - jedź sobie spokojnie, zaraz się skończy i będziesz musiał hamować... najczęściej przed tirem wyprzedzającym tira :ok: .


Ale co tobie przeszkadza że ktoś nadwyręża hamulce, spala więcej wachy aby pojechać szybciej bo:
-lubi
- śpieszy się
Nie jest to niebezpieczne tylko TWOIM zdaniem zbędne i bez sensu, więc po co to krytykować. Może dla kogoś te 5 min jest ważne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 11:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No dobrze kostek, nareszcie piszesz do rzeczy. Tylko nie zawsze, nawet na trasie da się przewidzieć wszystkie sytuacje, a jak już coś Cię zaskoczy to lepiej, żeby z mniejszej prędkości. Poza tym, wiem że przy 20km/h też można się zagapić itd. ale takie gapiostwo się wybaczy - zderzak pęknięty itp. przy 120km/h już nie. Ja tam głównie nie toleruję wariowania w mieście i na jednopasmówkach. Na autostradzie jak ktoś musi to niech sobie jedzie nawet 180 jeżeli natężenie ruchu i warunki atm. pozwolą.

Dla kogoś może być ważne, ale 75% jeździ tak nawet jak nie ma pośpiechu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 11:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Jak lecisz 150 droga jednopasmową, bez pasa zieleni to naprawdę gratulacje rozumu
Jeżeli jadąc nad morze, nie widziałeś wyprzedzających na 3 ludzi to proponuję kupić okulary


Droga po 1 pasie w obydwie strony bo się źle wyraziłem.Rozumu gratulować nie musisz,wiem ile go jest i ile jest wart :hyhy: :D
Ludzi wyprzedzających na 3 widziałem co nie oznacza że ja tak robię i że kązdy manewr wyprzedzania tak się kończy.Jeśli tak sądzisz do salonu optycznego udamy się razem. :D

Cytuj:
Jak lecisz 2 pasmową - poco tyle lecisz - jedź sobie spokojnie, zaraz się skończy i będziesz musiał hamować... najczęściej przed tirem wyprzedzającym tira .


I tutaj mamy sedno.Mnie to wisi że jeździsz jak jeździsz.Dopóki nie próbujesz przekonać mnie na siłę że Twój sposób jest lepszy.Chcesz jechać 90 czy 110 ok mnie to ni gnębi ni ziębi.Śmignę lewym i podziękuje za przepuszczenie awaryjnymi. :D

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 11:32 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
kostek_ja napisał(a):
Ale co tobie przeszkadza że ktoś nadwyręża hamulce, spala więcej wachy aby pojechać szybciej bo:
-lubi
- śpieszy się
Nie jest to niebezpieczne tylko TWOIM zdaniem zbędne i bez sensu, więc po co to krytykować. Może dla kogoś te 5 min jest ważne.


Właśnie jest to niebezpieczne.

Mam to gdzieś czy lubi czy się spieszy a czyjeś 5 minut mam głęboko gdzieś :)
Niech wyjdzie wcześniej, pojedzie na tor poszaleć a niech mi nie wyskakuje na czołowe, nie siada na zderzak czy nie spycha na pobocze.

CiOoS napisał(a):
I tutaj mamy sedno.Mnie to wisi że jeździsz jak jeździsz.Dopóki nie próbujesz przekonać mnie na siłę że Twój sposób jest lepszy.Chcesz jechać 90 czy 110 ok mnie to ni gnębi ni ziębi.Śmignę lewym i podziękuje za przepuszczenie awaryjnymi.


Złóż wniosek do UE o podniesienie prędkości na drogach krajowych np we Francji czy DE do 150, ciekawe co Ci odpiszą i jak uzasadnią... napewno zrobią to lepiej niż ja.

Skoro wy wszyscy jeździcie 'szybko i bezpiecznie' (jakkolwiek, te dwa wyrazy są sprzeczne), nie wyprzedzacie na 3, spokojnie sobie lecicie te 200, nie wadząc nikomu, to wytłumaczcie tym którzy nie potrafią ogarnąć sprawy żeby przestali wariować ...

Gdyby mi nie wadziło to że staję przed wyborem - walnąć w chama na czołowe lub zdjąć rolnika z jagodami handlującgo na poboczu (Warszawa-Białystkok, pare razy widziałem jak ludzie zdjęli łubianki z truskawkami :) bo cham z naprzeciwka leciał na nich na czołowe) - nie pisałbym nic o prędkości czy wyprzedzaniu.

Czekam na Wasze propozycje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 11:41 
http://www.technikajazdy.info/bezpiecze ... ezpieczna/

:ok:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL